Hallo Dierelier, ja dit wordt de 2e ronde clomid 50mg. eerste was perfect aangeslagen, maar nu echt niet zo best. daarom vind ik het een beetje vreemd, k ga wel vragen hoe t kan dat t nu zo loopt morgen... blijf hopen op een megagroeisput voor kleine ei afgelopen weekend... haha... we shall see... en jah heel vervelend als mensen vragen hoe het ervoor staat... ik weet dan ook nooit goed hoe te reageren... maar k heb t zelf ook wel eens aan andere mensen gevraagd... dus kan het andere ook niet kwalijk nemen.... weten andere misschien een geschikt antwoord op zo'n vraag?
Hier nog steeds niet ongesteld. Temp blijft ook nog steeds hoog. Voorlopig nog niet opnieuw getest en dit omdat ik mij gewoon niet zwanger voel, geen kwaaltje of niets. Ga het dus nog een beetje afwachten. Niemand weet dat we aan het proberen zijn maar ben voor het moment ook het groot project van iedereen, zowel op het werk als bij de familie. Mocht het ooit zo ver zijn zal ik het moeilijk kunnen verbergen vrees ik want als ik nu al eens een wijntje oversla of zeg van heb rugpijn/hoofdpijn is iedereen er van overtuigd dat ik zwanger ben.
gooischemama, jezelf niet te gek maken - makkelijk gezegd natuurlijk. Ben er ook best ijverig mee... Ik hoop echt voor je dat je dinsdag positief nieuws krijgt!! En, heel wat meer duidelijkheid, want op deze manier... Ik duim ervoor! Marije, proficiat met je jongens! En, 't deed goed je positieve noot te lezen! Dierelier; volhouden tot vrijdag! Jammer dat ze rond je overal zo reageren; maar, vermoed dat dat bij velen zo gaat zijn. Bij ons ook; iedereen blijft er maar achter vragen. En dan ik maar zeggen dat we er geen tijd voor hebben dus dat 't wachten is tot we eens wat tijd vinden ervoor. Mijn vriend werkt in het buitenland en is bijgevolg vaak weg. Krijg dus ook nog eens de commentaar erbij dat we heus niet zoveel tijd nodig hebben om een uk te maken, waarop ik dan altijd met net zo een stalen smoel dat dat inderdaad het probleem niet is, dat 't echt de tijd is om die uk groot te trekken die we niet hebben... Altijd stilletjes een beetje huilen in mezelf dan... Ben blij voor je dat je baas er zo goed op reageert! Ik kon vanochtend niet wachten en toch maar een testje gewaagd. Knalnegatief natuurlijk... Om tegen de muren te lopen. Morgen eens opsommen wat ik in het verleden reeds allemaal meldde bij gyn maar wat hij allemaal maar normaal vond. Misschien had hij gelijk, maar vermits hij zelfs kwaad was als ik simpel voor 't tweejaarlijks onderzoek kwam... Ben benieuwd! Enne, proficiat met je huwelijk! dreamscometrue: ik duim voor die groeispurt! Claudia: spannend! hopelijk test je binnenkort knalpositief! Goh, heb ondertussen een half boek geschreven
FFe bijlezen hoor heb al te horen gekregen dat deze gyn een echte klootviool is hahaha dus dat zal wat worden want kan soms ook erg lullig en bot overkomen (meestal niet de bedoeling hoor) Had dus het ziekenhuis gebeld en er was 0,6 hcgwaarde te vinden dus ik denk dat de test daarom miss positief testte het is toch een beetje hcg he @dreams de 2de ronde komt het helemaal goed je leest vaak dat je lichaam heel snel went aan clomid en dat daarom de dosis zo snel verhoogd moet worden zodat je weer een net eitje hebt (correct me if i'm wrong) @claudia nog ff wachten meis hoe erg dat wachten ook kan zijn maar hopelijk met een knaller als resultaat @dierelier en fieneke ja die vragen over wanneer er een kindje komt pff Ik zeg netjes het komt wanneer het komt Wel beter dat je baas er begrip voor heeft Met de laatste mk vroeg er een ook en wanneer komt de 2de nou met tranen in me ogen gezegd de 2de is zojuist fout gelopen
hey allemaal, even een kleine update: er was nog steeds niet veel te zien. ze heeft het niet eens gemeten... was niet de moeite... nu donderdag weer terug komen... succes morgen gooischemama!
