Nee inderdaad! We doen flink ons best hahah Vandaag zijn we ook een jaar getrouwd😍 gaat hard die tijd!
@Marijns gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing zeg. Houd je ons op de hoogte @TanteTrien jeetje klote zeg. Dikke knuf! Kan me heel goed voorstellen dat je het 'zelf' wil doen. Topper ben je! @Danielle, gefeliciteerd met je trouwdag nog! Wat een mooie foto van een mooie dag. En leuk dat je een knaller hebt met je ovulatietest. Spannend hoor! Maandag heb ik mijn NOD, meestal heb ik een aantal dagen ervoor bruinverlies, maar nu nog niet gehad. Mijn lichaam houdt het dit keer spannend haha. Hoe gaat het met de andere dames??
Wat spannend Troeteloetje, ik duim!!! Hier alles goed, beeb plakt nog steeds, hopelijk de komende 8 maanden nog steeds, vind het best spannend en ben telkens blij als ik af en toe merk dat ik me miniem misselijk voel, nog niet erg moe, zal denk nog wel komen en heb het idee dat mn borsten tikkie groter zijn, beetje gevoelig maar niet erg.
Hoop het ook voor je Marijns, vast wel Maar gelukkig vallen de klachten mee, houden zo. Gisteravond ben ik ontzettend geschrokken. We waren vrijen en daarna liet ik veel bloed lopen daar beneden, was zo geschrokken want drupte gewoon flink op de grond. Denk dat ik dus toch ongesteld ga worden, maar wist niet wat ik zag al dat bloed. Vandaag niks meer, dus menstruatie zal morgen beginnen. Arme vl dacht dat hij mij had bezeerd.
O dat is zeker schrikken. Ik had dat een jaar of vijf terug ook voor het eerst. Heel veel bloed, zo erg dat hij 112 wilde bellen. Helaas gebeurde het daarna vaker en toen ben ik nawr de ha gegaan. Ik blijk een soort afwijking te hebben waardoor mijn bmm te veel doorbloed is. Bij contact kan het dan gaan bloeden. Maar was heel gek, het was gewoon in ene daar, nooit eerder last van gehad
ja zeker balen Marijns, maar vol goede moed naar de volgende ronde. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben Jemina. Nog niet eerder gehad, en was daarom ook flink geschrokken. Mocht het nog een keer gebeuren dan ga ik ook wel naar de ha.
Snap dat je schrikt! Had ik ook heel erg toen, buiten je cyclus om is bloed nooit een goed teken. Hopelijk was het eenmalig. Mocht je hetzelfde blijken te hebben, het is onschuldig en goed te behandelen. Je kan het laten aanstippen en dan is het bloeden gestopt voor een tot drie jaar Maar ik duim dat het een keer was en blijft! Ben je een beetje van ce schrik bekomen?
Ja ben weer beetje bijgekomen gelukkig. Maar bedankt voor tip. Ik moest over 2 dagen ongesteld worden, dus kan daarmee samenhangen. Nu is het wachten op de krampen haha.
poeh nou dat is even schrikken! Hopelijk is het eenmalig. En hangt het samen met je menstruatie. Wel balen dat het niet gelukt is deze ronde.
Hoe is het nu Troeteloetje? Ongesteld of niet? Hoop van niet, misschien beter doorbloedde bbm door zwangerschap? Ik duim. Hoe is het met de andere dames?
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het nu gaat? Hier gaat het verder goed heb op het wachtbankje plaats genomen😔 Haat aan het wachtbankje... Verwacht 10 juli mijn menstruatie Als die uitblijft ga ik 13 juli testen dat is op mijn verjaardag. Hoe gaat hetvmet de andere dames?
Hier weinig bijzonders.. Ik verwacht komende week mijn eisprong, dus ga nu pas mijn vruchtbare periode in. Ben wel begonnen (met mijn versie van) tempraturen, dus ben benieuwd of ik iets ga zien. Tot nu toe wel een goede constante basistempratuur
Heb daarna wel beetje gebloed, maar niet meer dan een inlegkruisje. Al het bloed was er al uit denk ik haha. Vol goede moed de volgende rond maar in! Ben benieuwd hoe het temperaturen gaat zijn Jemina. Schijnt wel handig te zijn! Dat wachtbankje is zo erg he Danielle. Ik ga voor je duimen! Een positieve test op je verjaardag, dat zou nog eens een mooi cadeau zijn zeg.
nou ik vind het best een gedoe en toen kwam ik er gister avond achter dat mijn thermometer het niet goed doet, dus ik kijk nog wel even of dit iets voor mij is
Gelukkig dat het bloeden weer over is toeteloetje. Hopelijk veel geluk in deze ronde😊 Het zou inderdaad wel echt een top kado zijn voor mijn verjaardag! We wachten voorlopig nog even geduldig af. Mij lijkt dat tempen trouwens ook maar een gedoe... Ben benieuwd of het bevalt Jemima
Tempen is denk ik niks voor mij. Je moet volgens mij elke ochtend je temperatuur opmeten rond dezelfde tijd toch? Nou ik ga het waarschijnlijk vergeten haha. Maar met m'n wisselende diensten misschien ook lastig. Maar wie weet bevalt het je heel goed en ga ik het toch proberen!! Houden jullie het een beetje vol met dit weer??