Eind deze maand bij de z8 site zelf uitverkoop hihi dan moet je er idd echt op tijd bij zijn. En verder koop ik het nieuw bij Kixx online of een winkel in de buurt die z8 verkoopt zij hebben de nieuwe baby collectie al hangen. Maar ik koop ook veel tweedehands of via de fb groepen hihi maar dat geld dan alleen voor de andere collecties.
Goed geshopt Juels75, heel leuk! Ook ik heb het bovenste pakje, helemaal verliefd op.. Ik ben ook heel benieuwd naar die sale, ga het zeker in de gaten houden! Wordt dat van te voren aangekondigd?
Vind de collectie van z8 zó leuk!!!!!! Kan ook niet wachten totdat ik weet of het een jongen of meisje is! Dan kan ik ook gaan shoppen!
Wat een leuke dingen weer bij Z8 Ik vind de kleertjes trouwens best ruim vallen! Maat 50 was bij de geboorte van mijn dochtertje nog te groot, en ze heeft een 2 jurkjes van Z8 maat 56 wat ze nog steeds past (ze heeft nu 68). Omdat het lekker ruim valt dragen ze het ook langer (in het begin gewoon mouwen omgeslagen)
Babylovin ja de site gaat een week van te voren dicht. Ze laten dan weten welke datum de sale begint, alleen geen tijd het is al eens om 7 uur in de ochtend begonnen maar de laatste keren precies om 00.00uur wil je nog wat keuze hebben zul je moeten wachten tot het zover is, anders is het meeste weg. Ik ben er in ieder geval weer klaar voor hahaha, hoezo verslaafd?! Lovely het valt inderdaad allemaal ruimer als andere merken.
spannend ga ook opletten! kan iemand het hier doorgeven als de site 'dicht' is? ga gewoon van beide wat aanschaffen dan zien we wel wat t wordt en heb anders gewoon een leuk kadootje voor andere baby's!
Ik ga ook zeker klaar zitten dan haha @lovely Dat is mijn ervaring ook het valt aardig ruim dus is mooi lang te dragen hihi dat is t geld dan wel weer waard toch ? Haha
Lekker bezig Romymama!! Ik vind dat roze boxpakje met die strikjes toch zooo leuk De rest is ook te gek hoor haha, maar die!
Ja dat boxpakje is idd superlief!!! Dat witte shirtje, met made with live erop... is dat echt een meisjesshirt of kan dat ook voor een manneke?