Nou ik weet niet of het een nieuwtje is wand ik ben bang dat me lijf me weer voor de gek houd. Maar hier steeds erg moe, raar gevoel in me onderbuik, pijnlijke borsten. Het wachtbankje duurt gelukkig niet meer zolang. Ik heb woensdag mijn NOD. En als ik niet ongesteld word ga ik dat weekend testen. En jullie eitjes in zicht of ook wachtbankje?
@Marijnsb84 wel handig dat je je cyclus een beetje kan inschatten, omdat je eerder van de pil bent geweest. Veel plezier met klussen hihi. Ik heb altijd bruinig slijm voor m'n menstruatie maar meestal een aantal dagen best wel wat, en nu was het maar even heel weinig. Ik hou moed maar ben bang dat er toch een menstruatie komt. Nog 2 dagen afwachten, en dan weet ik meer. @Danielle, ooohhh wat spannend! Ik hoop dat je lichaam je niet in de maling neemt en dat het signalen zijn Dagen aftellen hihi. Spannend he! Ik ga voor je duimen.
Ik duim ook, voor jullie beiden! Uiteraard ook voor de andere dames die zitten te wachten, het is nog geen zomer dus motto zwanger de zomer in geldt nog steeds
Hahah inderdaad! Ons motto kan nog steeds!! Ik hoop het ook voor jullie meiden! Tijd voor wat meer roze in deze groep
Heee meiden!!! Zie dat er nieuwe bij zijn gekomen!!☺️ Welkom!! Hoe gaat het bij jullie?? Hier gaat t goed, ben inmiddels op dag 7 van mn nieuwe cyclus Pff ronde 20 alweer😔😡😩😭 Ik heb mn partner verteld dat ik deze maand niks laat weten aan hem.. En dat hij dit x de touwtjes in handen heeft, dus hij krijgt niet te weten of ik vruchtbaar ben en wanneer.. Ook is het dit x aan hem wanneer we gaan klussen, ik ga helemaal niks aangeven en hem ook niet zeggen te gaan klussen...deze ronde ligt het lot in zijn handen😋 dus eens zien of het wat uithaalt😋😉 (en of ik me eraan kan houden)😙 Dames! Succes allemaal😘
Hahha tante trien, ik hoop dat het gaat helpen. Toch zou ik me denk ik niet kunnen inhouden. En op de vruchtbaarste dag een leuk setje aan trwkjen ofzo. Heel knap als het jou wel lukt. Ronde 20 meid! Dat is wel lang... Hoop dat je snel geluk hebt!
Hallo! Ik ben ook nieuw hier. Ik word volgende week 24 jaar en ben op 10 mei gestopt met de pil. Nu is het dus wachten op de eerste echte menstruatie. Veel succes aan iedereen!
Hoi dames, ik ben nieuw hier, hopelijk mag ik mee kletsen. Sinds eind maart zijn wij gestopt met de anticonceptie. Gelukkig is mijn lichaam redelijk snel weer op gang gekomen en heb ik nu twee cyclussen achter de rug van 26 en 30 dagen. Ik vind het best spannend allemaal! succes aan iedereen
Hahaha nou danielle, we zullen zien😋 hoe gaat t bij jou.. Wanneer ga je testen??! Spannend hoor hoop voor je dat het raak is Fightforit en jemima, welkom!! Hopelijk is het snel raak bij jullie☺️
Hallo meiden, wat leuk dit clubje graag klets ik gezellig met jullie mee. Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Vandaag was de laatste dag van mijn onttrekkingsbloeding van de pil (25-5 gestopt). Dus nu afwachten op de eerste echte menstruatie . Wij wachten dit niet af, maar gaan er gewoon gelijk voor. Niet gelijk met ovuluatietesten etc.
Woensdag is mijn NOD. Dus ik moet nog even geduld hebben Wil proberen pas die zaterdag te testen, maar weet niet of ik dat red Welkom nieuwe meiden! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. Hopelijk ook voor jullie snel een positieve test.
Gezellig zoveel nieuwen erbij, welkom en succes! @Tante Trien, ook succes, zou mij denk ik niet lukken, maar hoop jij wel
Hehe... gevonden. Haha ik heb een maand eerder een berichtje achter gelaten maar wist niet meer waar. ik zie dat dit forum lekker actief is! Fijn ook om ervaringen van anderen te lezen. ik ben ondertussen eindelijk ongesteld geworden na het stoppen met de pil.. het heeft bijna 5 maanden geduurd!! Nog nooit zo blij geweest om te merken dat ik ongesteld werd nog geen idee hoe mij cyclus gaat lopen daarom maken we het gewoon om de dag erg gezellig met elkaar Iedereen heel veel suc6. Wat een spannende tijden he?!
Wat fijn lampie dat je eerste menstuatie is geweest! Nu kan je echt beginnen😄 Hopelijk komt hij nu lekker op gang. Suc6!
Hallo meiden, Ik ben ook nieuw op dit forum, hoop dat ik met dit clubje mag meedoen . Ik ben bijna 30 en wij zijn sinds december bezig voor ons eerste kindje. Ik vind het allemaal erg spannend, en kan het maar lastig van me afzetten. We zitten nu in ronde 6. Mocht het ook deze ronde niet lukken, dan wil ik vanaf de volgende ronde ovulatietesten gaan gebruiken. Mijn NOD is over een paar dagen (omdat het allemaal zo onregelmatig is, kan ik dat dus niet met zekerheid zeggen). Op dit moment dus volop in spanning in afwachting van (hopelijk) het uitblijven van de ongesteldheid deze ronde. Liefs!
Leuk dat alle nieuwe meiden ook gezellig mee kunnen en komen kletsen ! Hopelijk is het voor iedereen snel raak Gisteren mijn laatste dag van de ontrekkingsbloeding gehad, dus nu gaat het echt spannend worden ! Krijg er kriebels van in me buik hahaha
Gezellig met zoveel nieuwen erbij. Ik heb vanmorgen de uitslag van mn biopt gehad ivm 2x net niet goed uitstrijkje en heb cin2, dat betekent dat er wel wat meer afwijkingen zijn maar hoef nog geen behandeling te krijgen, kan zijn dat mn lichaam het zelf nog herstelt. Over half jaar weer uitstrijkje bij de gynaecoloog. Tenzij vl tegen die tijd raak geschoten heeft, dan pas controle na bevalling. Hoef me geen zorgen te maken volgens gynaecoloog.
Oeffff dat is fijn te horen! Jullie kunnen dus gewoon door klussen. Wel fijn dat ze blijven controleren. Hopelijk lost je lijf het zelf op en hoef je geen behandeling