Leuke aanbiedinging bij kruidvat. Leuke spulletjes van poeh beer. Een boxkleed, pyama,rompertjes, slabbetjes. Voor ieder wat wils!
Ik ben net geweest en heb een boxkleed en een pyama. Ze hadden echt weinig boxkleden maar 1 roze 2 groene en 2 blauwe dus 5 totaal. Ik ben blij dat ik vandaag ben geweest.
Ja hier hadden ze ook maar in totaal maar 5 van die kleden. Heb er meteen 1 meegenomen. De rest van het spel lag er nog niet. Hoop dat ik als ik uit mijn werk kom er nog wat is...
Pyama's en ander spul hadden ze heel veel van dus dat is er morgen nog wel. @Shelde ik zou inderdaad morgen maar heel vroeg gaan want ze zijn zo weg.
Ik ben ook gisteren geweest rond 4 uur en toen lag alles er al in. Had een aantal maanden geleden al een blauw boxkleed gehaald (was toen ook actie en lag er nog maar 1 toen ik kwam) dus heb nu de groene en de roze gehaald Maar ze hadden maar 1 groene, 1 roze en 3 blauwe dus ben blij dat ik gisteren al ben gegaan. Ook spuugdoekjes, een roze pyama en een eeyoor tut gekocht.
Ze hadden alleen nog maar een blauw boxkleed. Helaas... Maar ik had een hele gave bij een babyzaak gezien, dus ga ik die denk ik maar halen.
JA ik ben gister ook gelijk gegaan, vorige keer greep ik ook mis! Heb de groene boxkleed, rompertjes en slabbertjes! lekker goedkoop en liefff! Had al een boxkleed, maar 2 is altijd handig toch! En voor dat geld...hihi zo heb ik wel meer spullen...
@Shelde wat jammer zeg dat ze alleen nog de blauwe hadden. Ik was gister middag weer bij de kruidvat en toen waren ze al weg,zoals ik al had verwacht.