Nieuwe club; Gaan voor een eerste kindje!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door TanteTrien, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag 43 alweer vandaag.. :x Ik had zoooo gehoopt dat mijn cyclus toch enkele dagen korter ging zijn. Maar zoals het er nu uitziet... :(

87Meisje: Super dat het bij jou gelijk raak is! Hoef je je niet meer druk maken over een lange cyclus :D

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ooo ely wat vervelend dat je cyclus weer zo lang is! hopelijk komt je menstruatie snel!! kan me goed voorstellen dat je hier flink van baalt!!

3. troeteloetje

troeteloetje Actief lid

19 dec 2014
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dat is lief zeg dat hij speciaal de wekker heeft gezet @Danielle1987! Zou idd jammer zijn anders om je ei te missen. Hopelijk is het raak!!

@Ely, wat balen zeg dat je cyclus zo lang is :( hoop dat je menstruatie snel doorbreekt hoor want dat wachten is ook niks he.

Hier komt m'n ei er ook binnenkort aan. Alvast begonnen met een beetje klussen hihi.

4. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Hee meiden!!

Hoe gaat het met jullie?
    Ik ben zelf niet echt actief laatste tijd
    Ben een beetje aan het kwakkelen met mn gezondheid
    Veel last van mn buik en duizeligheid enz, bij huisarts geweest
    Moet het ziekenhuis nog bellen voor een afspraak voor een echo van mn galblaas, en dan gaan ze kijken of er daar iets mee mis is😔(heb liever een ander soort echo😋 hahaha)
    Zit vandaag op 8dpo...spannend☺️😉 hoop dat het raak is mn temperatuur is wel hoog, is de laatste 2dagen zelfs 36,9 nou nog ff afwachten als goed es is zondag mn nod dus zal wel zien of ik wel of ongesteld ga worden

5. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    @tantetrien ja snap dat je een andere echo zou willen. Hopelijk knap je snel weer op en kunnen ze je snel helpen.

6. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop voor jou dat het raak is tantetrien! Ronde 16 al voor jou zie ik!

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    tante trien ik begrijp zo goed wat je bedoelt! Ik moest vorige maand een echo van mijn been.. Deze kreeg ik bij de huisarts die hier in het dorp ook de andere echo's doet zeg maar!! och ik heb eerst even flink gejankt en gevloekt voordat ik de echo kreeg. Uiteindelijk viel het reuze mee en heb ik nog even een fijn gesprek gehad met de huisarts over het zwanger worden.. We waren die maand er voor bij hem langs geweest!
    Hopelijk knap je snel op! spannend wel met die hoge temperatuur!

Hier heb ik sinds gisteren op 9 dpo een beetje bloedverlies.. En dat maakt het dat ik even niet zo goed weet wat ik er van moet denken. Ik heb altijd een behoorlijke regelmatige cyclus met een lf van 13/14 dagen! dus zou t bloedverlies van 9 dpo dan misschien een innesteling zijn? Ik durf het niet te hopen/dromen! we wachten het eventjes af!

8. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Oewwww spannend linn! Ik ga voor je duimen!

9. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    lief danielle.. Het bloedverlies word ietsjes erger.. denk toch dat de rode duivels er aan komen.. maar..we wachten geduldig af!

10. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Dag dames!!

Mijn vriend en ik gaan ook eindelijk voor ons eerste kindje, hopen dat het voor ons is weggelegd! En dat het snel raak is natuurlijk hihi :)

NOD over 4/5 dagen
    3e ronde na pilstop
    Cyclus 28-29-??

Vandaag mn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en toch een test gedaan... Nu denk ik een tuurstreepje te zien! Of ik hoop zo hard dat ik dingen zie die er niet zijn haha :D
    Willen jullie even mee kijken?
    IMAG1355_1.jpg

IMAG1350_1_1.jpg

11. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Negative Photo Effect_0_1.jpg
    En eentje in negatief :)
    Deze is ook ondersteboven haha,
    Links vd teststreep denk ik wat te zien, bovenin is het het duidelijkst naar mijn idee...

12. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    #192 Danielle1987, 20 feb 2015
    Laatst bewerkt: 20 feb 2015
    Ik zie niks loessje, Maar hoop dat je over een paar dagen een knaltest heb :D

13. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Mm ik zie ook niets, op foto's is het vaak een stuk moeilijker te zien:) Hoop dat je over paar dagen idd een duidelijke streep hebt! Spannend!

14. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Bedankt voor het mee kijken! Ik hoop ook met een paar dagen en knaltest te hebben :) was nu ook nog wel erg vroeg....

15. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Op de fotos zie ik ook niks, hoop wel voor je dat raak is☺️

Hier ben ik ronde 17 in gegaan, en ben dr helemaal klaar mee😫
    Duurd zo lang en steeds weer helemaal niks, maarja wat doe je eraan he,

Veel succes voor de andere meiden, en ik ga positief mn ei weer tegemoet, en hoop dat het dit x wel mag mee zitten

16. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    @tantetrien
    Niet leuk meid! Ik hoop met je mee... Snap dat je er een beetje moedeloos van word. Maar het is nog geen zomer, en het motto was zwanger de zomer in;)

17. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Heb je al weer getest loessje?
    Ben zo benieuwd :D

18. denise112

denise112 Niet meer actief

Hoi dames,

Gezellig clubje, ik zou graag meeschrijven. Ik ben 25, ml 28 en wij gaan voor ons eerste kindje. Afgelopen week mijn ei gevonden dmv ovulatietesten dus nu op het wachtbankje. Heb een heel onregelmatige cyclus helaas.. Het is onze eerste ronde dus verwacht er niet veel van. Leuk motto: iedereen zwanger de zomer in. De meiden die al een positieve test hebben gehad: gefeliciteerd!

19. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Welkom!!

Ja 87meisje heeft vorige week positief getest!
    In de eerste ronde al dus die was lekker vlot hahaha

Wij vonden het ook wel een positief motto zwanger de zomer in😉
    Hopelijk gaat het lukken voor iedereen

20. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Welkom Denise. Hopelijk is het voor jou rap raak hė.

Tantetrien ik vind dit echt vreselijk voor jou. Maar ik wens jou echt zwanger de zomer in!

Wat mij betreft. Op dag 49 aangekomen vandaag! Niets van symptomen, geen teken van menstruatie, helemaal geen gevoel. Heb mij dan deze morgen aan nog een testje gewaagd... Na 3 min kreeg ik een mooi licht roze streepje. Was een prelude test en aangezien ik daar nog geen reacties over gehoord heb, vertrouwde ik die uitslag langs geen kanten. Iemand ervaringen met deze tests? Ik dacht echt vals positief. :(
    Daarom net nog eens getest met kruidvat 2 voor 5. Krijg ik nu weer een licht roze streepje na 3 à 4 min.
    Ik zit hier echt vol ongeloof. Kan dat nu wel?? :)
    Foto's plaatsen lukt voor het moment niet. Maar morgen probeer ik ze zo rap mogelijk hier op te krijgen dat jullie toch eens kunnen meekijken.. Heb nog een clearblue liggen. Zou ik die morgenochtend proberen of wacht ik beter nog wat af? ;)

Deel Deze Pagina