Dreams: ah shit, nou we blijven doorduimen voor donderdag! Handig die ticker van jou! Gooischemama: Succes morgen!! En wat zei die persoon toen je dat zei van je miskraam? Ik denk dat ik er over een tijdje ook echt wel een keertje opener over ga zijn maar nu kan ik dat nog niet. Fieneke: dat is inderdaad een hele lap tekst haha! Dank voor de felicitaties! Bij jou dus ook die vervelende opmerkingen. En een negatieve test... bah dat is echt klote. Dat lijstje maken voor de gyn lijkt me geen verkeerd idee in jouw situatie. Claudia: en? al ongesteld geworden? Kleine update: Ik zei dat ik niets merkte van de clomid. Ik heb er nu 3 gehad en vannacht mijn eerste opvlieger gehad, ik werd wakker en mn bed was drijfnat, bah. Later op kantoor vanmorgen ook weer zo;'n gezellige opvlieger gehad. Verder voel ik onderin mijn buik ook iets, geen pijn of kramp of zo. Mn menstruatie is over. Maar ik geloof niet dat ik er nu al iets van zou kunnen voelen nu in mn buik toch? Ik zal het me wel inbeelden.
gooischemama: succes vandaag. dreamscometrue: wat jammer, we blijven duimen voor donderdag. Dierelier: gevoel in mijn buik heb ik niet en bij mij zijn het niet echt opvliegers maar meer als ik iets meer inspanning doe dan normaal begin ik enorm te zweten en heb ik het verschrikkelijk warm. Net of mijn conditie nog minder is dan nul . Hier is geen enkele verandering, temp blijft hetzelfde. En deze morgen een test gedaan en deze was negatief. Moest zelfs nie twijfelen of ik een schaduw van een streepje zag, hij was wit. Ga vrijdag mocht ik nog niet ongesteld zijn een laatste test doen en mocht die weer wit zijn de gyn bellen.
Thx moet er om 10 voor half 4 zijn dus ben benieuwd naar deze gyn (miss vind ik hem wel heel aardig) @dierelier ik zou het begod niet weten ben jankend weggelopen later heeft ze wel dr excuus gemaakt maar ja zij kan ook niet weten wat er aan de hand was Ik denk dat ik wel wat bijwerkingen had van de clomid geen opvliegers hoor maar wel echt van die steekjes bij de eierstokken (daarom dacht ik ook dat het werkte niet dus heb niet eens een eisprong gehad) en was heel moe en wat humeuriger dan anders Het voelde net alsof je ms er aan kwam Is ook niet bepaald fijn die opvliegers en wakker worden in een drijfnat bed en op kantoor helemaal geen prettig idee @claudia het wachten is het zenuwslopende van dit hele "traject" maar uiteindelijk komt het wel goed Ooow even een genant vraagje he zou je van de clomid meer kans hebben op een schimmelinfectie??? Heb nu van die grote "paaseieren" gekregen om in te brengen Volgens de dokter kun je dit krijgen als je weerstand vermindert is maar ben vergeten te vragen of het ook in combinatie kan komen met clomid
hoi hoi @ dreamscomtrue ik had bij mijn jongste zoon pas een goede fm op de 17de dag en dus de 19de dag gesprongen precieze cm weet ik niet meer maar wel dat hij pas op dag 19 gesprongen is hij heeft misschien ene maand meer tijd nodig om te groeien dan de andere maand positief blijven , ik twijfel of ik wel of niet zou bellen met de fertiliteitsarts om weer een afspraak te maken, heb nog clomid dacht zal ik gewoon zelf beginnen maar dan kunnen ze niks in de gaten houden dat is dan weer jammer weet je niet of hij aanslaat ja of nee ! maar ondertussen wel al 7,5 week verder na mijn ongi dus dat het misschien op eigen hoputje zal lukken heb ik wel opgegeven!! vinden jullie het raar als ik nu al contact op zou nemen met de fertiliteits arts? groetjes en good luck iedereen
Zeynep, hoe is 't met jou? Hopelijk niet teveel last van zwangerschapskwaaltjes! Gooschemama, hoop dat 't voor jou goed meegevallen is en, dat je wat duidelijkheid gekregen hebt! Gisterenavond al meteen de uitslag van het bloedonderzoek gekregen: negatief. Had 't verwacht maar was toch niet leuk om te horen... Nu iets voorgeschreven gekregen om menstruatie op te wekken en dan start ik mijn eerste ronde clomid... Marije, misschien toch even bellen? Kwaad kan 't nooit dus kan 't je enkel helpen.... dreams: ik duim voor donderdag! Claudia: hoop voor je dat je alsnog een knaltest krijgt!
