mmm moeilijk volgens mij die ovulatietesten haha! Als je het om de dag gezellig maakt dan kan je hem volgens mij niet missen haha. Maar als je al een tijd bezig ben dan zit je daar misschien niet meer op te wachten.. Spannend lin en kar00! Ik duim voor jullie!!! @danielle1987 jaa we hebben ons er bij neergelegd. Ik heb ook gewoon tegen mezelf gezegd: we hebben geen keus.. Nog even 2 maandjes volhouden. We hebben het heel druk met het regelen van de bruiloft dus dat geeft gelukkig wat afleiding
Hey Dames, ik had koffie over mijn macbook laten vallen dus was er even niet. Ik ga niet alles teruglezen hoor zijn zoveel berichtjes haha! Maar hoe is het nu met iedereen? Ik ga weer naar het ziekenhuis wanneer ik ongesteld ben. Heb net een gedicht geschreven voor mijn kindje die ik vandaag een jaar geleden verloren ben. Wel even een lastig dagje maar verder gaat het wel goed! Mijn kindje, mijn wonder... geen plekje hier op aarde maar toch zo bijzonder. Je bent vrij om te fladderen als een vlinder, te schijnen als een sterretje Te spelen in het bloemenveld Te stralen als de zon Je bent vrij, maar in mijn hart ben je bij mij. En als het dan eens mogelijk was, zou ik wensen dat je nog eens komen kon en dat je dan geboren werd en bij mij bleef En altijd zal ik er dan voor zorgen Dat je enkel liefde kent Mama
Sterkte vandaag eenwensdroom! Zal toch n dubbele dag zijn vandaag, wat voor onderzoeken heb je in t zh als ik vragen mag?
dubbel is het zeker.. Ik heb PCOS dus inwendige echos, medicatie, follikelmetingen.. in november een HCG onderzoek gehad..
Nou ik heb de meest bizarre menstruatie haha. 3febr in de ochtend krampen en paar heldere druppels rood in toilet (bah sorry voor details haha) en de rest van de dag niks, zelfde op de 4e en vanochtend eigenlijk ook weer hetzelfde verhaal alleen dan beetje bruin en rood. Echt raar ....wel krampen, maar heb niet eens tampons nodig. Dus beste menstruatie: of doorzetten of weggaan haha. Hoe is het met de andere dames.
Dag dames, Ik klets ook graag gezellig mee als dat mag! Ik ben Ely 28, en vriend is er 31. Sinds november ben ik gestopt met de pil. Dan een 1e cyclus van 48 dagen en nu aan het hopen dat de 2de wat minder lang duurt. Al bij al niet te veel last gehad van het ontpillen. Dus ik mag zeker niet klagen!
Welkom Ely! Hopelijk is je 2e cyclus stuk korter idd! Hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? EenWensEenDroom, wat een mooi gedicht! Dag gisteren toch goed doorgekomen? Troeteloetje, wat raar idd van je menstruatie! Irritant dat het niet gewoon doorzet, zodat je zeker weet dat je ongesteld bent en je weer op een nieuwe ronde kan focussen! Hoe gaat het vandaag? Met mij gaat het prima, zit vandaag op dag 29 van mijn cyclus, dus verwacht toch komende dagen om ongesteld te worden, al kan het natuurlijk ook net zo'n lange cyclus als bij jou worden, Ely...hoop het niet. We wachten het af Hoe gaat het met de anderen?
Welkom elly! Hopelijk is je 2e cyclus inderdaad korter. @eenwenseendroom Wat een mooi gedicht! Hoe ben je de dag door gekomen? @Troereloertje Is je menstruatie al een beetje beter door gezet? Hier gaat het goed me menstruatie is eindelijk afgelopen naar 7volle dagen. Dus we kunnen beginnen aan ronde 2
Hoi Ely, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Hopelijk is je tweede cyclus korten, of blijft die gewoon 9 maanden weg hihi. @danielle1987 poeh gelukkig, na 7 dagen mag het wel. Succes deze ronde!! @87Meisje spannend hoor. Hopelijk een mooie cyclus Hier gister wel wat meer bloed dus toch beetje doorgezet, maar vandaag alleen bruin verlies. Ach een keer een lichte menstruatie is niet verkeerd, moet niet klagen!
@ troeteltje.. voordat ik aan de tarwekiemolie begon had ik ook altijd een gekke menstruatie. 3 dagen veegjes bloed (ik hoopte dan altijd heel hard dat het misschien een late innesteling was) en daarna 1 dag aardige bloeding en dan dag 2 en 3 heel licht en daarna weer 3 daagjes veegjes bloed. met de tarwekiemolie heb ik de veegjes bloed helemaal niet meer! mijn tip is wel.. begin er nog niet meteen mee hoor! maar kijk het even aan. anders kan je er de volgende maand altijd nog mee gaan beginnen!
Dankje Lin1989 voor de tip. Nou moet ik zeggen dat ik voor de pil altijd al een lichte menstruatie had, maar dit was wel heel licht haha. M'n eerste menstruatie na de pil was namelijk niet zo licht, dus ik kijk het nog even aan. Mocht het zo blijven dan hou ik jouw tip in m'n achterhoofd, bedankt!
asjeblieft! mijn menstruatie is ook altijd licht geweest. toen ik de pil nog gebruikte was het wat heviger dan nu. maar niet veel heviger. maakte me er soms wel zorgen over. maar volgens de dokter moet ik dat absoluut niet doen. want dat heeft er niks mee te maken zegt ie. Dus geniet ik er maar van dat ik heel licht ongesteld ben. hihi
Lijk me best lekker Linn Ik loop altijd leeg als ik ongesteld ben... Dusdanig dat ik dan heel moe ben. Veel buikpijn enz...
Over menstruatie gesproken, hoever van te voren voelen jullie die aankomen? Ik heb altijd spiraaltje gehad, en heb 7 jaar geen menstruatie gehad! echt super maar nu dus wel weer, en aangezien ik alles in een app bij houdt, viel me gisteren op dat ik 7 dagen voor ik ongesteld moet worden, ontiegelijke buikpijn heb, (nu de afgelopen 3 maanden precies gelijk) vooral bij inspanning en ook mijn borsten dan pijn beginnen te doen. nu dus mijn vraag, is het normaal dat dit al een week voor de menstruatie begint? daarnaast ook van die vage klachten als duizelig/misselijk .. ergens begint dan wel de hoop van ''zou het dan toch'' maar omdat dit nu al de 3e maand is, denk ik toch aan soort van pms symptomen ofzo.. herkennen jullie dit??? (oja, ik moet 13 februari ongesteld worden)
@87Meisje: Ik zit nu alweer op dag 33 van mn cyclus en nog steeds geen spoor van ongi ongemakjes Ik vrees voor terug een lange cyclus. Jij al ongesteld geworden? @Troeteloetje: Dat zou leuk zijn moest het nu prijs zijn maar ik geloof er nog niet in. @Kar00w: Bij mij begint het normaal een dag soms 2 dagen op voorhand. Veel hoofdpijn, pijn in mn onderrug, buikpijn en de dag ervoor een héél slecht humeur. Ik had ook altijd een hele zware menstruatie toen ik de pil nam. Dat was nu wel een pak minder. Kan al helemaal anders zijn nu natuurlijk.
@ Ely, vervelend dat je weer een lange cyclus hebt! Hier op dag 30 en ook nog geen teken dat ik ongesteld ga worden. Kon mij vanmorgen toch niet inhouden en heb een test gedaan, bleef wit helaas haha. Zou ook wel heel mooi zijn als het direct raak is Hoop voor jou dat het niet weer 48 dagen worden!