Bedankt voor de tip! Dit is mijn eerste ronde met de ovulatie testen. Dus heb er bar weinig verstand van! Volgende ronde ook maar erbij tempen dan ten zei het raak is natuurlijk hahah
Thnx! Ik hou inderdaad bij welke dag de knaller is en hoelang LF. Heb nu ook een thermometer liggen en nu net klaar met menstruatie, twijfel of ik moet beginnen met tempen morgen. En ook of ik dat dan rectaal of vaginaal zou willen doen,
Denise, rectaal schijnt beter te zijn..doe t zelf ook op die manier.. En morgen beginnen is prima, Beste was geweest eerste dag van je menstruatie..maar zelf ben ik toen ik paar maanden geleden ermee begon ook pas later begonnen Probeer het wel elke dag rond zelfde tijdstip te doen, en gewoon doorgaan tijdens je menstruatie.. Ik heb op mn telefoon de app staan van ferility friend, als je het zo schrijft..😋 kan je elke dag je temp opschrijven en alles bij houden is een handige makkelijke en overzichtelijke app
Hallo Marijn, Dat hoor ik morgen , heb morgenvroeg om 9 uur mijn intake gesprek net verloskundige endan dan hoor ik het , maar was wel snel .... want zit nu al op 8-9 weken.En dan heb je ook al je eerste echo , spannend spannend !
Zo vanmorgen intake gesprek gehad. Veel informatie gehad. Volgende week woensdag (01-07) 1e echo dan zit ik op 10 weekjes
Hier gevoel dat rode vlag uithangt maar hij wappert alleen nog niet. Verwacht em wel want anders beetje raar dat ik van de ene op de andere dag mn buik een beetje voel. Afwachten dus. Wel gisteren test gekocht maar die ligt nog netjes te wachten in de badkamer. Na eitjes in zicht oid? Veel klusplezier in ieder geval
Hier ronde 21 in gegaan😡😡😡😡😭😭😭👎👎👎😔😔
Hè baaaalen understatement... Misschien heb ik er over heen gelezen maar (nog) niet bezig met de medische malle molen? Of liever niet dat traject ingaan (uiteraard liever niet, maar als dat kansen vergroot?)
Ahhhhhh nee tante trien!!! Dat is echt kut!! Gadverdarrie wat baal ik voor jullie zeg....😤 Spannend jessica! Hopelijk is alles goed straks op de echo! Marijn dit word je eerste eigen menstrutie dan toch? Hoelang is je cyclus dan? Hier gisteren veel vruchtbaarslijm maar een nagatieve ovulatietest. Vanavond hoofdpijn en buikpijn en een licht positieve ovulatie test. Morgen ochtend weer testen hopelijk een knaller. Morgen avond maar weer even gezellig aan de klus met manlief. Ik snap niet veel van mijn lijf op dit moment. Maargoed we zien het wel. We gaan het in iedergeval lekker regelmatig gezellig maken deze week.
Dit zou mijn eerste eigen menstruatie zijn inderdaad. Vanmorgen dacht ik "laat ik toch ff testje doen" ondanks dat vriendlief een nachtje in Antwerpen is voor zn werk, krijg ik zomaar een knaller van een test! (Clearblue waar je paar daagjes eerder mee kan testen, leek me wel handig omdat ik niet precies wist wanneer ik kon testen) Flabbergasted! Vriendlief gebeld en die ook beduusd, had het niet verwacht. Allebei lacherig/beduusd aan de telefoon. Heb er nog 1 dus we gaan ook nog samen testen. Wilde ik eigenlijk ook van te voren maar ben juffertje ongeduld. Nu hopen dat ie blijft plakken. Alleen niet eerlijk dat sommige van jullie al zo lang moeten wachten... Liefs van een beduusde Marijn
Ja niet leuk👎😭😔 potverdorie Marijn;gefeliciteerd!! *zijn niet bezig met het medisch traject Dit omdat ik 1x in 3mnd en 1x in 1mnd zwanger ben geworden.. En heb elke maand gewoon een ei, en redelijk gelijke cyclus Dus willen het nog heeeel ff zelf doen, en daarna verder kijken.. Maar eigenlijk wil ik het niet, wil het gewoon zelf kunnen Mja weetje na 21mnd is mn hoop steeds meer aan het weg sijpelen En elke x een stuk chagarijniger als het weer niet lukt,en ben het ook wel zat om er tranen om te laten vallen..mja dat zijn emoties he die schakel je niet uit😋😁
Dank je wel Denise en tante Trien! @tante Trien: kan ik me zeker indenken dat je steeds chagrijniger/verdrietiger wordt, maar ook dat je geen zin hebt in de mmm. Dubbel gevoel lijkt me! Hou je taai!!!
Wauw!!! Gefeliciteerd marijn!! Wat een verrassing! Ja tante trien, ik ben ook steeds zo aan het hopen voor jullie. Ik vind 6 maanden al een eeuwigheid.... En dan jullie al zo lang... Hopelijk snel raak! Hier vandaag een knaller van een ovulatie test. Dus vanavond maar gezellig aan de bak
Zou na 24 maanden naar de dokter gaan want er 2 jaar lang over doen schijnt normaal te zijn dus wie weet 💋
Dacht dat hij gisteren al positief was maar vandaag pas de echte knaller gehad! Vanmorgen al gezellig gemaakt en morgen maar weer een keertje Duurd even maar dan heb je je eitje gevonden