Nieuwe club; Gaan voor een eerste kindje!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door TanteTrien, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijnsb84

marijnsb84 Actief lid

19 apr 2015
    126
    0
    0
    Diëtist en practicumassistent opleiding Voeding
    @Tante Trien: Mij lijkt het ook een hele stap om richting de medische malle molen te gaan... maar als je het niet zou doen blijft alles wellicht onveranderd, maar ik heb makkelijk praten. Weet eigenlijk niet wat het beste is om te zeggen. Behalve dat ik hoop dat jullie wens in vervulling mag gaan!

2. troeteloetje

troeteloetje Actief lid

19 dec 2014
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames, heel veel succes! Hopelijk is het snel raak

Marijns wat gaat dat snel zeg. Is alles af voor de komst van de kleine? En zie je er tegenop of ben je er wel klaar voor?

he wat vervelend TanteTrien :( Ik herken wel wat je zegt. Wij zijn dan wel minder lang bezig, maar zitten ook met dat dilemma. Wij gaan tot eind maart proberen en dan ook naar de huisarts. Maar het lijkt mij zo ontzettend eng, die MMM lijkt mij toch heel heftig. Maargoed de wens is zo sterk. Ik hoop dat het voor jullie toch ervoor raak is!

3. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Hoi meiden,

Nou gewoon ongesteld geworden hoor... op naar ronde 2. Hoewel ik niet vind dat ik mag klagen als ik lees dat sommige onder ons al een hele poos bezig zijn. Ik hoop oprecht dat iedereen hier spoedig een positieve test in handen mag hebben. Hele dikke knuf voor jullie! :)

4. marijnsb84

marijnsb84 Actief lid

19 apr 2015
    126
    0
    0
    #964 marijnsb84, 14 feb 2016
    Laatst bewerkt: 14 feb 2016
    @EvaElisa: jammer dat de rode duivels langs zijn gekomen..

Hier alles rustig, geen gerommel nog, al zegt dat ook niets geloof ik. Ik zie er iig niet tegenop en ben benieuwd wanneer het gaat beginnen :)

Hier een paar foto's, gordijntjes komen eind deze maand en de schaapjes die je ziet bij het raam moeten nog even opgehangen worden, maar verder is alles klaar voor de komst van Uk, nu geduldig afwachten :)

Bijgevoegde bestanden:

5. marijnsb84

marijnsb84 Actief lid

19 apr 2015
    126
    0
    0
    En hier nog het groene muurtje en boekenkastje met mijn eigen konijn van toen ik klein was.

Bijgevoegde bestanden:

6. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Spannend hoor marijn, kan nu elk moment gebeuren😊

7. troeteloetje

troeteloetje Actief lid

19 dec 2014
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke kamer Marijn! Rust nog lekker goed uit voor de bevalling. Komt al dichtbij zeg :)

8. marijnsb84

marijnsb84 Actief lid

19 apr 2015
    126
    0
    0
    Zeker spannend! Probeer goed uit te rusten maar het helpt niet echt als je pijnlijke billen hebt in bed... :) Volgens de verloskundige komt dat omdat er een zenuw tussen 2 spieren in je bil dan bekneld zit en helpt het om je linkerbeen naar je rechterschouder te brengen etc maar hij zei er ook al bij dat dat dus niet gemakkelijk is gezien er nogal een buik in de weg zit. Ik probeer het iig nu wel en vannacht een warme kruik tegen mn linkerbil gelegd wat wel wat hielp maar als ik em weghaalde deed het meteen weer pijn. Bij het opstaan duurt het ook een tijd voordat alles weggeebt is. Maar verder mag ik nog steeds niet klagen, nauwelijks klachten gehad tijdens gehele zwangerschap en heb ervan genoten. Nu mag ukkie er wel uitkomen!!! Wat hoop ik dat de niet zwangeren dit jaar ook dit geluk mogen krijgen!!!!!!!!!!

