Gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van je dag☺️🎈🎉 Meiden mn gevoel was juist, ik ben door naar ronde 18 Zojuist ongesteld geworden😔😭😫👎 hopen op meer geluk deze ronde, pff afwachten maar weer
Hallo dames, ik zal me even voorstellen. Ik ben 27, mijn partner 29 en wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje, ronde 1. Ik verheug me zo enorm op het moment dat ik de kleine in mijn armen kan houden! Maar eerst maar eens zwanger worden Ik vermoed dat mijn nod rond 28/ 29/30 maart is. Heb diverse kwaaltjes maar het kan natuurlijk ook dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Het gekste vind ik nog dat ik deze maand nauwelijks cervixslijm had en normaal altijd. Ik voel me anders, heb steekjes links onder in mijn buik richting de lies die ik nooit eerder gevoeld heb. En sinds vandaag ook gevoeligere borsten en weinig eetlust. We zullen zien... spannend allemaal he, leuk om het met elkaar te delen
Hai dames! Gezellig hier zie ik ik ben vandaag jammer genoeg ongesteld geworden en zit dus vanaf vandaag in ronde 5... Baal wel flink, ik had echt goede hoop dit keer... Maar we geven niet op!! Nieuwe ronden nieuwe kansen
Welkom! Spannend, hopelijk is het snel raak voor jullie!☺️ Mn lf was voorheen 11dagen en daarna 2maanden opeens 9dagen En nu op dag 11 ongesteld geworden.. Nja t zal wel haha😋 dat lijf van me zit maar raar in elkaar haha
Gefeliciteerd met je verjaardag Wat balen zeg loesje en tante trien.... Duimen weer verder voor de volgende ronde. Mijn konijnen ren is helemaal mooi bestraat dus de konijnen kunnen niet meer onder mijn terras graven Dus het klussen is gelukt. Ook maar meteen even gaan snoeien in de tuin. Was ook zo lekker weer
thanks meiden voor de felicitaties! heb een gezellig dagje gehad! lekker is dat hea? dat rommelen in huis en tuin en dan voldaan op de bank zakken en naar buiten kijken waar het fris en opgeknapt is! hihi! balen tante trien ronde 18. knap om te lezen dat jij elke maand nog vol moed kan zijn.. Ik merk aan mij zelf dat we het wel proberen elke keer.. maar dat ik niet meer de dagen af tel en durf te hopen dat het ons zelf gaat lukken. Nog 1 maandje wachten en dan ga ik de huisarts bellen voor de doorverwijzing naar de gyn! (niet dat ik daarom zit te springen.. maar t geeft wel een soort van rust) hebben jullie al eventuele onderzoeken gehad? Het heeft toch best een enorme impact allemaal hea?
Nee wij zijn nog niet bij de dokter langs gegaan voor onderzoek, Dit omdat we al 2x zonder problemen zwanger zijn geworden Maar alleen nu wilt het niet lukken😔 We hebben samen besloten om voorlopig nog zelf even te proberen omdat we er nog niet aan toe zijn om alles bij een arts neer te leggen Hopelijk krijg je snel meer nieuws nadat je bij de arts ben geweest en hopelijk mogen jullie snel zwanger worden😊
Vind het echt onwijs knap dat je zo hoopvol blijft! Ik ben nog nooit zwanger bent geweest. Dat maskte t denk voor mij ook dat ik echt even advies vd arts nodig had! Ach we houden moed!
Ja moed houden he, wat moet je anders😋😉 Kan moeilijk in een hoekie gaat staan janken omdat het niet lukt Tuurlijk ben ik steeds weer teleurgesteld als het niet lukt maarja Op een dag lukt het wel, en daar kijk ik naar uit!!😊 Hoop voor je dat je niet het medisch traject in hoef!! Spannend hoor
Hey dames, Ik zou hier graag mee willen schijven. Ben cdvg, 28 jaar en ga samen met mijn vriend voor een eerste kindje. Ben nu in ronde 2 na mijn 2e vroege miskraam. Mijn nod is 31 maart en ik vind het weer super spannend.
welkom cdvg! ja idd tantetrien in een hoekie staan huilen schiet ook niet op.. al lucht het soms wel op! hahaha! we gaan het zien wat de tijd ons gaat brengen! hihi!
Goeiemorgen dames, Ik heb gisteren, een week na miskraam van 6,5w een testje gedaan en hcg neemt mooi af. Moet wel zeggen dat ik een beetje ongerust ben. Heb echt veel minder bloedverlies gehad dan ik had gedacht. Vandaag is het 8 dagen en blijf precies maar wachten tot het doorzet. Bloedverlies is bijna gestopt en sinds zaterdag heb ik geen pijn meer (wat ook veel minder was dan ik dacht). Moet ik mij terecht zorgen maken, zou het nog komen of is het echt al gepasseerd? Moest maar na een maand op controle gaan bij gyn om te kijken of ik 'schoon' was.
Hey meiden, vandaag toch maar even een plasje ingeleverd ivm de aanhoudende buikkrampen. Gelukkig was alles negatief. Verloskundige gelijk geïnformeerd, het kan van alles zijn, als ik me heel erg zorgen maak konden ze kijken of ik bij focus terecht kon vandaag, maar heb maandag al mn eerste echo dus wacht nog even af, mocht ik echt te veel twijfel krijgen mag ik bellen en gaan ze alsnog kijken of ik daar terecht kan. Nog maar 6 dagen!!!!
Spannend zeg Trieske! Hopelijk mooi kloppend hartje! Kan inderdaad vanalles zijn hé. Nog 6 keer slapen
Dag dames! Alweer een tijdje geleden dat ik van mij heb laten horen. Druk druk druk geweest en vond het ook wel even lekker om niet met 'zwanger worden' bezig te zijn! Nu weer druk aan het klussen hihi. Vol goede moed weer. Ik zie weer wat nieuwe dames, welkom! Balen voor de meiden die toch ongesteld zijn geworden! Ely wat heftig zeg. Als je het niet vertrouwd kan je denk ik altijd even bellen? Spannend hoor Trieske86. Zal vast allemaal goed zijn. Nog even geduld! Hier is m'n ei in aantocht of net geweest. Heb overigens serieus last van hooikoorts zeg! Loop alleen te snotteren en te niezen haha. Hoe is het bij de andere dames?
Ely, ik had de tweede keer ook niet erg veel last, of iig minder dat verwacht. Dit net zo met het bloeden, de eerste keer was veel erger. Maar bij mij ging alles goed, wel heb ik voor de zekerheid om een echo gevraagd, zodat ik zeker wist dat alles ook echt weg was. Misschien dat jij ook nog eens mag komen? Trieske, Gelukkig was de urine goed, het kan ook bandenpijn zijn toch? Of last van je darmen. En als je aarzelt gewoon bellen hoor dan weet je het zeker. Maar het kan van alles zijn. Positieve gedachten.... Troeteloetje, spannend hoor, hopelijk over twee weken een mooie roze streep. Hier vol spanning op het bankje, voel alweer van alles maar wellicht verbeeld ik mij dit gewoon wachten is killing!!!!!
Spannend trieske.... Hopelijk goed nieuws. Hier ook hooikoorts man man wat een drama Verder hier nog rustig tot de 31ste op het wachtbankje.