He meiden, heel ff snel een ego bericht...... Ik ben vannacht tante geworden!!!!! Ik heb maar 2 uurtjes geslapen, vond het zoooo spannend... Het is een klein ventje genaamd Lenn! Het is super snel gegaan, wat ik dus al zei. Ze ging naar bed met 4cm ontsluiting, daar had ze niks van gemerkt. Vannacht om 2 uur braken haar vliezen, om 3 uur had ze 6cm en tien voor vier is hij geboren... Dusss... Ik ga zo naar ze toe, ben zooo benieuwt!! Ik lees later vandaag de rest even door!!!! Fijn weekend.
Jemig, een dagje weg en wat is er weer veel gebeurd! Diaantje, gefeliciteerd met je neefje.. wat spannend, op een positieve maar ook confronterende manier. Succes met je eerste ontmoeting met hem! Laat die tranen maar lekker komen, want dat is zo logisch!! Wel fijn dat alles goed is gegaan met je zus. Dushi, !!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid! Kan me voorstellen hoe onzeker je je ook zal voelen, heel begrijpelijk. Maar ook zonde van het 'niet genieten', want je bent wel waar je wilde zijn nu, en de kans dat het weer mis gaat is natuurlijk niet groot. Ik heb zelf ook een mk gehad, dus denk dat ik net zo zou reageren, maar het zou zonde zijn om niet te genieten nu als het goed blijft gaan. En als het mis gaat, gebeurt dat toch wel en kan je ook maar beter genieten voor die tijd. (dit is de peptalk die ik mezelf probeer te geven, nu al, nog voor ik zwanger ben weer, dus niet dat jij het ook zo moet doen, maar misschien heb je er wat aan om het weer even te lezen!) GM, . nieuwe ronde dus... aargh! maar ook weer nieuwe kansen.. Kirsss, wat duurt die wachtbank lang he?! 21 november wordt onze dag hor . nog 9 nachtjes! Ann, spannend volgende week de fm's, hoop dat er dan een mooi ei in de maak is! Jazz, nice belly and nice boobies ik hoop dat we allemaal binnenkort buikfoto's kunnen plaatsen! Melanie, gefeliciteerd want inmiddels ben je vrouw van..... !! je zal wel even van de aardbodem verdwenen zijn, maar daarna.. foto's!! Imjustmyself, we blijven duimen... wanneer ga je weer testen? @de rest: hoe is het? Gerbera, hoe is het met je buikie? en Fieneke, alles goed daar?
oja, hier knalt mijn temperatuur door het plafond! vandaag weer een halve graad hoger! weet niet of dit een goed teken is, of dat ik gewoon ziek aan het worden ben haha ik heb nog steeds het gevoel dat het raak is trouwens... ooo wel gevaarlijk om dat te denken, maar het is zo'n fijn gevoel!! borsten doen pijn, ben de hele week echt vreemd extreem moe, gister misselijk.. naja, je gaat vanzelf wel dingen denken... nog 9 nachtjes, en dan testen!!!
LIEVERDS!!! Het was in een paar woorden echt geweldig fantastisch helemaal te gek en eigenlijk wel voor herhaling vatbaar haha.. maar dat doen we dan wel over 12,5 jaar.. Mijn naam is wel even wennen ja.. Toen ze gister door de microfoon meneer en mevrouw van R omriepen had ik nog niet door dat ik daar ook bij hoorde. Ik ga nu heerlijk genieten van ons champagneontbijt op bed, en daarna maar is gebruik maken van het bubbelbad wat hier op de kamer staat. Wel jammer om zo vroeg wakker te zijn maar anders word het ontbijt ook meer een lunch haha. Dikke kus melanie (zit via mobiel online dus sorry als er fouten instaan)
Mel, eerst en vooral een dikke proficiat. Zal wel vreemd zijn hem nu jou man te noemen . Dushi, weer eentje op roze, wat leuk. Een dikke proficiat. Gm, ik dacht echt dat het bij jou ook zo ver ging zijn. Wat jammer. Hier gisteren bij gyn geweest, zat goed op schema zei hij, moet maandag de pregnyl spuit laten zetten.
