Het is gewoon heel lastig om het in te schatten wel of niet.... je lichaam zegt indd vaak e verkeerde dingen en dat maakt je onzeker... heel begrijpelijk. Ondertussen gaat het met mij niet zo lekker.. ik drink bijna niets op een dag plassen kan ik haast niet en mijn mond en keel zijn enorm droog... voel me ook niet lekker erbij. Als het zo blijft ga ik bellen want ik ben bang dat het uitdroging wordt anders.
Ik drink al jaren geen frisdranken meer omdat m'n maag d'r niet tegen kan. Maar nu drink ik Spa rood en soort appelsap met prik das het enige wat smaakt. En ik zuigt maar op ijsklontjes haha je moet iets Hoop dat het na die 16 weken voorbij is nog zon 7 weekjes te gaan phoe....
Hmz, das lastig dan ja. Spa citroen is niet echt een frisdrank en anders appelsap met spa rood en wat druppels citroensap? Misschien dat dat helpt. Hoop dat je er snel vanaf bent want anders blijft er niks van je over!
Ja zal ik eens proberen want soms wordt ik er gek van ik plas ook bijna niet en als ik plas is de geur heel sterk en erg donker dus beetje oppassen. En alles stinkt in huis echt de geur van eten vooral gebakken vlees dan krijg ik het hoor hahaha vreselijkkkkkk!!!
He Paperdoll... Vind het zo erg voor je dat je nog steeds zo misselijk bent... Ik vrees dat een ziekenhuisopname op deze manier onvermijdelijk zal zijn. Vocht heb je nu eenmaal nodig. DUs dat zal wss een baxtertje worden... Ik ben er zo goed als volledig van af.... Gisteren onze kleine sloeber gezien! Zo schattig het zat volledig in een bolletje gisteren maar al flink gegroeid. 20 december mogen we terug... Kijk er alweer naar uit! Deze herfst is een enorm vruchtbare periode als je het mij vraagt want ook Nepthyss in verwachting!!! ZO bij voor ons allen
Hihi, ja! Ben best trots op mijn lijf die het "zelf" heeft gedaan met alleen aansporing van de hersenen en verder niks wat betreft de eierstokken. Ook superzaad want meteen de 1e keer raak! Ben ook zo blij voor jullie. Paperdoll; ik zou echt een dokter bellen want uitdroging is gevaarlijk; wat als je flauwvalt en verkeerd valt.
Ik vrees het ook heb vandaag het ziekenhuis gebeld en 2x plassen op een dag was veel te weinig. Ik moet nog even proberen op wat voor manier dan ook meer binnen te krijgen als het niet lukt aan de bel trekken. Ik voel me ook totaal niet lekker zeg maar en volgens vriendlief ben ik afgevallen maar ik durf geen Weegschaal aan te raken ik ben al jaren bang van die dingen door m'n geklooi met m'n gewicht. Ow wat gaaf meid leuk is dat he haha dan mag je 2 dagen na mij ik mag 18 dec voor de 11 weken echo kan nu al niet wachten helaas kan vriendlief wss niet mee das dan wel weer heel jammer. De week erop tijdens de kerst zit ik in de 12de week dus dan mag ik het voort van de daken schreeuwen haha. Ja geweldig he ben zo blij dat nephthys zwanger is nu ook we zijn gewoon met z'n 3en nu zwanger dat voelt bijzonder vind ik heel mooi allemaal!!!
Vind ik ook mooi; we hebben toch wel een beetje een band met z'n 3en. En elkaar advies etc. gegeven en zo vlak na elkaar zwanger. Daarom moet het allemaal ook goed gaan dus laten we goed voor onszelf zorgen. Ik heb de 19e mijn eerste echo. Dan zit ik in week 7.
Ja bijzonder he we hebben elkaar toch door de weken en maanden heen gesleept zo en dan nu alle 3 raak das gewoon geweldig. We gaan ervoor dat het allemaal goed gaat!! En dan in dezelfde week allemaal een echo haha geweldig gewoon!!!
Ja echt geweldig alle 3 iets moois in die week! Ik kom weer ff zeuren hoor... Omdat mijn wederhelft me er op wees dat hij dacht dat ik ben afgevallen heb ik me maar gewogen (zucht) ja helaas is het dus wel waar niet extreem maar toch wel 1'5 mss 2 kg en in mijn geval is dat niet handig. Van de ene kant heb ik geen zin te gaan lopen melken bij het ziekenhuis als het mss wel meevalt van de andere kant lekker voelt het ook niet. Stond vanmorgen ook weer op met een hele droge mond lastig allemaal......
Hé meid... Als ik van jou was zou ik echt even de stap zetten en toch om een opname vragen hoor.... Je wilt het niet te ver laten komen he.... Een baxter kan je al enorm goed verder helpen!!!!
Ja denk dat ik straks wel even bel, zit zoizo op mijn werk vandaag dus dat is al lastig maar het zit me gewoon niet lekker...
Ze kunnen helaas niks doen ik moet maar proberen wat te eten te drinken, zo goed of kwaad als het gaat.. phoe ik ook echt dat dit over gaat en een beetje snel ook. Heb geen energie meer over zo
Ik vind het echt raar dat je niet wordt opgenomen. Vriendin van mij is tijdens haar zwangerschap 2 x drie dagen opgenomen om vocht toe te dienen!!! Dat kan toch helemaal niet gezond zijn op deze manier??? Vind het echt sneu voor je meid....
Ik geef niet over dus dan zien ze de ernst niet denk ik beetje raar nou ja ik wacht wel tot 18 dec. En anders is het wachten tot ik omval denk ik voor ze iets kunnen doen.
Meis, ik zou nogmaals je gewicht vermelden. Meeste artsen kijken even vlug in je dossier en waarvoor je belt en denken dan; misselijk; gaat wel over. Die realiseren zich niet dat je dun bent en geen reserves hebt. Geloof me; artsen zijn niet zo zorgvuldig op dit gebied. Probeer het echt nog maar eens! Wil niet vervelend doen maar ik maak me zorgen om je
Ik ook wel hoor... is nu reeds een goede 3 tot 4 weken dat je niets kan binnenhouden!... De reserves zullen al lang opzijn vrees ik Hopelijk ben je er op je tien weken reeds vanaf;...
Ja ik had zon balie mevrouw aan de telefoon die haar dag niet had geloof ik ze probeerde me met vanalles af te wimpelen alsof ik dat allemaal nog niet geprobeerd had. Indd gewicht kijken ze vaak niet na. En omdat ik al ondergewicht heb is nu afvallen natuurlijk totaal niet handig. Als het zo blijft en ik val meer af bel ik niet eens meer dan ga ik er heen dan moeten ze van goeie huize komen willen ze me wegsturen Marijnemijn moet jij ook echt overgeven of heb je gewoon totaal geen trek (zoals ik) ? Ja hoop ook dat het snel voorbij gaat al ken ik mijn lichaam al langer als vandaag en die heeft een eigen wil lol die heeft nog nooit normaal gereageerd haha.