hey meiden! sorry dat ik al een hele tijd niks heb laten horen. even een kleine up-date ik ben vanmorgen bij de gyn. geweest en hij had goed nieuws! de hormonen hebben hun werk goed gedaan ik heb deze maand voor de eerste keer een echte ei sprong gehad voor veel mensen is dit de normaalste zaak van de wereld maar voor mij niet ik ben echt helemaal gelukkig ik hoef ook niet te beginnen met hormonen spuiten
Imjustmyself, wat goed!!! gefeliciteerd meid, en idd voor de meeste is het heel normaal maar voor ons is een eisprong DE kans..
imjustmyself, Super meid!!! ik hoop dat ik morgen ook te horen krijg dat me eitje goed gegroeid is!! dan kan ik bij jou aanschuiven op het wachtbankje als hij mocht springen!! Mel,, Mop je houd het wel spannend he meis! pfff niet normaal... ik blijf duimen voor je!! hoe voel je je?? GM,, hoe is het meid? en met je vriend? en heb je het nog steeds leuk op je werk? ,,ik duim voor je dat het raak is deze ronde meis!! wen,,ik hoop dat je een mooie echo morgen heb, Succes meid!! kara,, flink aan de klus meis?? ik moet morgen om 12uur in het ziekenhuis zijn, ik ben zo zenuwachtig, en een beetje bang dat me eitje niet gegroeid is.. hmm beetje een dipdag vandaag.. hoe is het met de rest? Liefssss
Kirss liefie, ik voel me gewoontjes.. Voel me neit anders dan normaal alleen mijn borsten zijn nog al vol.. Maar ik verwacht gewoon ongi te worden.. Hebben volgens mij namelijk niet zo goed geklust.. Mijn ei is namelijk verschoven en dachten eigenlijk al "klaar" te zijn, waren het moeten beu en hadden ff rust haha.. Maar dan zul je altijd zien doorklussen!! Maar mop dat eitje van jou is morgen gewoon gegroeid en gaat bijna springen, weet ik zeker! Heb ik met het eitje afgesproken hahaha.. Kon dat maar.. Nee maar echt je zal morgen weer een dansje mogen doen..! Liefs Melanie
Mop, hopelijk is het wel gewoon goed gegaan en heb je gewoon een posi test!! en morgen hoop ik dat het goed komt!, als jij met mijn eitje heb gesproken moet het zeker goed komen haha.. kon het idd maar haha.. ik ben alleen zo bang pfff... Liefsss xx
@Melanie, mijn duimen draaien overuren hahaha!!! Ik hoop het zooooo voor je!!! @Kriss, voor jou is het ook spannend... Ik hoop dat er een mooi eitje op je zitten wachten morgen!!!! @imjustmyself, wat een topper een eitje!!!!! Wat goed zeg..... Spannende dagen beginnen aan te breken. Ik hoop dat ik je snel mag volgen!! @GM, hoe gaat het met je en je vriend? Vind het zo sneu!! @Wendy, voor jou is morgen ook spannend!! Ik hoop dat je op het wachtbankje mag zitten..... Daarstraks officieel gehoord dat ik geen eisprong heb gehad, dus neem ik vanavond mijn eerste provera tablet.... Dan gaan we er weer voor!!!!
Meis wel super dat je een eisprong heb gehad! op naar de nieuwe ronde en knallen!!! nu nog een hogere dosis dus nu moet het lukken!!! Succes meis
heey dames Gisteravond kwam me schoonzus langs om me vriend op te halen want Opa heeft rond kwart voor 10 zijn morfinespuit gehad Vriend is nog even bij zijn Opa geweest (GELUKKIG) Om 01.05 is hij gestorven Wij werden om kwart voor 3 in de nacht opgebeld door de moeder van me vriend met het slechte nieuws Vanochtend verslapen door het ongelukkige tijdstip dus de situatie uitgelegd aan school en eenmaal op me werk aangekomen ben ik resoluut naar huis gestuurd Morgen ga ik wel gewoon werken. Vandaag bij de schoonfamilie gezeten man wat was dat moeilijk zeg Me vriend en ik laten een mooi bloemstuk maken en dochtertje heeft op school een mooie tekening gemaakt die ze maandagaaf bij Opa in de kist mag leggen (als ze wil en durft anders doen wij het)Dinsdag is de crematie Het kaartje hebben we vandaag mee gekregen Heel mooi en subtiel geen drukke achtergrond en ondanks alle problemen die me schoonouders en ik hebben staat mijn naam en die van me dochter ook op het kaartje (totaal niet verwacht) Vriend is er heel stil onder en wil er zo weinig mogelijk over praten Enigste wat ik nu kan doen is hem verzorgen kwa eten en drinken brengen want hij heeft weinig trek en ja hij moet wel eten Meiden bedankt voor het luisterende oor ookal is het topic over de clomid en alles
@Gooischemama: He meid gecondoleerd!! Wat n rot nieuws zeg!! Het is allemaal wel heel snel gegaan.. Heel veel sterkte en succes in deze moeilijke tijd.. ook voor je vriend, dochtertje en de familie! En natuurlijk kun je dit ook altijd bij ons in het topic kwijt!! Ook daar zijn wij voor om je toch vanuit 'deze kant' zoveel mogelijk te kunnen steunen in deze rot tijd!!
