Lieve jazz ik hoop zo dat het morgen allemaal goed zit!! ik ben voor je aan het duimen en ik zal aan je denken hoelaat moet je?? en laat je ze gelijk even kijken naar je bloeddruk! want dat kan echt gevaarlijk zijn... Liefsss
@Fieneke: had aan mijn gyn gevraagd wat waarschgijnlijk de volgende stap zou zijn na Clomid, en dat was waarschijnlijk hormonen spuiten.. Maar hopelijk gaat het echt niet zo ver komen!! ps hopelijk komt je ei donderdag pas als vriendlief thuis is!! @Melanie: he meis hoe is t? Niet stiekem al n testje er tegenaan gegooid?? Alvast heel veel succes!! @Kriss: wat super dat er eindelijk iets groeit!! Ben echt blij voor je! Daar kunnen we tenminste iets mee, haha.. @Jazz: Heeellll veeellllll succes morgen!!! Hoe laat moet je er zijn?? Ik ga echt super hard voor je duimen!!
Goedeavond meiden, Hier weinig te melden verder hoor, maar wilde toch even wat laten weten van mezelf.. Jazz lieverd, ik ga zo hard voor je duimen en steek morgen echt een kaarsje extra voor je aan. En idd laat gelijk aub even naar je bloeddruk kijken. Een te hoge bloeddruk word ook wel een sluipmoordenaar genoemd.. Dus voorzichtig zijn aub! Kirss, Lief van je dat je zo zenuwachtig voor me bent. Ook ik heb wel wat zenuwen hoor haha.. Maar iedere dag dat ik nog niet ongi ben denk ik HUH... ZAL HET DAN TOCH... Maar ik wacht gewoon lekker af. Ik heb vandaag nog niet getest, en wil morgen op het ziekenhuis vragen om een bloedtest.. Al denk ik dat ze die niet zullen geven dus ja dan overmorgen maar weer een gewone test doen.. SPANNEND!! Lieve meiden ik ga lekker douche en in bed liggen want ik ben kapot van het harde werken..! Heel veel liefs Melanie
Dat is een goede instelling meis ik hoop dat ze morgen een bloedtest doen en anders woensdag weer een test!! ik blijf voor je duimen mop Liefss kirss
Jaaaaaa ladies! Eíndelijk heb ik weer internet en wat fijn om weer de (38) pagina's bij te lezen! En wat een spanning en sensatie hier! Laat ik ook eens een boekwerk gaan schrijven Allereerst Jazz, ik denk aan je morgen.. en hoop natuurlijk op het allerbeste nieuws wat je zou kunnen krijgen. als dat het niet is, kan je het ook aan, dat weet je ook. succes x Gerbera, hoe voel je je vandaag? kan je, naast je zorgen, ook al beetje genieten?? 14 november echo, spannend! zwanger zijn komt ook met een hoop wachtbankjes.. maar die zijn over het algemeen wel wat leuker als alles goed gaat uiteraard. Melanie, .............. (geen woorden voor de spanning die je ook hier teweeg brengt.. het is een soort ontzettend spannende soap zo alleen duurt die cliffhanger zo lang!! ik duim voor je!!!) Kirsss, jeeeeeeeah wat fijn wat goed!! ik snap helemaal dat je daar ontzettend blij mee bent, het is weer eens GOED nieuws en een kans op een ei. en dat is alles wat je wil op dit moment! morgen heb ik weer fm, dus hopelijk dans ik deze week met je mee! hopelijk gaan we mooi gelijk op deze ronde met hetzelfde goede resultaat Ann, al tekenen van je menstruatie? heb je beetje vertrouwen in volgende ronde? Leuke vraag btw over het testen met je partner. Tot nu toe doe ik het alleen en maak ik hem wakker om het nieuws mee te delen. Ik moet niet proberen hem niet wakker te maken want dan komt ie met zijn schattige slaaphoofje beneden om de uitslag te horen Claudia, nog steeds bruinverlies? duurt nog wel even eer je kan testen zeker? Diaantje, succes morgen bij de gyn. balen dat je geen ei hebt gehad . wat verwacht je wat er gaat gebeuren? succes meid, tussen al de 'succes-eieren' hier lijkt me dat ook wel extra balen. Wendy, wat goed van je ei! spannend wo weer een echo.. hoe gaat het bij jou? nog erg last van de bijwerkingen? wel vreemd dat je cyclus zo kan verschillen he, terwijl je met clomid wat meer constantie verwacht. maar goed, als dat ei er maar komt natuurlijk Wat er staat te wachten na de clomid weet ik nog niet.. maar logischerwijs hormonen spuiten denk ik als het niet meer aan zou slaan zeker natuurlijk. Gooischemama, benieuwd wat er 8 nov wordt gezegd dan.. maarr je weet maar nooit toch? misschien is het wel gewoon raak en komen je symptomen van een innesteling oid..? eerst genieten van je nieuwe meubels!! Taaamaaar, duim duim voor woensdag! Fieneke, hooo hoo hoo eitje, even wachten nog! hoop dat ie goed luistert... dank voor je succeswens voor morgen ik hoop ook dat er eentje is die wil, dat is wel genoeg . @derest: hoe is het bij jullie?? ZO, sorry van dit boekwerk! maar het lukt me niet kort te houden. Zit met 3 schermen open haha dat krijg je he, als je 2 dagen niet op internet kan!!!!!! Morgen heb ik weer fm, dus ik hoop op goed nieuws! ovutest is nog helemaal wit, dus nog geen LH gespot. We zullen weer zien. Raak toch wel beetje nerveus dat het niet aan gaat slaan. Slaap lekker allemaal!!
