Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    #1621 Fabace, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
    TOPIC LIJSTJE NIEUWE CLOMIDDAMES

Melanie013, 3 november NOD, 2e ronde Clomid
    Jazz, zwanger +/- 7 weken, 17 nov volgende echo & intake gyn
    kirsss, eitje 16mm! pregnyl gehad en 8nov Fm
    Dushi1980, 28 oktober positieve ovulatietest, weekend van 29/30 oktober m'n ei gehad, 4/11 bloed geprikt en 8/11 uitslag hiervan, NOD 9 november
    claudia: gisteren laatste clomid --> op zoek naar ei: 11/11 gyn
    Gooischemama 8 nov vervolggesprek met de gyn 9 nov NOD
    wendy26: 19 nov NOD!! wo 9 nov + vr 11 nov + ma 14 nov bloed afname.Wo 23 nov uitslag bloedafname
    Diaantje78: 1 nov bloed afname - donderdag uitslag
    Taaamaaar: van 2-11 t/m 8-11 primolut slikken
    Gerbera: 29 oktober positieve test
    Kara: eisprong 7-11; NOD 21 november
    Fien: op zoek naar ei (en hopend dat ie niet té snel komt!)
    Ann85: op zoek naar ei... 1e FM 11-11
    JsMama: 7 nov bloed afname --> NOD 12 november

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje, menstruatie opwekken

Hoop dat ik het juiste lijstje genomen heb.
    Ben vorige week al ongesteld geworden, heb toch nog een bloedafname moeten doen en was geen eisprong geweest vandaar dat ik zo vroeg ongesteld ben geworden.
    Heb is goed gebleid en gaan weer met volle moed naar de volgende ronde.

Intussen toch alweer de 5de ronde met clomid van mij mogen ze iets anders gaan proberen want veel hoop heb ik niet meer dat het met clomid nog gaat lukken.

Hoe gaat het met de andere testers?

2. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

#1622 Diaantje78, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2011

Melanie013, 3 november NOD, 2e ronde Clomid
    Dushi1980, 28 oktober positieve ovulatietest, weekend van 29/30 oktober m'n ei gehad, 4/11 bloed geprikt en 8/11 uitslag hiervan, NOD 9 november
    wendy26: 19 nov NOD!! wo 9 nov + vr 11 nov + ma 14 nov bloed afname.Wo 23 nov uitslag bloedafname
    Diaantje78: van 3-11 t/m 9-11 provera slikken

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje, menstruatie opwekken

Ik heb ff de kleur van menstruatie opwekken verandert, omdat het fel groen niet zo lekker leest. Vinden jullie dat goed?

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

Melanie013, 5 dec NOD Bezig met Clomid 50 mg, Ronde 3 met Clomid.

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

@Claudia, Wat jammer meis! Maar de moed niet opgeven op naar een nieuwe ronde!! En deze ronde gewoon knallen!

@Gm,Dushi, Enn hoe is het meiden?? ben zo benieuwd!!

@Mel, Mop beginnen de zenuwen al te komen voor vrijdag??
    ben zo benieuwd hoe je het gaat vinden.. :D

@ Jazz, Hoe is het meis?

@Kara, Spannende weken he meis!! hoe voel je je?

@gerbera, hoe is het meis?

@Jsmama, Voor jou ook spannende dagen, hoe voel je je?

Nou meiden,

Ik zit maar, weet eingelijk niet echt hoe en wat..Ben nog steeds zo blij dat ik eindelijk na al die maanden een eisprong heb gehad!!
    heb echt lopen janken ( raar he ;) ) gewoon van blijdschap haha

hoe is het met de rest?

Liefs kirss

5. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond

Melanie013, 5 dec NOD Bezig met Clomid 50 mg, Ronde 3 met Clomid.
    kirsss, Wachtbankje voor het eerst :)
    Taaamaaar: Wachten op ms

6. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Even een update van mij kant, zag een hoop nieuwsgierigheid voorbij komen hahahaha!

Maar helaas nog niks te melden........en ik voel helemaal niets...:(:(:(, dus ga er maar gewoon vanuit dat ik toch ongi zal gaan worden, misschien heeft Clomid ook invloed op m'n LF, die is normaal stipt 11 dagen?? Net alleen wel fikse steken in m'n liezen en sorry alvast voor de details een hele dikke draad slijm toen ik net naar toilet ging, maar gewoon helder??!! Zit vandaag op CD27, als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen!

Hoe is het met jouw GM?? Kan jij al op roze???

Enne Kirsss echt helemaal super dat je een ei hebt dit keer!!! Jij ook op naar roze!!!

7. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Bedankt voor de lieve berichtjes
    Het was gister een hele mooie crematie wel me lip kapot zitten bijten en tegeltjes tellen om niet in janken uit te barsten (ben zo emotioneel als de pest)
    's avonds met de familie nog uit eten geweest wat toch nog gezellig is geworden gelukkig
    Maar wat was het heftig om sommige mensen zo te zien:(

's Ochtends eerst bij de gyn geweest en wat een heerlijk wijf is die gyn toch he:D:D
    Als je juist denkt dat alle hoop is vervlogen geeft zij je weer positieve kracht om door te gaan
    We hebben besloten om toch nog 1 ronde door te gaan met clomid en pregnyl (omdat de cyclus dan normaal is) en daarna over te gaan op algeheel spuiten (kan de cyclus langer van worden)
    Zij heeft de hoop dat het wel gaat lukken omdat ik nog jong ben en dus in de vruchtbare tijd van me leven zit en zoveel ben afgevallen en eindelijk een mooie eisprong telkens heb dus ja zij ziet het positief in

