Hallo, ik kom er mss laat bij maar wil toch eens mijn kant vertellen. Ik ben sinds november 2014 getrouwd.. Ik heb nooit de pil genomen dus gewoon de natuur zijn gang laten gaan. In het begin hebben we wel coïtus interuptus toegepast maar dat was maar voor een maandje. Mijn man wou al tte graag een kindje. Ik hb nooit rekening gehouden met de "vruchtbare dagen".. maw gewoon doen als het komt dan komt het dachten wij. Eind augustus/begin sept zwanger geworden en met 8weken miskraam gehad. Ik ben nog aan het herstellen. Ik hoop dat het rap geneest dan kunnen we trg opnieuw beginnen nu is de wens groter geworden bij mij hihi
Hoi! Welkom je mag hier altijd mee praten en je verhaal kwijt☺️ Vervelend van je miskraam hopelijk is het snel weer raak! Succes💋
Hallo dames, ik weet niet of ik eerst toestemming moet vragen om bij de club aan te sluiten maar anders is dit meteen mijn verzoek Even wat achtergrondinfo: wij hadden aan begin van het jaar serieuze plannen betreft het stoppen van de pil en eind feb ben ik toen gestopt. We hebben hierna gezegd 'we kijken wel hoe het gaat, als het komt dan komt het en zo niet - ook goed' maar na een aantal maanden kwamen er wat dingen tussen en besloten we nog even te wachten. Maar ja, het bleef toch knagen... In oktober was ik bijna twee weken over tijd en dus wat testen gedaan. De eerste leek licht positief maar de tweede was omo wit en we waren beide eigenlijk best teleurgesteld toen ik ongesteld werd. Toen besloten we er toch (weer) voor te gaan en dus ben ik nu halverwege mijn cyclus - als die tenminste weer regelmatig is - en nu maar afwachten. Merk wel dat ik nu steeds vaker hoop dat het al zo is maar goed, we wachten het af . Het lijkt me leuk om met anderen te praten hierover, zeker omdat niemand bij ons weet dat we er mee bezig zijn
Hallo nieuwe dames, welkom! Ook ik hoop op positieve testen voor jullie, zou leuk cadeautje zijn met pakjesavond of kerst Hier alles goed, afgelopen woensdag weer de 4wekelijkse controle gehad en vanaf nu elke 3 weken. @Sophiaatje: toi toi toi met de laatste loodjes! Geniet nog even van je dikke buik!
Dag allemaal, Mag ik hier komen kletsen? Mijn vriend en ik zijn bezig om een eerste kindje te krijgen. Deze cyclus zijn we er voor het eerst voor gegaan. Ik ben 31 jaar!
Dank je wel jaaa dat zou een super cadeau zijn!! Kan niet wachten om te testen maar ik weet nog niet precies hoe lang mijn cyclus duurt dus ik wacht zeker nog een weekje, dan is het drie weken geleden dat ik ongi was. Wat persoonlijke info: ik ben 25 jaar en mijn vriend en ik zijn meer dan 6 jaar samen en gaan volgend jaar trouwen (met of zonder baby haha )
Welkom nieuwe dames, hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Hoop dat het snel raak is Jammer TanteTrien dat je een nieuwe ronde in bent gegaan. Maar een leuk vooruitzicht dat je neefje onderweg is! Sterkte met de laatste loodjes sophiaatje!! Hier inmiddels weer op het wachtbankje. Ovulatie dit keer maar opgezocht met testen. Hopelijk is het raak. Zou leuk zijn voor kerst. Hoe gaat het met jullie?
Bedankt voor mijn welkomheting, troeteloetje. Heb jij ovulatietesten gedaan? Ik heb een app gedownload om mijn vruchtbare dagen op te sporen. Blijft onnauwkeurig, want mijn 1e cyclus was 32 dagen en de 2e cyclus 25. Die app gaat dan uit van het gemiddelde: 29 dagen. Geen idee of dat wel klopt, dus we hebben maar wat gefreeweeld zeg maar. We zullen wel zien. Wanneer moet jij weer ongesteld worden?
He broedkip, ik heb inderdaad ovulatietesten gedaan. In het begin heb ik die gebruikt om te peilen wanneer ik de ovulatie heb, zat dus wel ff paar dagen anders dan de app. Heb dat toen beetje aangehouden, maar mijn cyclus was laatste rondes ineens wat langer, dus voor de zekerheid weer een testje tegenaan gegooid. Had gewoon die testen van de action dus kost geen drol haha. Ik verwacht rond 5 december m'n menstruatie, naja eigenlijk liever niet haha. Maar Freeweelen is zeker ook heel leuk hoor haha. Soms ook wel fijn om niet te weten wanneer je ovuleert, lekker veel klussen dan
Bij de Action? Goede tip!! Ik moet ook 5 december ongesteld worden, maar ook liever niet natuurlijk. Vind het allemaal best wel spannend. Het kan zomaar gebeurd zijn, al ga ik daar niet vanuit, hoor. Realistisch gezien heb ik een tijd met mn hypofyse geklooid, dus daar heb ik medicijnen voor. Nu mijn bloedwaardes weer goed zijn, kan het feitelijk raak zijn, maar ja theorie en praktijk liggen toch vaak ver uit elkaar. Nou. We zullen het wel zien de 5e.
Ik wil zo graag al testen maar geen flauw idee wanneer mn eisprong was of wanneer ik ongesteld moet worden was redelijk regelmatig maar laatste cyclus opeens bijna twee weken langer. Heb wel vorige week wat krampen gehad, buik is opgezet, tepels erg gevoelig maar ja misschien zie/voel ik nu allemaal dingen omdat het het graag wil haha wanneer zouden jullie testen?
Tante Trien - hoe staat het er bij jou voor dan? Nic2910 - je langste cyclus aanhouden en testen op de dag dat niet ongesteld wordt? Maar ik snap dat je eerder wilt testen hoor. Doen als je anders niet lekker slaapt! Ik heb puisten gekregen vandaag. Denk dus niet dat het raak is, want dit heb ik altijd als ik richting menstruatie ga.
In het begin wilde ik heel vaak testen, de bekende testdrang haha. Maar nu zijn wij al even bezig, en test ik niet meer. Werd echt een beetje neurotisch ervan, ik vond alles een symptoom. Ben redelijk regelmatig, dus heb voor mezelf afgesproken als ik 4 dagen overtijd ben dan test ik Maar kan me voorstellen dat het best moeilijk is om te wachten! Die nieuwsgierigheid is toch wel sterk haha
Kijk als je het zeker wilt weten, dan moet je gewoon ff testen hahaha😋 Mja voor zelfde geldt is het je ei... Weet niet wanneer moet je ongesteld worden, anders moet je ff je cervix slijm checken😉