Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Ja klopt mop, heb ik in het begin wel verteld maar verder eigenlijk niet meer overgehad.. ( staat foto in album ;))

Ja aan de ene kant heeft het wel voordelen denk ik, stel dat ze er pas achter kwam als ze 30 is en dan juist wel heel graag kinderen zou willen en dat het dan niet lukt..en ze moet dan heel de mmm in..
    wordt het denk ik alleen maar moeilijker..Nu weet ze wel wat er aan de hand is en kan ze er op tijd bij zijn als ze evt. aan kinderen zou willen beginnen. ( mijn zusje gaat binnenkort ook naar de gyn om te kijken..hoe en wat ) gewoon altijd handig om te weten lijkt mij...

hoe is het verder meis??

Liefss

2. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ GM, Knap hoor, moet je nagaan ik kom echt een heel net gezin waar niemand van zou verwachten dat juist hun een tienerdochter hebben die zwanger is geworden haha, maar heb dan Niet aan de drugs gezeten maar snap wel hoe het is om van alles over je heen te krijgen!! ( met mijn vader geen contact meer want die snapte niet hoe het kon in deze maatschappij, en met mijn moeder juist helemaal te gek, ze is zo trots als een pauw )

weer even over het HSG, je vriendje mag mee naar binnen, bij mij iig wel!! alleen als ze de foto's maken dan niet.. ( rontgen stralen) dan gaat hij mee naar achter ;) maar verder mag hij overal bij zijn!! :)
    en dat vloeistof had geen kleurtje volgens mij hahaha :p
    komt echt goed meis..!!

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Kirssss
    WAUWIE!!!! dat is geen dochter maar een echt prinsesje!! HEEEL JALOERS OP JE!! haha
    Mag je trots op zijn meid..

Toen ik in 2009 zwanger werd was het hier net andersom.. Mijn vader heel trots en mijn moeder echt HOE KUN JE DAT DOEN JIJ JIJ JIJ ^*&^^&% hahaha.. En mijn ouders zijn ook wel wat 'nettere' mensen.

Mijn pa vroeg gelijk ennuh betekend dit dan ook automatisch dat jullie gaan trouwen? heb wel zin in een feestje hahaha..

Maar nu duimen ze beide heel hard voor ons.

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

dankjewel mop! :D
    ik ben zeker een hele trotse moeder! En daarom heb ik me ook voorgenomen dat het geen verplichting moet worden want we hebben gewoon een super geweldig lekker kind :D
    We gaan als het allemaal mee zit binnenkort verhuizen..en toen zei ze Mama mag ik in het nieuwe huis een leguaan (komt door dora en diego kindertv :)) , een poes en 2 baby zusjes :) echt zo lief..

Moetje kijken hoe het per familie verschild meestal denkje wel dat moeders het helemaal geweldig vinden en papa's wat minder die moeten meestal aan het idee wennen haha :p

En uiteindelijk toch getrouwd :D Je paps was zeker wel trots toen die jou mocht weggeven? :D En nu heeel snel een wondertje voor jullie!! ik gun het jullie echt heel erg!!

nee mijn vader heeft het echt verpest, hij heeft in heel me zwangerschap 1x gevraagd hoe het ging..toen heb ik met me 20weken echo gestuurd pap je krijgt een kleindochter helemaal trots..maar helaas niks meer op terug gehad..en heb hem daarna eigenlijk niet meer gezien tot in de rechtbank waar hij dus zei hoe kan dit in deze Maatschappij ( hij wilde mij tot aan mn 21e in een tienermoederopvang hebben..) Maar ben toen meerderjarigverklaard zodat niemand zich meer met ons kon bemoeien :D en we hadden al een eigen huisje etc..gewoon een hele stabiele situatie :)
    ( mn vriend is ook 5 jaar ouder ) dus ben blij dat ik nu een paar jaar ouder ben en dat het echt geweldig gaat..en hopelijk mogen ook wij ooit een 2e wondertje in onze arme sluiten :)

5. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahahahahaa heb net ff gespiekt met me dochter bij je foto wat een schatje:D maar volgensmij ook heel ondeugend
    Dochter zat hier al aaaah wat een lief klein kindje whahaahahhaaa volgensmij zitten hun in dezelfde leeftijd
    Hoe oud is je meissie??

