Nieuwe club; Gaan voor een eerste kindje!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door TanteTrien, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Brrrr kachel op standje sambal als je het zo koud hebt hahah

Hoe gaat het met de dames??

2. denise112

denise112 Niet meer actief

Hier goed en met jou? Wo of do NOD, wil 2e paasdag testen. Denk overigens dat t niet raak is.

Heeft er iemand trouwens ervaring met de sensitest zwangerschapstesten? Die kreeg ik bij m'n ovulatietesten, dus dacht kan ik die gaan gebruiken voor NOD. Zijn dipsticks met blauw.

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Bah ik verlang ook naar de 'echte' lente!! Heerlijk de zon en de warmte!!
    Hier gaat het goed. Niet getest meer en ga ik ook pas dinsdag doen! Dan een week overtijd en zou de streep toch wcht duidelijker moeten zijn.
    Ik verwacht niets aangezien het lijkt of mijn 'het zit niet goed' gevoel versterkt is. We wachten het af en gaan genieten van de paasdagen met Familie.

Hier geen ervaring met die testen. Alleen met action, kV en cb
    Fijn weekend dames!!!

4. denise112

Wat vervelend cdvg dat je nog steeds in onduidelijkheid zit.. Hoop zo dat je dinsdag een knaller van een test hebt.

Hier net een mini bloeding gespot, nouja roze/bruin spul eigenlijk en ben 9DPO. Vorige cyclus had ik op 11 DPO roze bruinige afscheiding, dit was weer net anders en minder (sorry klinkt niet smakelijk allemaal). Hoop niet dat dit een vroege aankondiging voor mijn ongi is, maar ben er bang voor... :(

5. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Bah die onzekerheid is zeker niet fijn zeg! Ik blijf voor je duimen!

Spannend he het wachtbankje denise😄
    Hier begind de menstruatie af te nemen dus hopelijk snel gezellig aan de klus met manlief.

Ergens hoop ik dat het deze maand raak is.
    Wij hebben in ons vriendinnen groepje namelijk een rare "gewoonte"
    Ja uari 2014 een vriendin bevallen, januari 2015 een vriendin bevallen.
    Dus de meiden vinden dat ik de trent moet door zetten en dus het januari 2016 kindje moet krijgen hahaha.

Nou laten we dan maar hopen dat de komende ronde raak is

6. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha zou leuk zijn Daniëlle! Je weet nooit 😉
    Denise, ik heb de sensitesten gebruikt om te kijken of hcg uit mijn lichaam ging na mk en werkten goed naar mijn mening.

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hai meiden, slecht nieuws!!!

Voorgevoel zat goed en vandaag is opnieuw een miskraam begonnen. Dit is daarmee de tweede van precies 5 weken en de derde miskraam in 5 maanden. Helaas mag het niet zo zijn en dit is vrij heftig in zo'n korte tijd.

Bedankt voor al jullie steun lieve meiden. wij gaan dit opnieuw proberen een plekje te geven!!! :(

8. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    He bah meis!!! Wat erg voor jullie!
    Had zo gehoopt dat het nu goed zou zitten...

Sterkte met het verwerken.

9. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Naahh meen je niet😔😔
    Sterkte meiss!!
    Misschien moet je ff langs je huisarts
    Want in 5maanden tijd 3miskramen is niet helemaal goed he!!
    Dan kunnen ze onderzoeken waar het aan ligt want er kan best iets zijn waardoor het wordt afgestoten,
    Hopelijk...als je het doet krijg je snel meer duidelijkheid!
    Sterkte meis, hoop alsnog voor je dat het snel weer raak mag zijn en dat die dan wel goed mag gaan!!💋

10. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Hihihi nou ik ben vandaag even de bijgelovige muts uit gaan hangen. Ik heb een maansteen hanger gekocht en aan me ketting hangen.

Nu ben ik al vanaf kind erg gek op edelstenen en stiekem geloof ik wel een beetje in de krachten die ze hebben. Dus agja baat het niet dan schaat het niet.

(Voor de gene die het interesant vinden;))
    Helende krachten van maansteen:

Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij (pre) menstruele klachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.

11. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik zou ook graag mee willen kletsen :D

Wij zijn al aan het proberen vanaf augustus 2013 (met de pil gestopt). Dat is al aardig een tijdje (maar we geven niet op ;))

Ik heb het de laatste maanden een beetje "losser" gelaten o.a. ook door de drukte op werk. Deze maand kreeg ik plots pijn (erg!!) aan de zijkant van mijn borsten (vreemde plek want normaal heb ik dat wel eens voor mijn NOD maar dan voelen mijn borsten van voren gewoon een beetje gevoeliger). En ik ben gewoon lusteloos terwijl ik normaal vol energie zit (kan ook door de drukte op werk komen hoor).

Het gekke is dat ik normaal een cyclus heb tussen de 30 en 34 dagen en mijn "vruchtbare dagen" (ei) zijn/is dan meestal zo bij dag 16/17/18. Nu ken ik mijn lichaam na 1 jaar en 8 mnd wel en voelde ik op dag 15 steekjes (mijn ei) en nu heb ik al sinds dag 18/19 pijn aan de zijkant van mijn (.) (.) Is dat niet erg vroeg?? Zelfs als het al zo is dan kun je toch niet 3/4 dagen na je ei iets voelen??

We hebben deze maand ook niet heel erg "geklust" op dag 15 en 16 wel maar op dag 17/18 niet.

Wat vinden jullie?

12. denise112

Ah nee :( had zo gehoopt dat het nu wel goed zat.. Heel erg veel sterkte gewenst!!

13. denise112

Welkom FSL! Jullie zijn inderdaad al een tijd bezig. Ben je al eens bij de HA geweest?

Na zo'n korte tijd lijkt me dat niet kunnen, de innesteling kan pas vanaf 5 DPO. Misschien je ei toch iets eerder geweest? Ik hoop dat je snel een mooie test in handen hebt :).

14. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Welkom! Hopelijk snel een mooie roze test! Ons motto is zwanger de zomer in! Dus het gaat vast helemaal goed komen;)

15. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vreselijk nieuws cdvg!! Heel veel sterkte!

16. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom FSL. Denk niet dat er een vastgelegde tijd is waarop je je eerste kwaaltjes kan krijgen. Dus denk wel dat het zou kunnen... Er kan jammer genoeg wel nog zoveel misgaan hé! We kunnen hopen maar dat is het ook.

17. Trieske86

Trieske86 Lid

16 mrt 2015
    51
    0
    0
    Breda
    Oww wat vreselijk om te lezen cdvg dikke knuffel vanuit hier.

Welkom fsl.

Vandaag de intake gehad, stelt ook niks voor haha, 16 april mag ik voor de termijnecho, sta nu al te springen.
    Wat is het rot om van die dubbele berichtjes te plaatsen zeg :(

18. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Hoe gaat het nu met je cdvg?

Wat een spannend treiske! Ben benieuwd

19. troeteloetje

troeteloetje Actief lid

19 dec 2014
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat lees ik nou?! Wat vervelend @cdvg heel veel sterkte.....

@Trieske86 Wat leuk dat je de eerste echo hebt gehad. Dat lijkt mij nou zo bijzonder!

@FSl welkom! Leuk dat je mee komt kletsen

Ik ben inmiddels weer ongesteld geworden dus vol goede moed naar ronde 5. Merk wel dat het 'enthousiasme' wat ik in het begin had wel een beetje geminderd is :p Zat wel het loslaten zijn. Ben wel blij met dit kletsgroepje, dat beurt weer op! Toen ik deze keer rood zag was ik wel behoorlijk geïrriteerd, maar hier lezen gaf weer moed! Hoe gaat het bij jullie??!

20. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Ow ja ik begrijp je gevoel! Ik merk het ook! In het begin ben je nog een soort van overtuigd dat je die ronde zwanger word ofzo...

Bij mij is het ook minder nu in ronde 4 in ben gegaan.
    Maar inderdaad hier met de meiden is het wel fijn kletsen

Deel Deze Pagina