Tantetrien of echt zo niet leuk! Knap als je positief kan blijven kan me voorstellen dat je er zo klaar mee bent. Spannend Ely! Helaas nog geen ervaringen met de testen, maar als ik t zo hoor en wat ik gelezen heb in de andere forumonderwerpen klinkt het positief!
Meiden dankjullie wel! Meer dan blijven hopen kan je natuurlijk niet doen En indd de zomer is nog niet daar en blijven bij het motto zwanger de zomer in😋☺️ Ely spannend!! Loesje weet je al meer?? Al een positiefe test gehad😊? Denise112 welkom hopelijk ben je snel zwanger!! En bij de andere meiden hoe gaat het bij jullie??😊☺️
Wauuwwww ely!! Gefeliciteerd!!! En 87meisje, jij ook gefelciteerd met je zwangerschap!!!!! Hebben dr al2 die zwanger de zomer in gaan☺️🎉 Nu alle andere meiden nog😋 maar gaat hopelijk helemaal goed komen😊☺️
Alweer een tijdje geleden meiden! @TanteTrien, wat vervelend zeg meis. Dikke knuf voor jou! @Ely Gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor je! Hoop dat er snel meer roze volgt, zwanger de zomer in he dames Ik zit nu op het wachtbankje, over 5 dagen ga ik testen. Spannend! Had eigenlijk geen testdrang totdat vl zei dat hij deze rond wel raak zou zijn. Nu begint het toch wel te kriebelen die drang hihi. Hoe gaat het bij de andere dames? Zitten er al meer op het wachtbankje? Succes allemaal!
Hoi dames, Als het kan zou ik graag met jullie meekletsen. Ik heb het gesprek doorgelezen en gezien dat al een aantal heel snel zwanger zijn geraakt, van harte! Aan de dames die nog op het wachtbekken zitten, heel veel succes, het motto van deze groep is zeer positief, zwanger de zomer in, ik hoop er ook bij te horen. Mijn naam is Elana, afgelopen zomer getrouwd en pas net gestopt met de pil (nog wachtend op de eerste natuurlijke menstruatie). Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, en hopelijk ook mijn ervaringen met jullie te kunnen delen. Hopelijk tot klets!
Welkom Elena! Helaas vanmorgen hier de rode duivels op bezoek Dus op naar ronde 3! Gelukkig nog lang geen zomer Hoe gaat het met de andere dames?
Welkom Elana! Hoop dat je snel zwanger bent. Gezellig dat je mee komt kletsen. @Denise112 Oeh spannend hoor! Over hoeveel dagen mag je testen? Ik duim voor je! He balen @Danielle1987. Maar wel weer een mooie cyclus qua dagen toch? Gelukkig nog geen zomer idd hoop dat het deze ronde raak voor je is! Ik heb hier wel wat lichte menstruatiekrampen dus dat maakt me wel zenuwachtig. Maar is nog wel vroeg... Hopelijk is het wat anders
Ontzettend balen @Danielle1987! Enige positieve is dat je wel een mooie cyclus hebt . @troeteloetje ik denk dat woensdag mijn NOD is (2 weken na ei), maar door onregelmatige cyclus kan t ook net iets anders zijn. Ik heb me voorgenomen donderdag te gaan testen mocht ik nog niet ongesteld zijn. Wanneer is jouw NOD?
Ja ik ben ook wel blij me me mooie cyclus. We gaan volle moed weer door naar de volgende ronde! Spannend hoor meiden die nog op het wachtbankje zitten
Hoi meiden, Ben nieuw op het forum, maar ook wij gaan voor ons eerste Kindje. Nu de eerste menstruatie afwachten. Fijn om zoveel positieve verhalen te horen, krijg ik er alleen nog maar meer zin in! Wachten is nooit mijn sterkste kant geweest, maar ik geloof dat zwanger worden en zwanger zijn uit niks anders bestaat...haha Fijn in ieder geva, om hier met andere erover te kunnen kletsen.
Dank voor het warme welkom dames! En welkom Mackwek. @danielle1987, balen maar zoals de anderen al zeiden, goed teken dat het lichaam regelmaat heeft. Duimen voor de komende ronde! @denise112, spannend, hoop donderdag op positief nieuws voor je. Ik duim voor je mee. Ik zit zelf nog midden in ronde 1, in hoeverre dat telt als je nog geen natuurlijke menstruatie hebt gehad. Succes aan alle andere dames.