Hahahaa ja ik kom niet uit een net gezin maar ook weer niet uit een asogezin gewoon normaal
    Maar iedereen in de familie was het er wel mee eens dat ze het bij mij zeker niet verwacht hadden (gezien alle omstandigheden)
    Was de eerste bij beide familie's die voor een kleinkind heeft gezorgd
    Mijn ouders helemaal trots en de andere familie tjaa:(:(
    Als ik hun moet geloven komt dr nooit wat van mijn drugskind terecht en ze wilde eerst een dnabewijsje zien en weet ik veel wat.
    Ooowjaa schoonmoeder feliciteerde nieteens eerste wat ze vroeg toen we het vertelde "Heb jij je pil wel door geslikt??"
    Kreeg het verwijt naar me kop dat ik expres zwanger was geraakt zodat hun zoon/broer wel bij mij moest blijven en zo kunnen we nog wel ff door gaan

Ze hebben echt op alle manier geprobeerd ons uit elkaar te krijgen wat soms ook lukte maar hij komt altijd weer terug naar mij wat zijn familie "geweldig" vindt hahahahaa

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hahaha jaa klopt die van mij wordt 1 april 4 :D En is echt heeel ondeugend , heel erg grenzen aan het verleggen haha,,
    die van jou ook? of een stuk rustiger nu ze op school zit?

moet je nagaan na al die maanden dat we het nu hier opeens over hebben :D
    doet me wel goed, dat ik me verhalen hier kwijt kan!
    en dat jullie naar me willen luisteren :) want je moet er maar zin in hebben :p
    Ik ben ook express zwanger geworden volgens me schoonouders..nou echt niet,, en zo zie je nu maar want me gyn zei: meid je hebt echt geluk gehad dat je haar op een normale manier heb kunnen krijgen dat was echt wel even schrikken!!

7. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahahah ja me dochter gaat alweer naar de 5 joh:p
    Moet eerlijk zeggen er zijn dagen dat ze idd rustiger thuiskomt maar zijn ook dagen dat er geen land mee te bezeilen is

Hahaha nog zo'n schoonmoeder dus
    Nou kan het ook wel af zonder hem hoor (mocht dat nodig zijn)

Dat is dus precies wat wij ook te horen hebben gekregen dat ze een "gelukstreffer" is geweest
    Heb daar echt zitten janken toen ik het hoorde
    Voelde zo klote dat ze je vertellen dat je heel veel geluk heb gehad om uberhaupt zonder troep zwanger te worden:(

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Alles goed met jullie? weer bijna weekend dus altijd mooi...

@ Kirss spannend ga je zondag testen?
    @ Gebakje, wat een vervelend bericht, heel veel succesn en hopelijk om veel grote eitjes.

Ik ben zelf vandaag ongesteld geworden en moet zondag beginnen met de 2e fase van Clomid, heb maandag 28 november weer een Echo in het Zk, dus ben benieuwd of er nu wel grotere eitjes gegroeid zijn.. pff lastig allemaal.. Fijn weekend meiden!

9. jazz

jazz Niet meer actief

GM en de andere wat een mooi levens verhalen zeg ik altijd..En kijk naar mijn onderschrift smile at those who judge u...

En jullie tiener moeders...nou ik ga in dec naar de familie met mijn zoon (krijg mijn dochter niet mee van mijn ex) en die weten het nog niet..en mijn broer heeft net een dochter erbij hij is 47 en dat was al jeetje jeetje waar begint hij aan..Let wel zijn vriendin is jonger...en dan kom ik met mijn buikje en mijn geschiedenis...nou mijn ouders zullen denk ik hetzelfde reageren alsof ik 18 was..Verschil is het doet me niks meer...en ze kunnen ook niet veel meer zeggen...na de schrik zullen ze het wel leuk vinden hoor....

Gebakje....hoop dat er tenminste een raak is voor je...

Wendy super spannend meid...

EN grote oma onderbroek die zijn te koop bij Zeeman.....

duty callssss.....

Oh en vandaag een jurkje aangehad verteld op werk met stroopwafels hihihi en trots met buikje rond gelopen....

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @jazz je onderschrift heeft helemaal gelijk hoor:p
    Only God can judge me!!!

Ja oke tienerouders zijn een "schande" maar "TE oude" ouders zijn ook not done
    Iedereen stopt iedereen maar meteen in een hokje en heeft er meteen een oordeel over klaar
    Word je toch moe van:(

Weet dat je wat ouder bent dan de dames die hier ook meeschrijven maar so what???
    Vind het hartstikke leuk dat je zwanger bent
    Zou een ander verhaal zijn als je 60 bent en je bent zwanger:p:p:p:p hahahahaaa maar dat is niet het geval:p

Nou nog gefeliciteerd met je nichtje dan:D
    Zolang je broer en zijn vrouw er blij mee zijn is het goed:D

@omaonderbroek hehehe moet morgen toch naar het dorp ga meteen ff kieken voor een mooie bloemetjesomaonderbroek:p:p:p
    show hem wel in het topic hehehehe

Hoe reageerden ze op je werk op het nieuws????

