Kan dr nog steeds om janken om dr haren Oke het kapsel wat we hebben uit gekozen staat wel leuk hoor maar zooooo kort pfff Ik denk dat ik het gewoon ga doen Idd als ik me mond hou komen ze dr niet achter en wil echt niet nog een maand wachten Hallo ik wacht al 3.5 jaar En heb zolang geen eisprong gehad Lichaam mag uitrusten na de bevalling
Hahaha groot gelijk meis!!,,Ik had denk ik hetzelfde gedaan in jou situatie, Alleen hij kan wel zeggen van hoe kan het dat je nu wel een eisprong heb zonder clomid en dan schrijft hij het dalijk niet meer voor ofso Ik probeer met je mee te denken he meis, het is zo'n moeilijke beslissing.. Maar ik snap dat je zoiets heb ik ga er nu gewoon voor!! Hoe voel je je verder?? Liefss kirss
Hahaha zij ik heb een vrouwelijke gyn (op de ivfpoli zitten alleen maar vrouwen) hmmmz jaaa nou kan doen alsof me neus bloedt en zeggen ja geef mij maar primolut om de ms op te wekken en dan de primolut niet ophalen bij de apotheker Deze maand doen ze ook geen bloedonderzoek naar de waardes van progesteron dus kunnen ze niet zien of weten dat ik een eisprong heb gehad Verder ja gister was ik best wel verdrietig boos en alles en natuurlijk flink teleurgesteld dat het weer niet raak was en het is echt dat ik een vriend heb die zooo positief is ingesteld anders had ik het allang opgegeven Heb daar gister ook over nagedacht en hij heeft het meteen uit me hoofd weten te praten dus dat is wel weer een goed teken Maar voor hoelang kan hij me nog beinvloeden met positief gepraat terwijl er telkens geen resultaat te zien is Hoe gaat die verder met jou meis??? 21 nov eindelijk je eerste echte NOD @senna hoe gaat het nu met jou meiss
hoi dames. met mij gaat het wel redelijk. Ik heb het vreselijk druk weer gehad voor mijn vriendin. ritje scheveningen gehad gister om haar te kunnen bezoeken. ben nog wachtende op mijn ei. En heb een klachten mail gestuurt naar de sint comite hier. maar verder gaat het goed ahahahha
Hahahaha Sorry meis, komt omdat ik een mannelijk geval heb Maar zoals je het nu zegt gewoon doen! groot gelijk,,ik ga deze ronde nog meer voor je duimen meis.. ik voor het eerst 21nov ben zo zenuwachtig!!! me eerste echte kans!! Liefsss
Ja ze controleren het toch niet deze maand Zoals een vriend zou zeggen Boefje hehehehe Nou ik ben echt blij dat ik vrouwelijke om me heen heb voor me eigen gevoel toch meer dat ze het ook echt snappen waar je mee zit Niet zenuwachtig zijn (hahaha hoor wie het zegt) als het komt komt het Ja idd je eerste goede hoopvolle kans meis gaan hier ook voor je duimen hoor Je eierstokken hadden gewoon net even wat meer nodig en gelukkig is dat gebeurd @senna niks ernstigs hoop ik Klachtenmail hehehe vertel Zoveel klachten over de sint en zijn pieten dan
mijn vriendin word vals beschuldigt door iemand die zijn/ haar kids toetakelt. en vandaag bij de sint intocht zijn er flink aantal kids in de verdrukking gekomen omdat die ouwe er door moest. en we hebben ander halfuur staan wachten. ik met de jongste op mijn nek werd aan de kant gedreven zat bijna bij iemand op schoot met een rollator. baal daar van en daar heb ik een mail over gestuurd omdat ik weet als je de vergunningen goed aanvraagt dit niet nodig hoeft te zijn. zit zelf in de avondvierdaagse organisatie als secretaris dus dit kan zeker anders.
Zooo ben je klaar mee ja Dan had ik precies hetzelfde gedaan (naast dat ik daar me scheur al zou open trekken) Zou ff lekker worden Heftig van je vriendin Mensen moeten altijd weer n ander omlaag trekken met al die valse meldingen
ja me vriendin is behoorlijk genaait om maar zo te zeggen. ze mag nou nog 60 dagen lekker blijven zitten grrrrrrr. alle feiten werden van de week zo weg geveegd door de rechter.