Lieve Mel, Van harte gefeliciteerd!! Nu zijn jullie echt man en vrouw wat een geweldig gevoel lijkt me dat! Ben blij dat je zo genoten hebt en maak het weekend ook nog super speciaal... Liefsss kirsss @Gm, Verdomme meis ik had zo voor je geduimd..wat een rot nieuws maar meis laat je niet kennen hup de volgende ronde in,, en deze ronde knallen mop!! En een HSG valt heel erg mee meis, ik heb het 2mnd geleden gehad..en had het veel erger verwacht..het is even niet prettig maar voor je je dat beseft is het al klaar!! Ik zal aan je denken meis dat het bij jou ook allemaal mee mag vallen @Kara, Pfff 9 dagen nog, ik ben zo zenuwachtig ondanks dat ik denk dat het niet raak kan zijn.. was gister ook misselijk maar smiddags en raar op me maag..jij ook?? misschien ben ik wel ziek aan het worden maar wel super dat je temp zo hoog blijft is een positief vooruitzicht!!! @ Ann, Succes weer volgende week met je Fm's, ik duim voor mooie eitjess!! @fieneke, Hoe is het meis..zit je ook op het wachtbankje?? @Diaan,, Gefelciteerd met je neefje!! geniet ervan,, en hopelijk volg jij snel meis @Wen, Spannend volgende week. wanneer? ik duim voor je meis @Jsmama, Spannend meis ik duim nog steeds voor een posi test!! wanneer ga je weer testen? todayy??? Liefsss kirsss,
Melanie013, 5 dec NOD Bezig met Clomid 50 mg, Ronde 3 met Clomid. Jazz, zwanger +/- 7 weken, 17 nov volgende echo & intake gyn kirsss, Wachtbankje voor het eerst Dushi1980, 11 november positieve test claudia: op zoek naar ei --> 24/11 pregnyl spuit Gooischemama Ongesteld 21 nov HSG wendy26: 19 nov NOD!! wo 9 nov + vr 11 nov + ma 14 nov bloed afname.Wo 23 nov uitslag bloedafname Diaantje78: van 3-11 t/m 9-11 provera slikken Taaamaaar: Wachten op ms Gerbera: 29 oktober positieve test Kara: eisprong 7-11; NOD 21 november Fien: op zoek naar ei (en hopend dat ie niet té snel komt!) Ann85: op zoek naar ei... 1e FM 11-11 JsMama: 7 nov bloed afname --> NOD 12 november zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Melanie, allereerst van harte gefeliciteerd!!!!! En ladies ik denk dat ik weer hard van m'n roze wolk afdonder, heel de ochtend al wat bruinverlies bij het afvegen loop heel de tijd te janken...weet niet zo goed wat ik moet doen, net nog wel getest en die is positief, maar ja Hcg is ook niet zomaar weg.........
Meis verdomme, misschien is het wat oud bloed.. wacht even af meis pff hoe moeilijk het ook is! misschien heeft dat beetje met afvegen niks te zeggen.. Succes meis het weekend en ik zal maandag even de gyn bellen als ik jou was en even uitleggen dat je al eerder een miskraam heb gehad en dat je het echt niet vertrouwd!... Liefss en sterkte Kirsss
hey meiden! genieten jullie ook allemaal van het weekend ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan die ultragevoelig is. maar ook die gaf negatief aan ik snap er niks van ik had allang ongesteld moeten worden... knuff
Mel nog van harte en genietse daar in het bubbelbad ik denk dat de sint gebeuren jullie even helemaal voorbij gaat en terecht... Dushi neeee he wellicht inderdaad gewoon oud bloed. Heb je ook krampen? Verder wens ik iedereen een leuke prettige sint weekend....