@kara, hahahaha idd een goede soap.. Maar de soap is ff lekker met zomerbreak denk ik.. Morgen of overmorgen begint ie weer.. Ik word wel langzaam aan gek van spanning van zal het dan toch haha.. Kan wel stuiteren.. Maar ook weer niet want daar zou ik echt te moe voor zijn.. @kara hoop dat je een mooi eitje gaat vinden wat goed gaat groeien. Liefs Melanie
@Kara: ja is inderdaad wel wat vreemd dat elke ronde nog zo kan verschillen met Clomid. Maar ben al lang blij dat er wel nog elke keer n eitje groeit! Afgelopen zondag was dag 14 en was mn eitje 1,60. Woensdag weer n fm echo. Dus hoop dat ie weer flink gegroeid is!! Hoor je toch vaker met Clomid dat je eisprong later valt. (Al was bij mij de vorige keer wel heel erg vroeg.. dag 10) Verder heb ik gelukkig helemaal geen last van bijwerkingen. Alleen had ik afgelopen zondag wel zon dipdag. Ik kon niet veel hebben of kon dan wel brullen.. Heeft denk ik toch met die hormonen te maken... Jij succes morgen bij je fm-echo!!
kan niet wachten om de tv weer aan te zetten dan en ik hoop dat ie morgen verder gaat!! haha maar je moet zelf maar weten wanneer je gaat testen, hoewel ik denk ik niet de enige ben die hoopt dat je dat morgen gaat doen . nog steeds geen bloed is óók een zeer goed teken! hoop ook zo op een mooi ei!! slaap lekker
Wendy, dankjewel! hopelijk ook goed resultaat morgen. het is idd vreemd dat het zo kan verschillen. zeker een verschil van 10 dagen of ... dagen! wanneer verwacht je je ei nu? gebruik je ook ovutesten extra nog? al goed aan de klus?
Jazz, goed op jezelf passen; word wat ongerust over die bloeddruk die zo hoog blijft...! Dikke knuffel voor morgen! Ik duim voor goed nieuws!! Moest 't toch anders uitdraaien: bent een enorm sterke vrouw en, we staan er voor je! Wendy, dank je! Ik duim mee dat je niet aan de hormonen hoeft en dat die clomid gewoon braafjes zijn werk doet! Mel, ik hoop ook stiekem dat als ik morgen de "tv" aanzet, ik nog meer goed nieuws mag lezen van je! Slaap wel iederen!!
