Wat balen weer tante trien... Hier eindelijk bevallen!!! Maandagavond rond 19:45uur begonnen de weeën (wellicht getriggerd door de wonderolie die ik begin van de middag had genomen) en zat al heel gauw op 5cm. Om 1:45uur op 8 maart is onze prachtige Sanna Nelly Petra geboren, roepnaam Sanna. 4860 gram en 59 cm!!! Ook heel grote placenta die het nog goed deed, geen wonder dat mijn buik op ontploffen stond. Omdat ze zo groot is en de bv nog op gang moet komen krijgt ze wat bijvoeding en gaan we ook elektrisch kolven om de bv goed op gang te brengen. dan heb ik hopelijk zelf genoeg bv over 2-3 dagen. Meiden: wat gun ik jullie ook dit wonder!!!
Aahe marijn! Wat een plaatje 😍 van harte gefeliciteerd! Hier ook goed nieuws. Ik heb vanochtend positief getest
heej meiden in het begin heb ik meegekletst met jullie en toen ben ik wat minder op het forum gaan zitten dus afgehaakt! allereerst gefeliciteerd marijn met de geboorte van jullie prachtige dochter! geniet er van! tante trien ronde 30.. volgende maand belanden wij daar ook in! en wat is dat soms heftig allemaal! begrijpelijk dat je de stap naar de dokter heel spannend vind! wij hebben het vorig jaar toch gedaan.. en ik heb daar tot het moment van vandaag nog geen spijt van! misschien geeft dat je een beetje moed! mocht je vragen hebben etc.. stuur me gerust een prive berichtje! Ik moet namelijk regelmatig aan je denken. kwam speciaal voor jou even spieken in de hoop op goed bericht!
Marijn gefeliciteerd met jullie mooie Sanna!! En wat een mooie naam! Ik wens je een hele fijne kraamtijd toe. Evaelise gefeliciteerd met je positieve test!! Geniet ervan meid!! Andere dames ik hoop dat jullie je snel bij de zwangeren mogen voegen... Ik blijf in iedergeval voor jullie duimen. Hier gisteren mijn laatste werkdag gehad! Dus nu heerlijk met verlof! En ik hoef pas weer over een halfjaar te werken. Heerlijk
Iedereen bedankt voor de felicitaties! EvaElisa: gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed mag gaan, ik vond het maar wat spannend in het begin (merkte nauwelijks wat aan mijn lichaam). Danielle: geniet van je verlof! Sluit me bij Danielle uiteraard helemaal aan dat ik blijf duimen dat alle dames ook zwanger worden.
Marijn gefeliciteerd🎉🎉🎉 Evaelisa gefeliciterd hopelijk mag alles goed gaan!!☺️ Danielle nu is het af tellen geblazen!! Spannend hoorr Lin1989 dankjewel, blijven nog elke x hopen dat het raak is maarja tot nog toe niks helaas😞 We zien er als een berg tegenop om de stap te zetten richting het ziekenhuis traject, voelt gewoon als falen.... We willen het zo graag zelf doen, en het is al 2x gelukt waarom nu dan niet😕 Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!!
Hee dames, het is weer even geleden dat ik hier was. En wat een leuk nieuws gelijk, Marijns van harte gefeliciteerd!! Wat een plaatje, geniet ervan! EvaElisa jij ook van harte gefeliciteerd, wat leuk! En Danielle geniet lekker van je verlof, heerlijk zeg een half jaar niet werken en kroelen met je kleintje haha. Balen zeg TanteTrien. Begrijp wat je bedoeld met voelen als falen. Wij proberen deze maand nog, en dan gaan we ook richting huisarts. Ben vooral bang voor wat er allemaal gaat komen. Maar hopelijk ben je snel zwanger en is het allemaal niet nodig Ik duim voor je!
Spannend TanteTrien, ik ga voor je duimen! Hier inmiddels ongesteld, niet verrassend aangezien de griep ons niet een kans gaf om te klussen haha. Hoe gaat het bij de andere dames? En de zwangeren? Alles goed met de babys?
Hey dames!! Tante trien spannend weer meid... Ik duim voor je!! Jammer troeteloetje, wel weer helemaal opgeknapt van de griep?? Hier gaat alles goed. Ondertussen in de avond veel kast van vior weeeen. Maar ze zakken steeds nig netjes af. De kleine meid is heerlijk druk. En we wachten in spanning af wanneer ze gaat komen Hoe gaat het met jullie
Spannend danielle nog even en het is zover☺️ Hier ronde 31 in gegaan maar ach had niet anders verwacht😉😔 Beginnen gewoon weer opnieuw😋
Hoe gaat het hier met iedereen? Hier al een week een hoop gerommel maar nog geen baby. We wachten nog even rustig af😉
Hier even een berichtje van mij. Spannend Danielle, hoop dat je niet zo lang als ik hoeft te wachten. Bij mij rommelde het eens in de paar dagen in de weken ervoor, wellicht dat het al wat voorwerk doet, ik duim dat alles goed zal gaan Balen weer tante Trien... Hier is Sanna inmiddels 5 weken vandaag en ze is een makkelijke baby, momenteel gooien de darmkrampjes aan het einde van de nacht wel een beetje roet in het eten maar ik mag niet klagen, zolang haar buikje gevuld is met mijn melk en ze getroost wordt bij krampjes gaat alles helemaal goed. Ze groeit als kool, vorige week bij het consultatiebureau 5385 gram! Ik ga er zelf ook weer (samen met Sanna) lekker op uit en ben al behoorlijk hersteld. Buikje zit er nog een beetje maar de meeste kilo's zijn er vanaf.
Wat fijn te horen dat het goed met jullie gaat! Krampjes zijn altijd zielig he... Arme kindjes met pijn in hun buikje. Hier rommelt het vrolijk verder maar tot op heden nog geen baby😢 Begin nu vocht vast te houden. En het wordt nu wel echt wat zwaarder. Dus ben er wel een beetje klaar mee.... Wil nu ons meisje wel ontmoeten. Hoe gaat het met de andere dames?
Hello dames! Wat fijn dat het allemaal goed gaat Marijns. Wel jammer van de darmkrampjes maar dat komt wel weer goed! Er zitten een paar mooie dagen tussen om samen op stap te gaan. Fijn dat je je zo goed voelt! Spannend Danielle, wat komt het al dichtbij zeg! Lukt het wachten wel een beetje? Kan me voorstellen dat je nu je kindje wel vast zou willen houden. Balen TanteTrien ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is!
Nou het wachten duurd wel lang! Ze mag van mij nu wel komen. Maar denk dat ze het nog veel te lekker vind bij mama😊 Ik begin nu ook wel wat last te krijgen van die laatste lootjes. Maarja we waggelen vrolijk verder. Er zit niks anders op als wachten. Hoe gaat het met Jullie allemaal dames?)
en en en Danielle?? Is ze er al? Wat spannend zeg! Hoe gaat het bij de andere dames? Hier weer op het wachtbankje, hoop zo dat het raak is.
Nope vandaag uitgerekend... Maar nog steeds geen baby... Ze hebben mij vandaag getoucheerd heb 1cm ontsluiting te weinig om mij te strippen helaas. Maandag moet ik weer komen kijken ze weer even. En als het dan week genoeg is gaan ze mij strippen. Maar stiekem hoop ik dat ze er dan al is