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsss, goh meid, wat een verhaal. Word er helemaal stil van.
    Vind het ellendig voor je wat je vader je aangedaan heeft, en, knap dat je toch je eigen dromen nagestreefd hebt, overeind gebleven bent en er zo sterk uitgekomen bent!

Ik hoop echt voor je dat je heel gauw roze test!

Tienermama's.... Hangt inderdaad een taboe over. Er zijn er die het totaal niet aankunnen, er niet mee opkunnen en die maken dan dat er naar iedereen scheef gekeken wordt.
    Gooischemama en kirsss, jullie hebben het wel goed gedaan!
    Ook respect voor jou trouwens gm dat je relatie mee overeind gebleven is in die periode. Moet een lastige periode geweest zijn!

Ik duim voor jullie!

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wen, ik duim voor je, hoop dat het toch raak is!

Sween4, duim ook volop voor jou. Zou reuze zijn moesten we binnenkort gewoon allemaal roze testen!

Gooischemama, dank je!
    thuis is de rust terug gekeerd - oef!
    Maar papa laat zich volledig hangen, negeert ons, reageert nergens op... Als er iets uitkomt, zijn het verwijten... Weet nog niet goed wat doen ermee; als hij op deze manier verder blijft gaan, leeft hij niet lang meer. Maar, wat kan je doen met iemand die je afstoot, je uitkaffert en dood negeert? Plus al die drukte nu....
    Ben er nog niet uit, maar probeer er rustig onder te zijn.
    Probeer... :)

Iedereen alvast een goed weekend, ik ga die knappe dochter van kirsss zoeken..... :)

Liefs!

13. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Huis vol volk zorgt ervoor dat al mijn reacties in stuk en brok komen... Sorry daarvoor!

Gooischemama, ik duim donderdag voor je! Je gaat dat gesprek heel goed doen!

Jazz, leuk! Zeker pronken met die buik!

Leuke avond allemaal!

14. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirsss: jeejj.. Wat n knappe dochter heb jij! Echt n heel mooi meisje!! Hopelijk komt er heel snel n broertje of zusje bij!!

@all: Dank je iedereen voor de lieve berichtjes! Kom net terug van de bios. We zijn naar de film van de Heineken ontvoering geweest. Best wel langdradig op n gegeven moment. Vond m ook niet zo spectaculair..
    Maar ben net ook nog even wezen plassen, haha.. Ennnn: nog steeds niks!!! Ohhh hoop echt zo dat het raak is!!
    Vorige keer duurde mijn lf tot mijn ms wel 18 tot 20 dagen. Hoop echt niet dat het nu weer zo lang duurt... Of gewoon helemaal niet meer, 9 maanden!!
    Onlangs t nu wel heel dichtbij komt (morgen) heb ik mn zenuwen nog steeds goed onder controle, en ben ik er vrij rustig onder... We shall see..

15. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Zo meiden jullie zijn lekker aan het kletsen hier!!!!

@Gooischemama, kan me heel goed voorstellen dat je je aangesproken voelde!!! Super knap van je hoe je er nu voor staat, alleen maar respect!!!! Ook ik vind dat mensen te snel oordelen over elkaar, terwijl ze de situatie niet kennen....
    Ff over HSG, ik vond het peanut!!! Zou het zo nog een keer doen.. Ja je voelt heel even een kramp, maar dat is makkelijk weg te zuchten! Hier geen trauma aan over gehouden.

@Wendy, wat spannend zeg!!! Ik hoop roze voor jou!!!!

@jazzz, geweldig zeg je buikie showen!! Begin je lekker te groeien?

@Kirsss, Voor jou ook respect wat betreft je verleden. Stom is het dan dat het nu niet lukt!!! Jij komt ook heel gauw op een roze wolk te zitten!!!

Tja hier verder niks nieuws. Nog steeds geen ongi, bel maandag dus ff naar mijn gyn..... Iedereen een fijn weekend!!

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @meiden, Bedankt voor jullie lieve woorden :), hopelijk begrijpen jullie nu een beetje mijn situatie..

@ Wen, Dankje meid! hopelijk gaat het broertje of zusje er snel komen. Voor jou vandaag een spannende dag..Hopelijk vandaag niks roods en dan morgen een knaltest :D ik duim voor je meis!