TOPIC LIJSTJE NIEUWE CLOMIDDAMES Melanie013, 2 november NOD, 1nov afspr FA Jazz, zwanger +/- 6 weken, 1 nov volgende echo kirsss, bezig met clomid 150mg 31okt FA Dushi1980, op zoek naar ei, dit weekend verwacht volgens FM afgelopen maandag claudia: 2 nov bloed afname --> NOD 9 november Gooischemama 100% ckr weten morgenaaf me ei die gaat springen 8 nov vervolggesprek met de gyn wat gaan we nu doen als het weer niet raak is wendy26: op zoek naar ei. zo 30-10 fm echo. Diaantje78: op zoek naar ei. 1 November naar de gyn. bloedprikken en waarschijnlijk ophogen naar 150.... Taaamaaar: op zoek naar ei. 02-11 fm echo. Gerbera: 29 oktober positieve test Kara: in afwachting van ei. 28-10; 1-11; 3-11; 7-11 fm. Fien: op zoek naar ei (en hopend dat ie niet té snel komt!) Ann85: 21-10 t/m 30-10 provera zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje, menstruatie opwekken
TOPIC LIJSTJE NIEUWE CLOMIDDAMES Melanie013, 2 november NOD, 1nov afspr FA Jazz, zwanger +/- 6 weken, 1 nov volgende echo kirsss, bezig met clomid 150mg 31okt FA Dushi1980, op zoek naar ei, dit weekend verwacht volgens FM afgelopen maandag claudia: 2 nov bloed afname --> NOD 9 november Gooischemama 100% ckr weten morgenaaf me ei die gaat springen 8 nov vervolggesprek met de gyn wat gaan we nu doen als het weer niet raak is wendy26: op zoek naar ei. wo 2-11 fm echo. Diaantje78: op zoek naar ei. 1 November naar de gyn. bloedprikken en waarschijnlijk ophogen naar 150.... Taaamaaar: op zoek naar ei. 02-11 fm echo. Gerbera: 29 oktober positieve test Kara: in afwachting van ei. 28-10; 1-11; 3-11; 7-11 fm. Fien: op zoek naar ei (en hopend dat ie niet té snel komt!) Ann85: 21-10 t/m 30-10 provera zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje, menstruatie opwekken
@Fieneke: heb deze ronde nog geen ovu-testen gebruikt. En zijn al wel aan de klus, maar nog niet flink... mijn gyn zei bespaar maar even voordat het dadelijk echt hard nodig is.. Dus dat klussen om de dag was volgens hem nog niet nodig. Heb nog geen 'commando' gekregen, haha. Maar hou er wel rekening mee dat ie ooit zo maar eens eerder kan springen, en we anders te laat zijn.. morgenmiddag weer nieuwe fm echo.. en denk dat we dan vort wel een opdrachtje mee naar huis krijgen, hihi
Goedemorgen meiden, Zometeen naar het ziekenhuis toe voor een afspraak met mijn FA.. Spannend! Vorige ronde dat ik daar aan kwam kon ik meteen zeggen, ja ben al ongi.. na een cyclus van 26 dagen.. Vandaag zit ik op CD30 (13dpo) en nog niet ongi... Mijn temp was vandaag weer gelijk gebleven.. Dit is nu al 3 dagen zo.. Maar hij is nog steeds heel mooi hoog.. Mja voor hetzelfde geld gaat ie morgen ineens een diep dal in.. Dus ik euh ja vind het nog al spannend hahaha.. Liefs Melanie @jazz, lief ik denk aan je! Hou je sterk en weet dat wij er voor je zijn! Laat je ons het straks ook weten? Knuff!
@jazz, ik ben voor je aan het duimen, en ik denk aan je! hoop dat het goed is gegaan! @mel, meis hoop dat ze je vandaag verder helpen, ik ben benieuwd met wat voor nieuws je dalijk terugkomt, ik duim voor je mop!! @kara, hoe is het gegaan meis bij je fm?? ben benieuwd!! @diaan, hoe is het vandaag bij jou gegaan meid?
@Jazz, heel veeel succes vandaag!!!!! Ik hoop echt dat jullie een mooi klein wondertje zien. Ik zal duimen voor jullie... @Melanie, jij ook heel veel succes vandaag bij de FA!! Goed teken dat je temp omhoog blijft. Spannend hoor!! @Kara, heel veel succes bij de fm meting vandaag! Ik hoop dat er een mooi eitje op je wacht.... Om kwart voor elf ben ik. Pfff ben altijd wel een beetje zenuwachtig voor dit soort gesprekken. Wat gaan we doen, ophogen naar 150 of wilt hij wat anders doen. Ik laat het jullie weten als ik terug ben.
De artsen hebben het maar druk met ons vandaag! Succes allemaal, ik blijf vandaag wel even checken naar hopelijk goed nieuws!! dat zou toch fijn zijn. Ik ben zelf pas aan het eind van de dag, dus zal vanavond laten weten wat het resultaat is. Hoop dat het een goede dag wordt voor iedereen hier!
mel, kara en Diaantje succes vandaag. En ik laat jullie het ook zo snel mogelijk weten allemaal thnx voor het duimen jullie zijn lief...
succes vandaag aan iedereen. Jazz, hoop voor jou dat je zeer mooi nieuws krijgt. Hier deze nacht mega krampen gehad en heel veel bloed verlies. Snap er niets van. Want zit nog maar op dag 7 na eisprong. Denk niet dat ik de gyn vandaag kan bellen want het is een feestdag, zal dus voor woensdag pas zijn .