Nieuwe dr Brown, ervaringen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Leesteken, 28 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik heb op dit moment de nieuwe variant van de smalle fles in huis.
    De spenen daarvan lijken niet veranderd.
    Alleen de ring waar de speen in komt is anders na mijn idee. Ik persoonlijk vond de oude ringen van de dr Brown flessen mooier dan de nieuwe variant.
    Nu lijken de ringen zo ontzettend groot en lomp. :oops:

De brede fles is inderdaad wel compleet anders geworden wat betreft de spenen. Ik vind dat ze daarin een beetje de avent spenen achterna gegaan zijn. Wat ik dan weer jammer vind. Om die reden ook nu geen brede flessen gekocht.

Wel had een vriendin van mij laatst dat bij alle flessen spenen (smalle variant) niks uit kwam. Ze had ook nog uit de verpakking gehaald en daar kwam ook niks uit.
    Dus zij is uiteindelijk overgestapt op de mam flessen.

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.610
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Geen ervaring met de nieuwe, maar wel de oude dr. Brown ooit gehad. De oude staan op de rechter foto toch? Dus de nieuwe op de linker?

Wat is er precies dat je niet aanspreekt aan de speen?

Zelf zweer ik heel erg bij de Avent Natural, waarvan de speen aardig lijkt op die van jouw linkerfoto.
    Mij spreekt dat juist wel aan omdat die van Avent heel erg de borst simuleert.
    Dat doen alle andere spenen van de flessen die wij hebben gehad niet i.m.o. (Difrax, Dr. Brown en diverse huismerken).

Vwb. wat je zegt over dat de spenen nu misschien nog te verkrijgen zijn via de klantenservice maar later w.s. niet meer: dan sla je toch gewoon een voorraad in?

Deel Deze Pagina