2 dagen voor cervixslijm geklust, kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxxEllen87xxx, 13 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hoi Dames
    Een half jaar geleden heb ik een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. Het was meteen de 1e ronde raak... tegelijk met 2 vriendinnen zwanger.. wat een feest. Helaas ging het bij mij dus mis.

Ik heb er veel last van gehad. Wilde meteen weer zwanger worden en dat lukte niet. Nu doen mijn partner en ik al een paar maanden vermijden.. we vinden het wel prima en tijdens de vruchtbare week onthouden we.

Mijn cyclus was ook van slag, altijd 28 dagen daarna ineens 26 en toen 24.

Nu hebben wij eergisteren geklust. Zelfs 2x die dag en vandaag krampen in mijn buik. Ik check de agenda en ja hoor, eisprong.. Ik bedenk me nog mijn cyclus werkt niet goed dus het zal wel meevallen... net op de wc duidelijk herkenbaar cervixslijm.

Sorry voor het lange verhaal... moest het delen.. Kan ik zwanger worden? Is er een grote kans?

Ik heb over een paar dagen een dagje sauna gepland staan. Kan dit kwaad? Ik wil geen risico lopen.. want gewenst is het zeker :)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Vruchtbaarslijm kan tot 5 dagen voor de eisprong plaatsvinden. Dus zou dat over 5 dagen pas zijn en dan is 7 dagen voor je ei sex wel een zeer kleine kans.
    Maarja, is je ei overmorgen, dan is de kans er wel.

Ik vraag me nu alleen af of jullie uberhaupt wel zwanger willen worden.
    Jullie gebruiken geen anticonceptie, maar hebben geen sex rond je vruchtbare dagen, wat behoorlijk onbetrouwbaar is omdat het tijdstip van je ei zomaar kan veranderen ;).

Ps een sauna een paar dagen na de eisprong kan geen kwaad hoor.
    Er is dan vaak niet eens een innesteling geweest.
    Naar de sauna gaan als je al posi hebt getest zou ik idd vermijden ;).

jolien 1986 en xxxEllen87xxx vinden dit leuk.
  3. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Zwanger worden kan altijd als je onbeschermde seks heb..

4. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    We willen zeker wel zwanger worden.. alleen we vonden het niet erg om eerst nog even af te wachten... Ik ben niet aan de pil gegaan omdat er een kinderwens is..

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Om de kans op een zwangerschap te vergroten zou ik je dan wel adviseren om toch in je vruchtbare periode te gaan vrijen.
    Als je altijd buiten die periode heen sex hebt, wordt de kans op een zwangerschap natuurlijk wel kleiner ;)

jolien 1986 vindt dit leuk.
  6. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik had afgelopen cyclus zelfs meer dan een week voor een positieve ovulatietest rekbaar slijm .. o_O
    Toen en 2x rond de echte eisprong sex gehad, maar helaas! De kans op succesvolle bevruchting is geloof ik ook 1 op 3 oid.

Lekker naar de sauna gaan. Eventueel de infraroodcabines even over slaan. De meningen over zwangerschap en sauna zijn verdeeld maar infrarood wordt sowieso afgeraden.

xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  7. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Dat begrijp ik.. alleen was de miskraam erg heftig en daarom hebben we het een tijdje rustig aan gedaan.

Deel Deze Pagina