Jeetje Senna wat een gedoe... GM....ok je gaat het toch slikken wat als je nou een bevruchting heb he wat gebeurt er dan als je een hsg krijg...dus mijn vraag is kan het kwaad? Dat weet ik dus niet dus vandaar ook de vraag wanneer is je hsg in je cyclus....Maar inderdaad hoor als je het niet zou doen is het wachten dan hsg, dan weer provera en dan weer de volgende stap.
he GM, wat een moeilijke keuze..! ik zou inderdaad wel even navragen waarom het niet mag, of het kwaad zou kunnen zoals jazz ook al zegt. nog een bijkomende reden om eerlijk te zijn over het gebruik is wel het contact met je arts... uit ervaring weet ik dat artsen je een stuk minder goed helpen als je tegen hun beleid in gaat. maar stilstaan is erger, dus ik snap het ook helemaal dat je gewoon door wil! (en volgens mij hoort dat ook wel bij je persoon, ik ben een stuk braver ingesteld, dus zou het enger vinden om iets te doen 'wat niet mag' haha). dushi, hoe is het met je bruinverlies? zolang het niet rood is, valt het helemaal binnen het normale! ik duim voor je meis... niet nog een keer misgaan.. kirsss, nog 8 nachtjes heb je al kwaaltjes eigenlijk? hoe ie het met de (bijna) test meiden? fijne zondag! hier wordt het opruimzondag...
Hee meis,, Pff, ik heb niet echt kwaaltjes, maar dat komt ook ik let er teveel op!! ik ben zo zenuwachtig omdat het me 1e kans is om echt zwanger te worden..heb jij al kwaaltjes?? ben van de week wel raar op me maag geweest..maar of dat met een evt zwangerschap te maken heeft , Liefss kirsss Hoe is het met de rest van de meiden?? Jsmama, Heb je nog een test gedaan? Dushi, Hoe is het vandaag meis?? bloeden gestopt? Mel, Hoe is het met ons Bruidspaar?? Vind het zo leuk, Hopelijk zijn jullie nog lekker aan het genieten!! Jazz, Hoe is het meis, Op naar de echo.. Ben benieuwd meis Liefsss kirsss
Hoi meiden, bedankt voor jullie medeleven, hier weinig verandering, nogsteeds bruinverlies tijdens het afvegen, gisteren leek het even weg te zijn, maar kwam later weer terug. Verder geen krampen, maar dat had ik vorige keer ook helemaal niet. Ik zou zo graag een luikje in de buik hebben zodat je zelf kon kijken en/of weten of het goed zit ja of nee. Vanochtend getest en streepje wordt lichter.......wel ander merk test, maar geen goed teken denk ik dan. Morgenochtend maar gelijk naar gyn/ziekenhuis bellen, maar ik denk dat die ook pas op z'n vroegst met 6 weken eea kunnen bekijken door een echo ofzo.....pfff nou ja even afwachten wat hun zeggen, wat is die onzekerheid killing zeg! Iedereen een fijne zondag, al mag ie van mij heel snel voorbij gaan zodat ik snel ziekenhuis kan bellen! Dikke kus aan iedereen!
Dushi... ik duim voor je, wat ontzettend onzeker en spannend zo. lichtere test is niet goed teken nee.. maar ander merk wel dus? wel goed dat er nog geen helderrood bloed is in elk geval. zkh zal waarschijnlijk nog niet veel kunnen doen inderdaad, maar wel fijn om even iets wijzer te worden... sterkte meid, ik hoop van harte dat het gewoon helemaal goed blijft gaan! kirsss, dat is ook wel heel erg spannend, een eerste echte kans op zwangerschap! dan zou het wel heel mooi zijn als het meteen raak is he.. nou, je hebt lang genoeg gewacht! kwaaltjes... tja.. ik kan er wel 20 voelen als ik mijn best doe. meest verdacht vind ik wel mijn slijmverlies.. echt heel veel. en een moeheid die ik niet ken (maar ik nu ook weer niet voel). temperatuur is nog steeds veel hoger dan normaal tijdens lf.. maarja, is dat door zwangerschap?? kortom... we kunnen niets anders doen dan afwachten... ik heb wel voorgenomen om pas na NOD te gaan testen.
