De nieuwe collectie van chaos and orde wie heeft hier al besteld? Ik heb het rode rokje a la hockey rokje met die witte stippen. Rood giletje erbij. Wat schetst mij verbazing dat de kleur van het rokje vaal is?? Wie heeft dat ook of heb ik een misdruk ervan?
Gaat om dit setje. Oke het rokje is van andere stof en erop gedrukt zie ik nu. Misschien stoor ik mij eraan.
Ik denk dat het een andere kleur is met een andere stof inderdaad. Maar wat een gaaf setje. Mag ik vragen waar je het gehaald hebt en wat het kostte??
De foto vertekend in het echt ziet de kleur er niet hetzelfde uit helaas. Chaos and order is een leuk maar duur merk helaas. Bij elkaar dik 50 euro kwijt. Ik verwacht dan wel wat goeds.
ik heb hem gekocht bij kleertjes.com en zie nu ook dat bij de site zelf de kleur ook valer is. Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Girls :: Joy red Blijkbaar hoort het zo.
Als je je eraan stoort zou ik het zeker terug doen helemaal voor dat geld. Veel zeg. Ik zie wel verschil in kleur moet ik zeggen. Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo mooi dat verschil. Los van elkaar vind ik de kledingstukken wel leuk trouwens. Maar door wat ik zie aan verschil vind ik het minder mooi.
Inderdaad mooie kledingstukken, maar bij elkaar zou ik het ook jammer vinden.. Heb zonet zelf een mooi jurkje uit de nieuwe damescollectie besteld..