Mmmm...deze lijkt er meer op...nu pas!!Ik heb de hele cyclus dunne streepjes gehad met de actiontest...waarvan de onderste op de foto met donkerdere als de controle streep. Ik dacht oké ei op dag 9...wat ook wel klopt met cyclus van 21 dagen Nu kom ik dichter op mijn nod....17e dag van cyclus(nog 5 dagen) en nu begint het er pas een beetje op te lijken! Wel een dikke streep nu. Bovenste op de foto.En bijna even donker als de controle streep. Krijg ik nu pas mijn eitje???? Kan toch niet????
Deze test is "nog" niet positief dus wieweet morgen dan positief, dan zou ik dus op dag 19 mijn eisprong nu misschien hebben deze keer, oke...maar dan zou ik dus ineens een cyclus hebben van in de 30 dagen...dat heb ik nog nooit gehad! 26 was het langste
Ik kreeg op de action testen nooit een positieve test. Op andere testen wel. Misschien werkt de test niet zo goed bij je?
Ik zou indd nog even doortesten! Ondanks vele slechte ervaringen met action ovutesten werkte ze bij mij top zie mn banner! Je kan indd een langere cyclus hebben. Succes!!
Ik denk dat je een keertje een langere cyclus hebt, kan altijd een keertje gebeuren. Ik zou zeggen veel klus plezier de komende dagen en hopelijk over 14 dagen een andere test die dan ook positief is.
Helaas zegt dat helemaal niks! Er kan een keer (of vaker) een uitschieter tussen zitten! Fijne avond(en) 😉
Hier ook een keer een cyclus gehad van 41 dagen. 2x een positieve ovulatietest gehad en pas na die 2e positieve test is mijn eitje pas gesprongen. Overigens wel in die ronde zwanger geraakt Ik ben trouwens ook uiterst tevreden over de action ovulatietesten. Ik heb ook wel eens de testen van zwanger en kids gebruikt maar die waren te gevoelig voor mij, plaste continue 2 streepjes. Bij action iig geen vals positieve testen. Nog even doortesten dus en gezellig maken
Kan beide... mijn ovulatietest was 11 dpo ook positief door zwangerschap. Maar heb je al zeker een eisprong gehad? Kan ook gewoon een langere cyclus zijn
Ik heb dat ook eens gehad dat mijn ovulatietest knalpositief was, maar toen deed ik een zwangerschapstest en die was ook gelijk knalpositief.... ik heb nu een zw test gedaan die is negatief... Ik heb altijd een korte cyclus dus je zou zeggen dat ik mijn ei al gehad moet hebben, wat ook zou kloppen met de onderste test. Daar was de streep wel dun maar wel donkerder. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik nu ineens een cyclus van 32 dagen heb. Hij was de laatste maand 21 dagen Wat een raadsel ik ben echt heel benieuwd
Mijn zwangerschapstest was negatief gisteren, ik kan me niet voorstellen dat een ovulatietest eerder reageert op hcg dan een zwangerschapstest???
Mijn "normaal gesproken" Nod kom dichterbij en de ovulatietest zakt weer duidelijk. Ook een dunnere streep ineens. Ben echt heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden nu...denk niet over 3 dagen...heel benieuwd wat mijn cyclus gaat doen🤔
Helaas die test die je liet zien was niet positief... Je hebt altijd deze strepen in je cyclus... Denk dat je cyclus gewoon beetje uitloopt... vrouwenlijf is raar soms
Ik test wel door maar verwacht ergens aankomend weekend toch echt mijn menstruatie als ik kijk naar voorgaande cyclussen. Als ik naar mijn ovulatietesten kijk...zal een menstruatie nog wel even duren. Ik ben echt heel benieuwd wat mijn lichaam in petto heeft🤔