Haaaaaaaaaaay Nou heb me dus nergens druk om gemaakt want het is een vet grappige aardige vent die gyn Hij kon dr zelfs om lachen dat ik zijn collega uit geluld had (meeste vinden dat niet zo grappig he) Netjes uitgelegd hoe en wat met die positieve test feit is wel dat het een VALS positieve test was enne volgens de gyn horen die steekjes dr een beetje bij omdat toch je eierstokken iets worden gestimuleerd Nieuwe ronde primolut (5 dagen dit keer) en 100 mg clomid gekregen meteen een herhaalrecept voor 150 mg clomid zodat ik niet iedere keer terug hoef te komen alleen voor een receptje Tuurlijk is het balen dat het niet meteen raak is maar kan daar helaas weinig aan doen Dus vol goede moed door naar de volgende ronde @zeyneppppppppp hoe gaat die nu met jou?????????????????????????????Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk????? @marije gewoon bellen als dat goed voelt bij jou
@marijelansink: dank voor het delen van je ervaring. geeft me hoop. ik moet vrijdag laat op de middag terug ( schreef eerder donderdag, maar was een foutje) hoop dat het ondertussen gegroeid is en mij ticker dus klopt, anders wordt k echt gek... ik zou als ik jou was gewoon even contact opnemen met je arts/gynecoloog om advies te vragen.
Zeynep, dank je! Hoop dat je gauw van de kwaaltjes verlost bent en je volop kan genieten van je zwangerschap! Gooischemama, ben blij dat de gyn meeviel! Uiteindelijk is dat toch ook best wel belangrijk. Wat balen van die test..... Ik duim dat je maar 1 receptje nodig hebt... ! Dreams: ik hoop mee met je dat 't gegroeid is!
Hier gisteren en vandaag een beetje bloed verlies, dus mijn menstruatie zal vandaag wel door komen. Was aan de ene kant wel blij dat ik ongesteld werd, want voelde me niet zwanger en met die neg testjes werd er zo onzeker door, en zo langer dat hij uitbleef hoe langer het duurde eer we door konde naar de volgende ronde. Zodadelijk even de gyn bellen om te zien wat er nu moet gebeuren, vermoed dat ik opnieuw 5 dagen 50mg clomid moet nemen.
Claudia, jammer dat 't geen zwangerschap is!! Maar, misschien wel goed dat je nu wat duidelijkheid hebt. Ik hoop voor je dat 't de volgende ronde raak is!
Hallo, mag ik me hier ook aanmelden/mee kletsen? Ik ben sinds mijn afgelopen cycles met 50 mg Clomifen begonnen. (Clomifen is geloof ik precies hetzelfde als Clomid, maar zo het in Duitsland waar ik woon) Mijn probleem is dat ik constant door bloedingen heb, niet zo veel als ongi maar wel erg vervelend (en vies ) vooral na mijn eisprong. Zo kan ik dus niet zwanger worden. Ik heb altijd een vrij korte cycles en had eigenlijk verwacht afgelopen maandag/dinsdag ongi te worden. Heb wel de buikpijn maar wordt niet ongi. Kan dat door de Clomifen komen?
hallo Happy tree, had dit ook ongeveer, 1 week na ik ongesteld was geweest begon ik terug licht bloed te verliezen, was niet veel maar heel vervelend en dit meer dan 3 weken lang, krijg hiervoor ook clomid. Heb je al een testje gedaan? En heb je een idee wanneer je eisprong geweest is? @fieneke: hoop dat ze nu wel goed gaan doorkomen want na deze morgen heb ik geen bloed meer.
Hoi Claudia1984, vervelend hé dat stomme bloeden. Gebruik je ook utogestan? Ik heb mijn ei op dag 13 gehad, dat weet ik eigenlijk zeker doordat ik ovu testen heb gedaan en mijn ei altijd voel (buikpijn) Ik ga zo een test halen en doe die dan morgen vroeg, weet eigenlijk wel zeker dat die negatief is maar ik wil het zo graag (Ik heb dus nog niet getest)