Jaa als ik erop let, voel ik elk pijntje haha en dat maakt me helemaal gek..maar ga nergens van uit dan valt het allemaal mee, ga jij 22nov testen?? liefss kirsss
Goedemiddag girls, Hier mag het lussen ook weer beginnen dus ben aan het zoeken naar mijn eitje. Moet zeggen wel of geen ei klussen komt wel goed, lijkt wel of we weer helemaal in onze beginfase zitten zo super verliefd zijn we nu hahaha.. Niet dat we dat anders niet waren maar toch... echt alles aan mijn vent is nu gewoon perfect hahaha zelfs zijn scheten (laat hij niet maar bij wijze van spreke) ruiken heerlijk haha! @kirsss spannend meis! en best logisch dat je nog niets voelt hoor. Komt meestal pas na je NOD, een heel klein aantal vrouwen heeft kwaaltjes voor haar NOD.. Dus lekker genieten meid en goed duimen! Ik duim voor je mee! @gm, NEEEEEEEEEE niet de haren van je meisje... Ik zou er ook heel verdrietig om zijn hoor meid! En papa? is die er niet boos over? Weet wel als wij een dochter mogen krijgen en die knipt der haren af dat mijn man (hahaha ff wennen) echt helemaal flipt.. @jazz, hoe gaat het meid? Lekker aan het genieten van je buikje? @dushi, ik hoop echt meid dat het gewoon oud bloed is en dat het niet doorzet... Vraag anders aan je arts of je maandag en vrijdag een bloedtest van het HCG mag laten doen. Dan zien ze het vanzelf stijgen en heb je echt zekerheid. @senna, rechters in NL geloven je niet meer al kom je met alle bewijzen. Ze hebben hun eigen denkwijze en daar stappen ze niet van af.. Gewoon te zot voor woorden. Sterkte meid! Zo en nu weer lekker me mannetje gezelschap houden.. Liefs Melanie
dank jullie wel voor jullie lieve reacties. het nederlands rechtsysteem is zo lek als een mandje vandaar dat er een TBSer op gepakt is in Parijs. maar goed ondertussen gaat mijn zoektocht naar mijn eitje gewoon verder.
@jazz Als ik een normale cyclus heb dan is de eisprong rond de 24ste a 25ste dus geen kans op bevruchting HSG wordt uitgevoerd VOOR je eisprong 21ste heb ik nog geen eisprong maar wel een paar dagen dr na @kara hahahaa ik ben niet altijd zo'n lieverdje hoor Al vanaf dat ik bij de gyn loop ga ik dr lijnrecht door heen als ik het ergens niet mee eens ben (staat vast en zeker in me dossier dus de ivfpoli zal dat ook wel weten) Maar het kan geen kwaad om clomid te slikken en de HSG uit te voeren Hun willen deze maand pakken voor onderzoek wat er uit komt bij de HSG en daarna pas weer door gaan met clomid en ja daar ben ik het niet mee eens @mel hahaha ja dat zal idd wel even wennen zijn het is niet meer je vriendje maar je man (klinkt ook meteen een heel stuk volwassener) Papa was zeker wel boos en heeft ook gedreigd nog een keer je haren knippen en al je haar gaat dr af Maar er kan nog net een hoog staartje in (mbv speldjes dat dan weer wel) @dushi hoe gaat het meis???? @all Ja ben dus gewoon lekker tegendraads en heb net gewoon de clomid geslikt Zeer humeurig aan deze kant van het land ppfff Ook echt nergens zin in
Hey ladies, Net ziekenhuis gesproken en kunnen nu nog weinig voor me doen, heb nu op 5 december vroege echo staan, dus ik hoop op een mooi sinterklaaskadootje!!! Het bruinverlies wordt wel minder, denk nu nog zo'n 4 a 5 x per dag met afvegen, ziekenhuis gaf aan me er niet al te druk over te maken, en als ik het echt niet meer vertrouw ik dan moest bellen, maar zolang geen kramp en helderbloed geen zorgen, hmmm makkelijker gezegd dan gedaan, maar echt genieten lukt nog niet. Vanochtend nog wel digitale zwangerschaptest van CB gedaan en uitslag was zwanger 2-3 weken, dus 4-5 weken, nu maar hopen dat het wondertje blijft plakken en goed blijft groeien!