dames, hebben jullie nog leuke ideen wat ik mijn man kan geven als ik eenmaal bevallen ben ? natuurlijk geef ik hem al een kindje maar wil graag iets leuks en extra's geven als dank voor alles wat hij voor me doet ,( heb niet echt een makkelijke zwangerschap ) dus voor hem is het ook niet makkelijk allemaal en toch doet ie mega veel voor me dus wil hem daar graag voor bedanken . iemand een goed idee ?
shirtje met lieve tekst erop ,iets van mama en ik)baby) dus , zijn trots op papa of mooie glas met jullie foto op lekker eten maken, mooie gedichtje erbij hem bedanken en je gevoelens uiten zeg maar wat hoor , succec
Zo'n boek waar spelletjes in staat voor papa en de baby (weet even niet hoe het heet, maar ze hebben die bij de prenatal).
Ring of stoere armband met de naam van de kleine erop? Of een tatoeage (als hij en jij daar natuurlijk van houden!) met de naam van de kleine?
dank jullie wel dames voor jullie antwoorden, het boekje ken ik die heb ik hem al gegeven toen we een half jaar getrouwd waren. een tattoo vind ik en hij ook mega mooi maar wel wat aan de dure kant . heb nu een kei leuk horloge voor hem gevonden , dus ben er uit nu maar hopen dat de bevalling niet lang op zich laat wachten