Nou Danielle ben zelf ook benieuwd of het me gaat lukken. Als de wens er eenmaal is wil je gevoelsmatig geen kans missen haha. Fijn dat de menstruatie doorzet, dan komt je ei er ook weer aan. TanteTrien ik hoop het zo voor je! Dat wachten duurt altijd te lang. Ik duim voor je! Op naar roze!! Oh wat vervelend zeg marijns! Maar het zal vast goed gaan met de beeb. Kan me voorstellen dat je pas gerust ben als je de echo hebt gehad. Maak je maar niet teveel zorgen!
Volgens verloskundige hoef ik me nog geen zorgen te maken, was gelukkig eind van de middag wel echt ff moe, nu weer oké. Zometeen gaan we kijken of mijn ouders thuis zijn, heb souvenirtje uit Canada mee: Canadees rompertje. 30 juli eerste afspraak bij de verloskundige, 2 mannen en 1 vrouw. Mijn zussen waren erg tevreden en 1 van de mannen had mij ter wereld kunnen brengen, maar had die nacht geen dienst ruim 30 jaar terug.
Maak je niet te veel druk marijn, De ene dag is de andere dag niet, wat je vandaag heb hoef je morgen niet te hebben!! Zolang je geen bloed verliest zit het wel goed!! 😘 Meiden heb een vraagje,, Hebben jullie ook weleens gehad dat je 'schokjes' in je borsten heb? Heb nu al 2dagen echt meerdere malen per dag dat het zo voelt alsof ik 'schokjes' daar heb, is best een heel vervelend gevoel en doet nog best zeer ook, het is vooral in de tepels😁 Is de eerste x dat ik het heb, je kan het denk ook een beetje vergelijk met zenuwpijn in je tand..
Ik heb dat weleens vlak voor ik ongesteld ga worden. Echt pijnlijk af en toe. Je wil bijna uit reflex je borst pakken, maar dat is zo gek als je in de menigte bent Maar TanteTrien, wie weet he......misschien is het wel een ander signaal. Je zit op het wachtbankje toch? Zou zomaar een eerste symptoom kunnen zijn!! Ik duim!
Ik ken het niet tante trien... Dus wie weet ik hoop het voor je. Marijn maak je niet teveel zorgen. En wat leuk zeg een rompertje leuk souveniertje
Hier zijn de zorgen minder gelukkig Was errug leuk om de opa's en oma's hun souvenir te geven, mijn moeder had het direct door maar mijn schoonmoeder dacht eerst dat het voor haar jongste kleindochter was die al 9 maanden is, zelfs toen ik opperde dat het misschien een beetje klein zou zijn had ze het niet meteen door
Leuk marijn!!☺️ Altijd leuk als het kwartje niet meteen valt😋 Hoe gaat het bij de rest?? Hier nu 6dpo, dus afwachten!! Als het weer niet raak is zal ik een tomtom meesturen met het zaad😆😉😋 Misschien weten ze dan de weg te vinden😋😅
Wat leuk marijn! Oww en dames ik ben voor jullie aan het duimen En die tom tom is zo slecht nog niet hihihi
Goed idee die Tomtom Misschien nog wat borden plaatsen waar de eicel zich bevindt. Was het ook bij jou tante trien dat ik in je banner las dat je nu ruim een maand gestopt bent met roken? Ga zo door!!! Heb ook gelezen dat vrouwen met tandvleesontsteking wellicht later zwanger worden maar wie weet wisten jullie dat al, allemaal flossen dus Hier nu 2 nichten uit Canada (waarvan de bruid waarvoor ik er was) en hun mannen te gast voor 2 nachtjes. Morgen klein afterweddingparty met de NL-familie en dan vertel ik ze het grote nieuws. Ik zat te denken om dan eerst mijn nichtje van 9 het te vertellen en dat zij het aankondigt, spannend.
Dankjewel marijn☺️ Ik ben helaas ongesteld geworden alweer😭😡😔 Dus ronde 22, en er weer het beste van maken☺️
aah nee TanteTrien wat kl*te zeg!! Vol goede moed de volgende ronde in. Misschien kunnen we een groepsbestelling tomtom plaatsen... Hoe gaat het bij de andere dames?? Wij hebben een definitief akkoord van de bank gekregen dus heel blij dat we nu een huis hebben gekocht Zo blij dus gaat klussen worden hehe
Ahhhhh nee tante trien!!! Niet weer die rode duivels!!!😢 Bah zeg.... Nou hopelijk de volgende ronde met tomtom wel raak! Gefeliciteerd troeteloetje! Dat is wel even mooi nieuws😄 Hier gaat alles goed. Morgen nog werken en dan lekker vakantie! Vanaf morgen ook weer eieren zoeken met me ovulatie testen. Dus we zullen zien!
Aargh balen tante trien! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis troeteloetje en fijne vakantie en succes met zoeken Danielle!
Bedankt dames! Heel veel zin in de dag dat we de sleutel krijgen. Wij gaan daarom niet op vakantie, maar klussen Oh lekker Danielle, ga je nog weg?? Ik moet ook nog maar een paar dagen werken. Succes met eieren zoeken!
Hoi dames! Even niet actief geweest. Nog geen nieuwe zwangere .. Hier ook ongesteld geworden nu er net van af dus weer op zoek naar m'n ei. Hopelijk dan snel zwanger in de zomer allemaal .
Jammer Denise dat je ook nog niet zwanger bent... De zomer duurt nog ff dus wie weet dat een aantal van jullie ook eindelijk een positieve test in handen krijgt! Hier alles goed, weinig klachten, voel af en toe mn banden en later op de avond wel vermoeider dan toen ik niet zwanger was maar ik mag in mn handjes knijpen. Aanstaande donderdag begin van de avond de eerste afspraak bij de vk dus duimen dat alles goed is.
Hey dames! Hier een update uit frankrijk! We zitten in normandie nu. Erg mooi hier alleen veel regen en koud. Gisteren me ei gevonden dus dat is fijn. En het slechte weer zorgt voor veel gezelligheid in de tent Dus hopelijk kom ik zwanger terug van vakantie! @denize dat balen weer ongesteld... Hopelijk vind je snel je ei. @ marijn spannend allemaal zeg! Hou ons op de hoogte Hoe gaat het met de andere dames?