Ik heb een spiegelreflex camera. Maar hij is vanmiddag gevallen Hij doet alles nog wat hij zou moeten doe voor zover ik kan zien (flietsen, fotograveren etc). Alleen als ik een foto maak dan komen er alleen strepen op het beeld. Iemand een idee wat dit is? Anders moet het maar naar de verzekering.
Waarschijnlijk het schermpje of de connector daarvan. Even naar de fotozaak brengen die hebben dat zo gezien!
@macy nee niet het schermpje. Want oude fotos kan ik nog wel zien... (of maakt dat niet uit? ) Ik zal hem vrijdag even naar de winkel brengen.
Maakt hij dit soort foto's of zie jij dit op je scherm. En als je ze naar de com zet zijn ze danwel goed? Want als hij zulke foto maakt dan is waarschijnlijk je sensor naar de klote
Helaas heb ik dat ook gehad en ik kan je vertellen dat ik inmiddels een nieuw toestel heb ... Hoop dat het bij jou minder erg is ...
madeliefke ja denk het wel. Heb een all risk inboedelverzekering, dus ook als ik zelf iets kapot maak. Wel eigen risico. Echt balen want hij viel helemaal niet hard, van een stoel af op een tas. Mijn man gaat nog even langs de winkel om te kijken of ze het echt niet kunnen maken.
Mss is bij het vallen de spiegel achter de lens kapot gegaan. Die staat er met een hoek van 90 graden achter en stuurt vandaar het beeld door naar je monitor. Ik kan me voorstellen dat bij breken/scheuren je dit soort foto's krijgt. Zo'n nieuwe spiegel is behoorlijk duur, volgens mij heb je een betere deal als je een nieuwe camera koopt.