@mel geniet van je weekend met je kersverse man @dushi meissie niet gaan doemdenken (ja ik weet dat het moeilijk is) Zolang er GEEN rood bloed bij zit en/of heftige krampen gaat het goed Is oud bloed wat er nog uit komt hebben meerdere last van meissie @kirss jaa ik had hier ook goede hoop Heb gister nog "ruzie" gehad met me dochter want zij zat vrolijk je hebt een dikke buik door de baby En ik met tranen in me ogen nee mama is ongesteld Volgens haar niet maakt niet uit was er wel wat verdrietig om maar kan zij ook niks aan doen @diaantje gefeliciteerd met je neefje @imjust miss nog een paar daagjes langer wachten???? Hcg verdubbelt zich Heb gister dus nog even gebeld naar de poli ivm de HSG en de clomid Ze willen dat ik deze maand GEEN clomid slik omdat ze dan alle tijd kunnen nemen voor dit onderzoek. En natuurlijk ben ik het er niet mee eens want zonder clomid heb ik geen eisprong en wordt ik niet ongesteld. Heb 2 dezelfde recepten liggen voor clomid en de pregnyl Ik denk er zelf aan om gewoon te gaan dokteren en gewoon de clomid te gaan nemen deze maand anders is deze maand voor jan l*l Wat zouden jullie doen???? De clomid gewoon slikken (zonder echo's) of netjes luisteren (is zo en zo niet me beste vak) OOOOOOwja vandaag Sinterklaasintocht maar we gaan niet omdat madame de schaar heeft gepakt en hele stukken uit dr haar heeft geknipt!!!!!!!!!!!!! Ben nu aan het wachten op me nichtje om samen te bekijken wat we nog van dr haar kunnen maken Ben er boos en verdrietig over ze had zulk mooi lang haar en dan ook nog is een meisje met een heel aparte haarkleur (kopergoudblond net goud in de zon) ppppf kinderen
O god, mijn nichtje heeft samen met haar neefje kappertje gespeeld en mooi dat hun het vonden maar me Schoonzusje was er echt niet blij mee , idd net een beetje lang haar en dan is het weg... pff daar wordt je niet vrolijker van!! Succes , hopelijk kan het nog een beetje wat worden en hopelijk gaat het snel groeien!! over de clomid en HSG, Ik heb ook een HSG gehad en slikte toen wel gewoon clomid..het ging erom om te kijken of mijn eileiders wel goed doorgankelijk waren...Maar aan de andere kant je weet niet wat ze nog meer van plan zijn..hmm ik weet wel dat het bij mij geen kwaad kon, maar misschien heeft de gyn er wel andere bedoelingen bij?( en ik kreeg wel echo's tussendoor ) En wachten pfff ik weet het ... is ook echt niet te doen.. Succes met beslissen maar ik kan je geen raad geven, ik zou het afwachten..Zonder clomid hij zegt het niet voor niks??! Liefsss kirsss, Mel, Ben je nog lekker aan het genieten, wat een prachtig weer had je trouwens voor een nov maand he!! Ik ben benieuwd naar je foto,, want die krijgen we wel te zien toch?? geniet nog lekker van je weekend en nu officieel als man en vrouw.. @dushi, hoe is het meid? is het oude bloeden gestopt? ik duim voor je meis dat het allemaal goed blijft gaan..En ik zou maandag wel even naar je gyn bellen, en het even uitleggen! Hier verder goed, alleen voel me zo raar op me maag,, pff komt misschien wel door de zenuwen..voor 21nov.. maar ga nergens van uit want dit was me eerste ronde dat ik echt een kans maak!! En meestal is het dan nog niet raak! Maar we geven de moed niet op! Liefss en nog een fijn weekend meiden
@GM balen zeg!! Snap dat je je rot voelt. Enne wat is 'n HSG?? Ik weet ik kan 't googlen maar ben een beetje lui vandaag.. @melanie geniet van het getrouwde leven en de witte broodsweken @kara en kirsss nog 'n dikke week en dan kunnen jullie gaan testen! Hoop dat het raak is en de lijst alleen maar rozer wordt!! @fieneke, gerbera, jsmama... waar zijn jullie?? alles goed ?
