nieuwe en bezig met menopur/pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Paperdoll, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meiden; hoe is het met jullie?

2. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Heej meiden

Hier alles goed hoor afgelopen donderdag nog een echo gehad in België we wilde het geslacht weten ivm de kamer waar we helemaal verliefd op waren geworden (die dus ook besteld is al) dus inmiddels weten we dat ;)
    Dinsdag weer een echo in het ziekenhuis.
    Kleine doet het prima ziet er allemaal goed uit dus dan ben ik ook blij. Nog steeds misselijk overdag minder gelukkig beschuit eten en brood en lichte dingen gaat redelijk. Avond eten niet stinkt nog steeds haha en valt ook veel te zwaar. Maar ja hopen dat dat mss nog minder zal worden.

Hoe gaat het met jullie?

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Fijn om te horen dat je iig iets binnenhoudt! :)
    Wij gaan als het zover is ook het geslacht vragen; niet vanwege een kamer maar vanwege de namen, waar we heel veel moeite mee hebben.

Geen NIPT test in Belgie dus? Wij wel; 21 jan.

4. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ow ja namen hahah breek me de bek niet open wij vinden het ook erg moeilijk. Gelukkig hoeven we nog maar over 1 geslacht te denken maar nog is het moeilijk ;)

Nee ik heb dat soort testen allemaal niet laten doen. Ziekenhuis zei ook als je nog geen 36 bent hoef het ook niet percee en ik was bang mezelf onnodig ongerust te maken als er echt iets loos is komt dat met de 20 weken echo aan het licht. We gaan er natuurlijk vanuit dat alles oké is.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat is ook wel zo. Ik ben ook net 31 maar ik ben een controlfreak en wil alles weten :)

6. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Begrijp ik helemaal hoor als mijn vriend het had gewild had ik het wel gedaan maar hij had zoiets van liever niet dus ja. Maar komt vast goed daar moeten we aan blijven denken toch :)

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zeker! :)
    En je hebt ook geen reden om aan te nemen dat er iets mis is.

8. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee indd en ja ach soms heb je van die gedachten he je kent het ;)

Vandaag bij de verloskundige geweest het hartje van de baby gehoord zoooo mooooi!!!!! Mijn baarmoeder groeit goed volgens het "boekje" zeg maar en de hartslag was helemaal top!
    Merk nu ook echt dat m'n baarmoeder groter is als ik lig valt m'n buik niet meer de verloskundige voelde goed hoe en wat en zei het groeit precies op de rand van je broek nu.... Dus straks het volgende probleem kleding en.... Zucht positiekleding waar ik geen idee heb waar ik die ga vinden passend voor mij.

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ohja, de gedachten die door hormonen soms alle kanten op gaan. Gelukkig weten we dat het daardoor komt en kunnen we onszelf soms streng toespreken!

Wat mooi; het hartje horen lijkt me geweldig! Ik heb het alleen nog maar gezien; vanaf wanneer kun je het horen? :D
    Goed dat je baarmoeder lekker meegroeit.

Positiekleding... lastige. Ik zeg; zoveel mogelijk wijde dingen dragen en misschien een broek kopen en verder geen speciale positiekleding; kun je daarna nooit meer aan tenzij je weer zwanger wordt.

10. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb het vandaag voor het eerst gehoord en ik ben morgen 14 weken dus ;)

Probleem is maten er is maar weinig te vinden in xxs :( of gewoon klein echt moeilijk maar ik zoek tot ik er bij neer val shop till you drop zeggen ze toch altijd haha.

Deel Deze Pagina