Hoi hoi, @nephthys, oké hmmmm das vervelend dat het dus toen ineens weg was. Ophogen menopur sterkte ermee! @marijnemijn, haha ja wat meer of minder moet kunnen toch Maar ik ga voor je duimen dat je meteen weer een super eitje hebt! Ik mag vanavond de pregnyl weer zetten dus ja daar gaan we weer he fingers crossed zeg maar en weer klussen.... We hopen het maar weer. Als het niet lukt en in wordt ongesteld en heb weer hevige pijn moet ik meteen bellen gaan ze kijkoperatie inplannen zo snel mogelijk. Heb de folder al meegekregen en recept voor de antibiotica die ik dan moet gebruiken.
Laten we dan hopen dat je geen maandstonden meer zal krijgen!! Hoop dat echt heel hard voor jou!! Ik gisteren op controle geweest. Meerdere eitjes in maak maar nog geen groot genoeg.. Dus nog enkele dagen verder.. Spannend!!
Hoop het ook heel erg. Weten jullie trouwens of ovulatie testen te vertrouwen zijn met pregnyl? Die fijne wachtweken komen er nu weer aan phoeeee. Ik ga heel hard voor jou duimen dat je snel een groot genoeg eitje hebt.
Hey Paperdoll, ovulatietesten zijn niet te vertrouwen na Pregnyl (volgens mijn arts). Zeker niet als je ook hormonen zoals menopur hebt gespoten (met clomid zou het misschien nog kunnen).
Oké dan weet ik dat Nou ik heb dus woensdagavond om 9'uur pregnyl gezet. En we hebben zoizo woensdagmiddag geklust en ook donderdagmiddag. Alleen vandaag is niet gelukt (36 uur na de spuit zeg maar) nu was de eisprong vorige keer enorm snel dus hopelijk was dat nu ook. Ben zo bang dat het als het mislukt dan aan ligt dat het vandaag niet gelukt is. Maar ja als het goed is leven de zaadjes zon 72 uur toch? Dus......... De slopende wachtweken nu weer in. Het aparte is wel dat de dag dat ik wel of niet ongesteld wordt 30 oktober... De uitgerekende dag is van mijn vriendin die zwanger is. Lekker dubbel he.
Als je woensdag en donderdag hebt geklust, moet het goed zijn. Zaadcellen doen er 11 uur over om te komen waar ze moeten zijn dus dan is het op vrijdag toch aan de late kant na pregnyl. Niet onmogelijk, maar toch. Woensdag en donderdag is beter en ze blijven idd 3 dagen leven in jouw lijf Spannend! Ik zet vandaag pregnyl en dan hebben we voor het eerst de wachtweken samen! Mijn eerste wachtweken; we hebben na een jaar hormonen onze eerste goede eicel en dus de eerste kans/poging! Hmz, erg dubbel ja.. Lukt het je om er goed mee om te gaan van die vriendin?
Oké op hoop van zegen dan hihi. Ja ziekenhuis zegt altijd 12 en 36 uur na pregnyl maar ja dat lijkt mijn ook aan de late kant die 36. Spannend allemaal. En voor jou dus ook ga heel hard duimen eindelijk he die eerste poging. Zitten we samen te wachten Ja in begin had ik het moeilijk ermee maar nu ben ik ook wel blij ze kent mijn situatie en daarbij laat ze me ook heel erg toe zeg maar bij alles en dat voelt ook wel bijzonder. Dus kan bijna niet wachten tot de kleine er is hihi. En dan is het hopelijk eens mijn beurt.
Hoop voor jullie dat jullie binnen twee weken fantastisch nieuws hebben!! ZOals ik dus al reeds had gezegd waren de eitjes niet groot - nu blijkt uit mijn bloedwaarde dat men hormonen ongelofelijk laag staan!!! De FA begreep er zelf niets van aangezien ik vorige keer na vijf dagen een mooi eitje had... DUs met andere woorden - nu dubbele dosis spuiten!!! gggrrr dinsdag pas terug nu
@Paperdoll; knap hoor; ik kan me best voorstellen dat het op sommige momenten toch moeilijk is als je die vriendin ziet. Sterkte daarmee en met de wachtweken! @Marijnemijn; ik heb dat ook een paar keer gehad; weinig groei en lage hormoonwaarden. Dat kan aangeven dat de follikels die ze zagen, leeg waren. Hormonen ophogen kan helpen. Ik zelf moest over op menopur. Succes!