9. marijnsb84

marijnsb84 Actief lid

19 apr 2015
    126
    0
    0
    Gelukkig een andere houding gevonden om de bilspieren te rekken, samen met een warme kruik en tussendoor 's nachts opnieuw rekken scheelt het een hoop :)

Hoe is het verder met iedereen???

10. TanteTrien

Weer op het wacht bankje, dus wachten weer af😉

Hoe gaat het met jullie

11. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Vandaag een positieve ovulatietest! :) net heel gezellig gemaakt en dan morgen nog een keer. Hopelijk dan ook snel een positieve zwangerschapstest :p

spannend tantetrien! Ik duim voor je ♥

12. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Tante trien..
    Sorry dat ik het via hier doe maar je had mij een berichtje gestuurd voor een pendel.. Maar je heb het geblokkeerd weet niet hoe haha maar het is onmogelijk een privé bericht terug te sturen .. Dus had ik even opgezocht waar ik je kon vinden haha misschien kan je dat even aanpassen en een nieuw berichtje sturen maak niet uit wanneer 😊

13. TanteTrien

Marijn hoe gaat t??
    Danielle hoe gaat t??

Andere dames hoe gaat t??😋

14. marijnsb84

marijnsb84 Actief lid

19 apr 2015
    126
    0
    0
    Vandaag D-day! Af en toe wat menstruatieachtige kramp maar doet geen pijn, gisteravond ietsje meer kramp voor het eerst dus baarmoeder is aan het oefenen :) Al kan het natuurlijk nog 2 weken duren, hoop van niet want ben erg nieuwsgierig!
    Hierbij nog een foto van de shoot met 32 weken. Vandaag moet ik nog ff een nieuwe buikfoto maken. Buik is enorm, toch klein beetje striae aan de onderkant, kan het alleen in de spiegel zien maar het valt mee.

Bijgevoegde bestanden:

15. marijnsb84

marijnsb84 Actief lid

19 apr 2015
    126
    0
    0
    EvaElisa: nog geen rode duivels?
    Hoe is het met alle andere dames???

Hier alles nog steeds rustig...

16. TanteTrien

#976 TanteTrien, 3 mrt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2016
    Hier nog nix nu 8dpo..
    Nog afwachten dus😊

Kan bij jou nu elk moment gebeuren marijn, spannend hoor!!

17. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Nee hier nog geen rode duivels. Nou was mijn eisprong ook later. Ik had van 23 t/m 25 februari een positieve ovulatietest dus ik zit nu op 7 of 8 DPO denk ik. Volgende week word dus een spannende week. Hopelijk blijft die menstruatie uit hihi :p Ik denk dat mijn NOD 10 of 11 maart is.

Soms wel gekke klachten. kleine steekjes in de onderbuik, 's ochtends kleine boertjes laten steeds (maar had ik vorige keer ook), wat emotioneler (maarja misschien ook iets met verandering in hormonen te maken icm verwijderen spiraal), laatste 3 dagen veel hongeriger dan normaal. Vooral in de avond! :$ en wat me opvalt is dat ik het minder snel koud heb dan normaal. Ik ben namelijk een echte koukleum! :p Maarja we zien wel. Ga me niet teveel in mijn hoofd halen want dan valt het alleen maar tegen. Ben er opvallend rustig onder, dat dan weer wel.

Veel succes met de laatste loodjes Marijn! ;) Super spannend!
    Hou je ons op de hoogte?

18. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hey dames! WaT spannend!
    Ik duim voor jullie.

Marijn suc6 met de laatste lootjes en de bevalling :)

Hier gaat alles goed. Bijna met verlof.
    En met de kleine gaat ook alles goed.

19. TanteTrien

Ronde 30😠☹️😤😭😭

20. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ahhhhh neee! Dat meen je niet!:x
    Wat ontzettend balen!

Blijf iedere maand weer voor jullie duimen...

Deel Deze Pagina