@Fieneke, dankje meid voor je lieve woorden! , jammer dat mensen zo denken over tienermoeders, ik snap best dat heel veel meiden het verpesten..maar er zijn ook een heleboel goede tienermama's. En dat moet ook worden ingezien! Gelukkig heb ik het kunnen bewijzen..maar dat hoort eigenlijk niet zo te zijn! Elke mama doet haar best, er komt geen gebruiksaanwijzing uit als je bent bevallen, dan zou iedereen het helemaal perfect doen! :)

voor jou nu ook moeilijke tijden met je vader! jij ook heel veel sterkte en laat de moed niet zakken! En zoals jezelf zegt probeer er rustig onder te blijven hoe moeilijk het ook is! Hopelijk heb jij ook na het weekend een positieve test, Ik duim voor ons alle :D

@Diaan, Ja raar is dat dan he, eerst eigenlijk zo onverwachts door de pil heen, maar wel heel erg welkom, en dan nu je alles op de rit hebt en het allemaal aan kan wil het niet lukken :(, maarja voor iedereen komt de tijd dus ook voor mij :).

Meis, ik zou maandag echt gelijk even bellen naar de gyn, want misschien mag je gewoon al lekker beginnen aan de clomid ipv afwachten! Ik duim voor je dat het niet lang meer duurt en jij snel je nieuwe ronde weer in kan!! :)

Jazz, wat lijkt mij dat heerlijk zeg, jurkje aan buikje showen :D
    Je bent nu al een trotse MAMA :D geniet ervan meid!!
    nu kan je het lekker aan alles en iedereen laten zien, En lekker Snoepen nu kan het :D Stroopfwafel verslaving?? :p

@GM, Good morning, Dus je gaat vandaag op OMA onderbroeken pad :D Zoals jazz al zei bij de zeeman..die zijn niet van hele goede kwaliteit maar het is maar eenmalig..:p haha en wil hem echt wel zien ja, met roosjes?? :p:p
    Maar wilde nog even zeggen echt alle respect voor jou situatie
    en dat het leven echt keihard is!!

@Sween4, Hee meis ik ga maandag testen heb wel elke keer een grote mond, maar durf het niet ben zo bang voor een teleurstelling
    :( jij succes deze ronde, en hopelijk groeien er hele mooie eitjes!! :D

@mel, Mop hoe is het met jou?

@kara, hoe is het met jou meis? al een beetje zenuwen??

Liefss kirsss

17. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames.. even snel n korte update.. Vandaag dan mijn NOD!! Ben net natuurlijk al vroeg naar de wc gegaan.. ennn.. nog steeds niks!!!! Meestal begint mijn ms altijd wel met wat bruin slijm (sorry voor de details), Maar ook dat niet!! Zou het dan misschien toch?!?!!?!?
    Ben nog wel n beetje bang want vorige keer had het ook 18 tot 20 dagen geduurt voordat ik ongi werd..
    Oja en vanmorgen ook nog getempt.. en temp was ook nog gewoon hoog!!
    ohhh ik hoop het zo!!
    Ga morgenvroeg n testje doen!! Testdrang begint nu toch echt wel te komen haha.. En had mn zenuwen wel onder controle, maar begint nu toch steeds moeilijker te worden.. Toen ik vanmorgen ging plassen voelde ik mn hard in mn keel haha..
    @Kirss en Kara: Hoe is het met julli?? Houden jullie het nog vol???hihi

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wendy! Ik ging al even snel kijken of je misschien al had getest vandaag! Goed nieuws tot nu toe dus :) Fijn dat de temp nog hoog is. zou het dan echt...?? Hoeveel dpo zit je nu eigenlijk? iets van 14? wel lastig inschatten he met die wisselende lf, maar goed, een test zal nu je hcg wel opsporen. morgen testen dus... spannend!!!
    ik ga morgen ook testen, en kirsss ook misschien??? moet toch goed nieuws uitkomen!
    succes met afwachten

en nu ga ik de rest even teruglezen want het is gister druk geweest hier!

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    O wen wat spannend!!
    maar het klinkt allemaal wel heel positief bij jou :D
    ik ga heel hard duimen en dan wil ik het wel morgen gelijk weten he :p
    want je houd ons nu al te lang in spanning! :p
    bij mij komt de testdrang ook heel erg maar doe het niet wacht netjes tot maandag, anders is het zo hard een witte test!

Liefss

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Nou, even bijgelezen...

Melanie, mooie redenen om te trouwen toch? Voor mij was het óok een belangrijke reden om onze kinderen (als ze komen) onze naam te kunnen geven. En ik snap je gevoel ook goed hor... het forum is super, maar soms ook confronterend. En ik vind het ook lastig om hopelijk zometeen een van de zwangeren te zijn, en weten hoe het is voor niet-zwangeren. Daarom gewoon maar duimen blijven draaien voor IEDEREEN!

