Meis wat leuk! Gefeliciteerd met de mooie foto's en uitslag! Wanneer is de volgende echo? Is dat dan degene met nekplooimeting en bloedtest etc?
Ja was geweldig!!!!!!! Jij morgen he? Volgende is over 3 weken (7-1) nee die nekplooimeting etc hebben we besloten die niet te doen. We wachten de 20 weken echo wel af zal vast wel goed gaan allemaal daar gaan we vanuit.
Waauww wat een leuke foto's seg. NU begin je echt een babytje erin te zien he Om hoe laat heb jij vandaag echo Nepthys?? De eerste keer dat je je engeltje nu zal zien???
Ja heb een stuk of 4 foto's gekregen echt heel leuk, al wilde hij/zij niet goed stilliggen haha. Ja nu begint het echt een mensje te worden he. Jij had toch ook een echo deze week marijnemijn?
Ik morgen inderdaad nog een echo om 9.30hr. Kijk er weel al zo naar uit! Ook al is het nog maar 10 dagen geleden
Spannend!!! snap dat je er naar uit kijkt heb ik ook elke keer weer. ben benieuwd hoe het is met jullie ukkie
Ik weet dat je super weinig hebt kunnen eten maar vraag me toch af of jij het al aan je buikje begint te zien of voelen dat het wat dikker wordt.... Bij mij namelijk wel dat de broeken wat beginnen te spannen
Mijn buikje is iets harder en kleine bobbel erop voor de rest zitten m'n kleren nog steeds normaal zakken nog steeds af als een idioot ben dan ook wel wat afgevallen. Inmiddels wel weer iets gewonnen maar ik merk het aan m'n lichaam. Maar dat komt vast goed. Misselijkheid is iets minder maar nog steeds stinkt eten vooral avondeten moet ik niks van hebben nog niet.
Blij te horen dat de misselijkheid stilletjes aan wat weggaat... Ik moet de knop van men broeken al laten openstaan ik pas er nog wel in maar ze zitten gewoon niet meer lekker anders... Ik ben nog maar een kilootje aangekomen maar het voelt wel veel meer precies
Ja nu hopen dat die overdreven sterkte reuk ook wat afneemt want dat zit toch echt in de weg op die manier lust je gewoon niks Hihi ja dat heb ik nog niet maar ja broeken waren bij mij toch al altijd kar te groot dus mss dat ik er dan nu langzaam in groei hahaha. Zwangerschapsbroeken kopen lijkt me een ramp trouwens...... Aankomende week mag ik eindelijk van de daken schreeuwen hihi ben benieuwd hoe de mensen reageren die het nog niet weten. Inmiddels wordt ik overladen met kados van mensen die het al wel weten dus dat zijn familie en mijn beste vriendinnen. Het is zo lief allemaal! Succes vandaag met de echo ik ben benieuwd !
He meiden. Echo vandaag was super! Babytje was enorm aan het bewegen - van de ene kant naar de andere kant van de vruchtzak aan het bewegen. Echt enorm schattig! 4 cm groot Alles gaat echt fantastisch - is toch altijd een geruststelling. Gaat zalig zijn als iedereen het weet! Wij willen het met de feestdagen aan da familie vertellen en vanaf januari aan al de rest Ik kan ook niet wachten om het van de daken te schreeuwen!
Wat geweldig meid mooi om te zien he blijft bijzonder Ja je wil het indd van de daken schreeuwen snap ik helemaal hahaha. Geniet ervan!!!
Wat fijn Marijnemijn! Ben zo blij voor jullie! Paperdoll; naar he, dat sterke ruiken! Ik heb dat ook en proef ook alles beter. Hoop dat je snel een lekker vol zwanger figuur krijgt en het eten beter gaat.
Het valt niet mee regelmatig woorden met vriendlief omdat hij wil dat ik eet maar ik krijg em. Iet uitgelegd waarom het niet gaat en wat ik ruik als ik eten ruik....
Lastig is dat! Meid ik denk veel aan je en leef met je mee. Met jou ook Marijnemijn maar jij bet niet (meer) misselijk geloof ik . Paperdoll; zeg maar tegen je vriend dat je beter zelf wat dingen kan eten die je wel binnenhoudt dan eten ruikt en eet waar je misselijk van wordt en waardoor je NOG LANGER niks kan eten door de misselijkheid die dat veroorzaakt. Hoop echt dat het nou eens ophoudt. Fijne dagen alvast meiden!
Dat heb ik hem inderdaad gezegd maar hij vind het moeilijk hij is bang dat het met mij fout gaat omdat ik al zo op het randje hang met m'n gewicht. Naast dit voer ik natuurlijk al jaren strijd met voedsel dus ik snap zijn angst wel maar het is erg moeilijk als iemand je wil pushen tot iets wat niet gaat. Als hij gaat koken kan ik niks weg krijgen tot die geur weg is brrrrrr vreselijk haha. Morgen even bloedprikken nuchter pfft zie er tegen op want ja nuchter als je zo misselijk bent is echt niet fijn maar ja het moet. Kan ik zeker een uur a anderhalf in het ziekenhuis doorbrengen vreselijk. En hele fijne dagen!