Ja dat is ook maar ja ben ook ergens wel blij dat niet iedereen de mmm in hoeft zeg maar Marijnemijn ik hoop dat het ophogen voor effect gaat zorgen daar duim ik voor Wat gek is vorige keer had ik echt last van de pregnyl voor in m'n borsten nu nauwelijks raaaar haha.
He meiden, Ook ik zit terug in de 'killing' wachtweken Ik heb dinsdagavond pregnyl mogen zetten... Onze laatste poging met menopur en dan over op ivf.... Jullie nog een weekje wachten he? Lukt het een beetje ?
Hier ook iemand in de wachtweken; zaterdag pregnyl gezet dus nog een week en 3 dagen wachten tot de test! Killing..
Ga je zelf al testen of wachten op de bloedafname? Ik ga deze keer zeker wachten... Vorige keer in feite 2 x teleurgesteld (eerste keer bij de test maar ergens nog dat beetje hoop op de bloedafname maar dat was ook terug negatief)... Dus ik ben vastberaden te wachten deze keer
Ow spannend allemaal zeg we zitten met z'n alle te wachten dus.... Ik moet nog een week en een dag tot ik mag testen al ben ik bang dat het weer niet zo mag zijn ik voel namelijk echt helemaal niets lichamelijk gek he? Vorige keren had ik echt wel last van die pregnyl nu nauwelijks op af en toe wat buikpijn na. Dus ik weet het niet lukt het nu niet volgt kijkoperatie en evt ander merk fsh want de menopur is echt killing voor me zoveel last van.
Ik moet gewoon eerst zelf een test doen en dan ongeacht de uitslag terug voor een echo; ze moeten dan kijken waarom m'n menstruatie niet begint als de test negatief is en als ie positief is, gaan ze ook kijken of alles goed is . @Paperdoll; Pregnyl zelf zorgt voor stemmingswisselingen, dus miss daarom een beetje down? Bovendien; pas 1 a 2 weken na innesteling, vormt de navelstreng en pas DAN kan je echte zwangerschapsasymptomen hebben, dus dat je nu niks voelt, zegt niets!
Ja dat zou kunnen zoizo speelt er een hoop dus echt gezellig ben ik niet zeg maar Ja het gekke is dat ik vorige keer zoveel bijwerkingen had na het zetten van de pregnyl, buikpijn, zere borsten (voornamelijks tepels) etc en nu dus eigk niks haha. Ja klopt dat duurt een tijd ja helemaal waar. Mss komt het ook wel omdat ik heel erg vrees dat het niet gelukt is en dat dan ook maar blijf denken om te hopen dat de teleurstelling dan minder groot is ofzo kweet niet. Durf gewoon nergens op te hopen.
Ik ken het! Ik had de eerste 2 keren na pregnyl alleen erge buikpijn en een "los" gevoel in m'n baarmoeder. Alsof hij los zat en omrolde in m'n buik. Beter kan ik het niet uitleggen. Nu de 3e keer heb ik af en toe buikpijn; links/recht en is m'n baarmoeder gevoelig en m'n borsten. Ik hoop dat dat een goed teken is aangezien dit de 1e keer is dat ik een goede eicel heb! De vorige keren pregnyl mocht ik zetten om de slechte follikels af te laten voeren. Ik probeer me voor te houden dat het misschien wel beter is, of iig niet erg als ik weinig voel/zou voelen want dit is bij een normale zwangerschap ook niet zo en het spul moet nou bijna weg zijn uit je lichaam. Sterkte met wachten!
Ja dat is ook ik kan me ook redelijk gek maken soms. Je wil zo graag voelen dat het zo is ofzo en dan let je overal op. Mijn pregnyl is nu 10 dagen geleden dus ..... Spannend allemaal. Heb wat rugpijn maar ja dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden en ook wat hogere rug pijn beetje meer tussen m'n schouderbladen die hoogte. Ach ja we wachten af. Ben er deze keer in al die 2 weken niet zo heel erg mee bezig geweest door andere omstandigheden mss is dat ook wel goed niet al te erg mee bezig te zijn vorige keer werd ik echt gek van dat wachten haha.
Ik heb nu dus voor het eerst dat ik zo in spanning kan wachten! Het idee dat we de eerste goede eicel in een jaar hadden, geeft me iig hoop. Toch is het wachten vreselijk...
Ja indd vreselijk.... Ik nog eventjes wachten maar heb zelf her gevoel dat het niet raak is dus eigk wil ik ook niet dat het woensdag wordt zeg maar bang om te zien wat ik niet wil zien... Bloed...