Wie is er ook gestopt met roken sinds 1 januari?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door brownielover, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Zijn er nog meer dames die zijn gestopt met roken in het nieuwe jaar?:)
    Ik heb er de eerste 16,5 uur opzitten. Het enige dat ik moeilijk vind, is die vaste rookmomenten en dat het nu echt niet meer mag.
    Als ik bijvoorbeeld ziek ben, kan ik prima een dag of 2 zonder. Valt me nu iets zwaarder. En ben nog niet eens de 1e dag voorbij.:$
    Ook ben ik bang om aan te komen. Ga dus vanaf maandag weer sporten om het in toom te houden.

Hoe gaat het jullie af?:)
    Hopelijk kunnen we elkaar zo steunen en van die rotzooi afblijven!

2. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Holy sh*t, helemaal vergeten!
    Mijn man zou 1 januari stoppen met roken, zoals hij zelf al 2 weken terug zei. De stinkerd, niks zeggen he, maar wel met peuken naar zijn werk. ;)

Even een smsje sturen..

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Hahaha.:p ben benieuwd of die het nog gaat doen. Wat een smiecht:p
    Mijn schoonfam. Zou ook meedoen maar hebben allemaal afgehaakt, nu ben ik de enige maar hopelijk wel de sterkste!

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Nou he, wat een stinkerd.:D Heb een sms gestuurd en meestal is hij snel met reageren. Nu niet. Denk dat hij hard aan het nadenken is hoe hij hier op zou moeten reageren:D

Goed van je dat je gestopt bent! Weet hoe moeilijk het is. Het helpt om iets te doen op het moment dat je er aan denkt. Neem een glas water, een wortel o.i.d.

Heel veel succes!

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Toevallig al iets eerder gestopt namelijk afgelopen zondag. Maar het gaat goed, elke dag een beetje makkelijker. Paar jaar geleden is het ook gelukt en heb ik het 4,5 jaar vol gehouden. Hopelijk nu voor altijd ;)

6. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik doe met je mee. Ik ben ook op 1 januari gestopt. Werd die dag wakker met keelpijn en misselijk dus had totaal geen zin om te roken. Dit is vandaag wel anders. Krijg echt stemmingswisselingen ondertussen. Wordt echt gek van mezelf. Twijfel of ik naar de winkel zou gaan om sigaretten te halen...

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Oh en ik snoep niet extra want ik wil echt niet dikker worden. Heb kauwgum, komkommer, tomaatjes. :)

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Haha herkenbaar. Mijn vriend reageerd dan ook spontaan niet meer als een situatie zich voordoet.
    Bedankt voor je tip! Ben net klaar met douchen, normaal zou ik dan zo naar buiten lopen maar nu dus niet meer. Denk dat ik zo een kop thee ga zetten.:)
    Hoelang ben jij al gestopt?

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Nee niet naar de winkel!!!:p
    Dat is het stomste om te doen. We zijn allebei sterker dan dat vieze stinkding.. Ik ga zo een planbord kopen met motivaties voor als ik zo en zo lang ben gestopt.. Misschien ook iets voor jou?

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Wat goed van je! Hoe ga je om met die moeilijke momenten? En bij fam of vrienden die roken? Dat lijkt me het moeilijkst. Wil ze wel ontlopen maa kan natuurlijk niet haha.
    Ik hoop dat je het volhoud! :)

Deel Deze Pagina