Gebakje, fijn van je eitjes!

GM, mooie les die we allemaal hier van je leren: zeker nooit oordelen over iemand totdat je het hele verhaal weet. en ik denk dat het 'oneerlijke' gevoel je overal wel kan vinden.. waarom ben ik nog niet zwanger en zijn er tig mensen waarbij het in een keer lukt enz.. Mooi om te horen dat je dochter je van de drugs heeft afgeholpen (of zie ik dat verkeerd?). Als dat geen moederliefde is! En alvast onwijs veel succes met het onderzoek maandag!

Fieneke, heerlijk al die losse hoofdstukjes van je :) hihi. Spannend hor, met al je 'kwalen' en niet testen.. dan moet je nog wel een tijdje wachten, maar misschien in de tussentijd wel duidelijkheid want je NOD is wel binnenkort toch?
    en zo logisch dat de moed je soms in de schoenen zakt... hier hetzelfde hor, als ik foto's zie van net bevallen vriendin.. pfff lastig! En jouw thuissituatie is ook niet bepaald rustig... nog eens extra stress erbij zo? of kan je het wel van je afzetten allemaal? lijkt me heel lastig zo je vader.. succes meis.

Kirsss, jemig, wat heb jij ook al veel moeten verduren. Wat naar van je vader :( En wat tegenstrijdig inderdaad. onverwacht door de pil heen en nu wil het (nog!!!) niet lukken. Maar wat fijn dat je zo'n heerlijke dochter hebt en samen sterk staat! Dat 2e wondertje gaat zeker komen, daar ben ik van overtuigd. Mijn gyn zei na de miskraam dat het medisch gezien heel gunstig was omdat het iig betekende dat ik zwanger kon raken. En zo kan je je dochter natuurlijk ook zien! Het is in ieder geval mogelijk! :)
    PCO kan volgens mij zeker erfelijk zijn, want mijn moeder had het ook. En is in eerste ronde met clomid zwanger geraakt van mijn oudere broer. Ik was zelf 16 toen ik voor het eerst ongesteld werd, dus eigenlijk was dat al meteen een aanwijzing dat het bij mij ook niet helemaal goed zat. Daarom ben ik al vroeg gestopt met de pil. Eigenlijk zonder echt succes, want 3 jaar later pas echt met clomid begonnen. Maar goed, als ik dat niet had geweten was ik misschien pas later gestopt met de pil en had ik nu nog de mmm in gemoeten en dat had ook weer lang geduurd natuurlijk!
    Ik heb je even toegevoegd als vriend, want ik wil die prinses van jou ook wel zien :D

Sween, succes met de volgende ronde clomid..! hopelijk brengt het goed nieuws!

Jazz, fantastisch onderschrift heb je inderdaad :) en je staat sterk in je schoenen als ik je zo hoor. Fijn dat je op je werk als een pauw hebt kunnen rondlopen al! en familie... tja, die moeten misschien even wennen. Het mooie van een baby is (meestal...) dat het iedereen doet smelten uiteindelijk.. iets wat je al eerder hebt meegemaakt denk ik!?

Diaantje, hoop dat de gyn je snel duidelijkheid kan geven.. provera is nu zeker week geleden toch? Ben benieuwd wat de volgende stap dan is? gewoon clomid gaan slikken? succes!

@hier (om het boekwerk maar even af te maken haha): testdrang!!!!!!!! waah, maar ook bang hor.. bang dat het weer niet raak is.. bang dat we nog veel meer geduld moeten hebben.. we zullen zien. Morgen ga ik testen want anders ga ik teveel hopen en dan is zo'n witte test voor mij juist wel ontnuchterend!
    Kwaaltjes: nog steeds niet bijzonders eigenlijk, beetje kramp, slijm nog steeds wat meer, maar kan allemaal ook van ongi zijn. temp is nog mooi hoog, maar zit ook pas op 12dpo, dus dat hoort ook nog hoog te zijn...
    gewoon vandaag doorkomen (HUIS OPRUIMEN!! haha) en dan morgen testen.

Liefs meiden
    want ik heb echt respect voor iedereen hier in deze club, met alle achtergronden, met de huidige situaties.. iedereen hier moet extra 'vechten' voor een gezond kindje, en dat is per definitie niet altijd makkelijk. Dus ik ben blij dat we elkaar een beetje kunnen steunen in goede, maar ook in slechte tijden! ZO!

Deel Deze Pagina