GM...wellicht zegt hij omdat als hij verder wilt onderzoeken dan moet je weer wachten...en rust aan je lichaam is ook ok...maar ik ben net als jou hoor juist als ze zeggen niet doen dat toch..Bespreek het even met vriendje die hebben dan altijd van die goede argumentaties waarom niet hihihi En eigen kappertje gespeeld jeetje wat zonde...is het nog wat geworden... En de rest van de testers spannend allemaal hoop dat er nog meer volgen hoor gezellig.... Verder is het inderdaad rustig waar is de rest inderdaad???? Dushi ik hoop nog steeds voor je dat het alleen oud bloed is....
@ann hahaha maakt niet uit hoor HSG gaan ze kijken of je eileiders open zijn Ze spuiten een vloeistof in je baarmoeder en eileiders om dat na te gaan Word ook een soort van echo/foto bij gemaakt (correct me if i'm wrong) @kirss naja heb de gyn niet gesproken maar de assistent van Deze maand doen we alleen het HSGonderzoek dus snap niet waarom de clomid dan moet blijven liggen Enne het kan de eerste keer wel raak zijn hoor meis @jazz Vriendje zegt "Wat wil jij het is jou lichaam" Hmmmz jaaa daar heb ik veel aan niet echt hahahaa Ik denk dr over om het gewoon te doen Ik weet ook wanneer de spuit word gezet Dat is bij mij precies 1 week nadat ik het laatste pilletje heb geslikt Maar wat nou als ze dr achter komen dat ik gewoon heb door geslikt en gespoten??? Dr haar was bijna tot het midden van dr ruggetje en nu is het net iets over dr schouders Dus echt een heel stuk korter dan dat het was Het was dr knutselschaartje waar mee ze heeft geknipt Vorige week moest ik meerdere personen knippen en zondag heb ik papa nog geknipt waar zij bij zat dus miss dacht ze ooow wat mama kan kan ik ook Maar vind het evengoed wel doodzonde
Gelukkig is het niet vanaf boven op dr haar dat had me nichtje pfff..zag er niet uit op sommige stukjes net stekeltjes maar zo'n stuk korter is ook niet leuk! je doet zo lang je best om het zo te laten groeien en dan dit..hmm hopelijk groeit het snel!! Ik weet ook niet wat er mis kan gaan als je wel gewoon clomid neemt..maar idd als ze erachter komen,, maar hoe willen ze erachter komen?? als jij je mondje dicht houd hmm het is een beetje dubbel zoals jazz zegt je lichaam even rust geven kan ook geen kwaad,,Succes meiss!!
@Dushi: he meid. hoe is t? Heeft het bruinverlies nog doorgezet?? Hopelijk stelde het niet te veel voor. Ook als je zwanger bent, kan dit voorkomen! @Gooischemama: Wat balen zeg van die haren van je dochtertje! Gelukkig is het niet super kort nu. Maar ja, daar heb je dan zo lang op gespaard... Zou ik ook echt klote vinden! Ik weet niet wat ik zou doen in jouw situatie. Ik denk dat ik gewoon Clomid zou pakken denk ik. Ik ben al helemaal geen held in wachten.. En om dan weer n maand te wachten en niet eens kans hebt... Dan duurt de maand echt lang!! Maar ik zou het gewoon nog eens goed navragen bij je gyn waarom je er eigenlijk geen Clomig bij mag slikken. Lijkt mij toch eigenlijk niets uit te maken zou je zeggen... Maar ik ben ook geen arts.. Moelijke beslissing!!