En verder tja hmmz gister wel steken gehad in de richting van de eierstok en wat krampen alsof je ongesteld gaat worden lage rugpijn weer
    enne net als dushi ook slijmachtige draadjes bij het afvegen maar voor de rest ook helemaal niks tot nu toe (ja af en toe dus die krampen en rugpijn) maar geen bruine afscheiding (begint het bij mij mee)

Dus ja krijg toch een beetje positieve hoop omdat ik stipt ben kwa ms (sinds dat ik een eisprong heb) maar aan de andere kant heb ik zoiets van jaaa leuk maar miss duurt het wat langer omdat we een paar rumoerige dagen achter de rug hebben????
    Dus ik ga dr nog steeds vanuit dat ik deze week ongesteld ga worden
    Ben ik het vrijdag nog niet dan ga ik ff de gyn bellen voor een bloedtest maar persoonlijk denk ik dat ik morgen me ms wel kan verwachten

@kirss wijffie zo blij voor je eindelijk een echte ronde voor jullie:D:D:D:D

8. jazz

jazz Niet meer actief

Het blijf dus nog even spannend hier met de NOD ladies..Moet zeggen NOD politie vind het keurig hoe jullie niet van te voren testen.

Gm goed te horen dat het uiteindelijk nog een goede bijeenkomst was. Hoe gaat het met je vriend?

Hier alles goed hoor ladies wou vanavond nog ene foto plaatsen van mijn buikje maar heb geen puffffff.....Maar die groeit nou nou nou....vanmorgen dacht ik oh wat een mooi buikje...in de avond is het meer de darmen dan het mooi buikje....dus misschien maak ik morgenochtend wel een foto...

Zoontje verteld het wel aan iedereen die wij tegen komen hahahaha hij is zo blij vind ik zo fijn...

Nou ik ga maar weer hangen op de bank...

9. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @jazz ja nog beetje stil hij praat dr niet over
    gister hebben we wel leuke herinneringen opgehaald

Ja me moeder die zeurt aan me kop dat ik moet gaan testen pfff
    laat me met rust ofzo ik wacht even af (zonde van de test en zonde van me humeur:p)
    Snap ook wel dat ze het wil weten maar ze krijgt het heus wel te horen hoor:p

Volgens vriend voel ik wel warm aan (niet heet ofzo maar lichte verhoging)
    Ik denk wel dat ik deze week nog ongesteld ga worden hoop van niet natuurlijk

Het is zo moeilijk om te wachten op iets dat moet komen maar niet welkom is (nu heb ik het natuurlijk over de ms dames)

Jaaa willen wel die buik in de gaten houden he:p
    wanneer is je volgende echo??

10. hoi dames.

mag ik me bij jullie voegen. ik heb morgen laatste dag clomid.

11. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Tuurlijk mag dat Senna
    Welkom meis

12. dank jullie wel.

ik slik het maar eenmalig omdat ik overga op de spuiten gelijk vanwege de pcos.

misschien hele rare vraag hoor hebben jullie tijdens de clomid periode ook last van talgbultjes in het gezicht?

13. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @senna nee ikzelf heb dr geen last van weet niet hoe het met de andere dames zit

Doet de clomid niks bij jou omdat je meteen overgaat op spuiten??

14. owja vanaf wanneer beginnen jullie met ovulatie testen

15. heb toen ik voor mijn 2de kindje ging 8 maanden clomid gebruikt deed het helemaal niks.

maar omdat mijn gegevens niet compleet waren in het andere ziekenhuis hebben ze een ronde clomid 100 mg mee gegeven opnieuw bloed geprikt en mocht het niet op een zwangerschap eindigen mag ik gelijk weer op de spuiten.

Inmiddels ga ik voor mijn 4de kindje heb 2 bengels van meiden van 7 en 3 en een engeltje zoon

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Je eerste kindje is zonder medicijnen gekomen???
    En de andere 2 wel met medicijnen??
    Heb je toen ook meteen gespoten en welke ronde was je toen zwanger???

Hier zijn we nog aan het wachten op de ms

17. ik heb bij de oudste niet gespoten ik heb ME waardoor de pil niet werkte. was ook leuk om dat te weten dus was 18 toen ik mama werd.

Bij mijn zoontje zijn we 2 en half jaar aan het klieren geweest en die is door menopur ronde 2 raak geweest tot 23 weken zwangerschap.

Bij de jongste stonden we op de wachtlijst om inApril 2008 te starten maar op mijn man zijn verjaardag moest ik testen vanwege een mk en bleek weer zwanger te zijn.

En nou zijn we vanaf april vorig jaar bezig wel met tussenpozes stop gezet voor mijn gezondheid wat nu wel goed is.

18. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Zo dus ook een hele voorgeschiedenis

Ons dochtertje is dwars door de pil heen gekomen en nu 4 jaar later is er pcos geconstateerd omdat we al 3.5 jaar bezig zijn na 3 miskramen
    Nu dus aan de medicijntroep voor een 2de kindje

23 weken?????Dat is toch veel te vroeg?????
    Durf het bijna niet te vragen of zeggen............

Vroeger werden ze jonger moeder hoor:p

19. ik ben nu net een maand 26
    getrouwd met de papa van de kindjes :D

20. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Gefeliciteerd beetje laat maar maakt niet uit:p:p

Hier nog niet getrouwd wel nog samen met de papa:D:D:D