Ohhh leuk roysmama! Als ik een meid krijg wordt dat pakje met strikjes ook haar eerste pakje, te leuk! Voor ons dochtertje had ik hetzelfde alleen mef zacht roze en antraciet.
Misschaos dat vind ik echt voor meisjes. Is hij niet ook licht roze? Maar door de hartjes eromheen en het lettertype toch wel echt voor een meid.
Thanks allemaal! Ben er ook helemaal blij mee! En er komt nog wel wat bij vrees ik maar nu even niet hihi. Misschaos het zou opzich kunnen maar ik vind het echt meer een meisjesshirt denk ik..
He meiden.. Op Kinderkleding online voor jongens en meisjes - Humpy hebben ze vanaf net (20.00uur) 50% korting op de z8 collectie! Wij weten het geslacht van ons kleintje nog niet, anders had ik zeker even geshopt hihi! Super mooie kleertjes! Dus als jullie nog willen shoppen, succes !
Superleuk Dufel! Ze hebben echt hele mooie dingen voor jongens. En bedankt Lon24 voor de tip! Ben weer los gegaan.. 1 vestje en 2 truitjes.
ik lees trouwens steeds vaker dat z8 slechte kwaliteit is. hoe ervaren jullie dit. ik wil het wel een kans geven want daar is het gewoon te leuk voor!
Leuk he! Ik had het op facebook al voorbij zien komen. Dat mint en roze samen vind ik mooi! Echt zomers. Dat wordt weer sparen