@ Gm, Meis gecondoleerd! Weet eigenlijk niet echt wat ik moet zeggen..Heel veel sterkte ook voor je mannetje dochertje en je schoonfamilie! en zoals wendy zegt je kan bij ons alles kwijt! We zijn er voorelkaar in goede maar ook in slechte tijden! dus als je je hart wil luchten..Gewoon doen!! Veel liefs kirsss
GM jeetje meid diep onder de indruk over hoe het allemaal gaat. inderdaad dat je schoonouders jou en je dochtertje erop hebben gezet is een mooi gebaar. En door je woorden heen lees ik je verdriet en dat van je mannetje...Ik wens jullie heel veel sterkte met alles.
@gooischemamma, Ik wil je heel heel veel sterkte toewensen, En natuurlijk voor je vriend en zijn familie ook! Gecondoleerd en weet dat ik aan je denk. En ook al is dit het wereld beroemde clomid topic, je mag hier over alles praten meid! liefs en dikke digiknuffel!
gecondoleerd, ook van mijn kant. wat verdrietig . en ik vind het heel bijzonder dat jullie ook op de kaart staan en zo betrokken zijn ondanks alles wat er speelt. op dit soort momenten kan dat even in de kast worden gezet, en dat vind ik mooi. sterkte, ook voor je man. @de rest van de meiden: ik hoor een hoop goede starten, eieren en nieuwe rondes.. naar ROZE allemaal!
ooo i hopee sooo pfff ben zo zenuwachtig..ik ben zo bang voor een teleurstelling! Maarjaa dat zien we dan wel weer.. We gaan gewoon van het beste uit.. ik hoop echt dat ik dalijk iets positiefs hier neer kan zetten! En als dat zo is,,doe ik zeker weer het dansjeee hoe is het met jou meid? al aan het genieten..het is zo'n mooie echofoto en heel duidelijk al! wanneer moet je terug? Liefsss
Kirsss..zie nu pas dat je naam anders wordt geschreven hihihi Alles goed. Medicijnen helpen goed en moet zeggen heb weinig kwaaltjes.....
Ik duim ook voor een blij dansje vanmiddag! succes Kirsss! even een vraagje: merken jullie dat je vetverdeling in je lichaam anders is door de clomid? mijn buik is echt een stuk dikker (rolletjes aan de zijkant nemen toe!) of heeft dit gewoon met 'ouder worden' te maken
Kara...eerst viel ik af en toen....dacht ik ook jeetje...dus ja van clomid kan je dikker lijken.. Het rare is ik at niet veel maar voelde met wel net een kamerolifant...nu ook maar de reden is nu leuker hahahahaha Ik had dat trouwens ook met de pil, kan ik ook niet tegen....
TOPIC LIJSTJE NIEUWE CLOMIDDAMES Melanie013, 3 november NOD, 2e ronde Clomid Jazz, zwanger +/- 7 weken, 17 nov volgende echo & intake gyn kirsss, bezig met clomid 150mg 4 nov FA Dushi1980, op zoek naar ei, dit weekend verwacht volgens FM afgelopen maandag claudia: 2 nov bloed afname --> NOD 9 november Gooischemama 8 nov vervolggesprek met de gyn 9 nov NOD wendy26: op zoek naar ei. wo 2-11 fm echo. Diaantje78: 1 nov bloed afname - donderdag uitslag Taaamaaar: van 2-11 t/m 8-11 primolut slikken Gerbera: 29 oktober positieve test Kara: eitje(s?) komt er aan! (voorlopige) NOD 19 november Fien: op zoek naar ei (en hopend dat ie niet té snel komt!) Ann85: 2-11 CD1 4-11 t/m 8-11 clomid JsMama: 7 nov bloed afname --> NOD 12 november zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje, menstruatie opwekken Zo effe weer naar voren gehaald. Jeetje hoe zou het nu met Dushi gaan..... Melanie nog steeds geen ongi te bekenen?