nieuwe en bezig met menopur/pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Paperdoll, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik blijf voor je duimen!
    Weet jij of je na de innesteling nog iets van pijn kan voelen?

Oh en:

Meis maak je geen zorgen! De innestelingsbloeding komt voor bij 25% van de vrouwen dus het hoeft helemaal niet zo te zijn dat als je het niet hebt, er niks ingenesteld zit!

(had ik ook in een ander forumbericht geplaatst, maar ik wilde zeker weten dat je het las :))

2. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Hihi heb geen idee ik weet ook niet wat ik wel of niet moet voelen kan er geen pijl meer op trekken ik voel echt al 2 weken niets.......:(

Ah thanks ja ik had het gelezen hihi dat geeft hoop ;)

Ben nu toch wel erg benieuwd wat het zal zijn... Als durf ik geen valse hoop te hebben. Het gekke is als ik het vergelijk met de vorige keer is het compleet anders nu maar ja is dat een goed of slecht teken geen idee.
    Vorige keer tegen mijn menstruatie aan kreeg ik allemaal puistjes (normaal nooit echt last van) nu krijg ik er ook nauwelijks... Zo ga ik allemaal dingen zitten vergelijken al weet ik niet of het handig is :p

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb dat ook; hyperalert op alles!
    Ik wil ook graag bepaalde dingen zien en als ik dat niet zie, word ik weer ongerust..

Ik denk dat omdat hormonen zoveel kunnen doen en elke cyclus weer anders is omdat je lijf elke cyclus anders is (gezondheid, voeding, stress, jaargetijde), je nooit echt kan zeggen dat een symptoom in vergelijking tot de vorige cyclus nu iets betekent. Vervelend misschien maar ergens ook rustgevend.

Ohja, ik heb je een priveberichtje gestuurd.

4. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb nu heel erg last van ongesteld wordt voor tekenen, ik hoop dat het niet zo is maar ik vrees... Pijn in m'n benen in mijn onderbuik laag zeg maar en rug..... Ik wil zo dat bloed niet zien he zucht.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ah nee! Meis ik hoop dat het niet zo is en dat het gewoon de groeikrampen zijn..

6. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoop het ook... Ga keihard duimen hihi;)

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    En, het kan ook nog steeds goed zijn als je maar een beetje bloedverlies hebt. Dat is dan ook van het groeien en rekken van de baarmoeder en het bms. Slopend is dit.

8. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja vreselijk zoveel onzekerheid phoeeeee. We zullen het morgen gaan zien. Blijf hopen hihi.

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Morgen is de nod?

Spannend! Morgen is bij mij dag 11 na pregnyl en dat was voorheen steeds de dag dat mijn menstruatie al begon. Mijn nod is officieel dinsdag over een week maar morgen is op basis van eerdere ervaringen ook een d-day voor mij.

Laten we duimen voor elkaar!

10. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Yep morgen de nod...

Ow ik snap ja dan ga ik ook heel hard voor jou duimen tegelijk nu ;)

11. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Nog steeds geen bloed... Ik hou et nie meer hahaha.
    Morgen zou ik mogen testen dag 16 na pregnyl.
    Spannend zo spannend. Ik hou wel die vage menstruatieklachten gisteravond dacht ik echt ja nu komt het maar nee niks.... Echt krampen zeg maar. Dus we wachten af.

12. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Paperdoll... Zo spannend!! Moet je geen bloedcontrole doen een van de dagen dan? Ik moet altijd op dag 16 na pregnyl een bloedafname doen...
    Neem je utrogestan of moet jij niets nemen?

Ik duim voor je mee.. Ik nog 6 dagen wachten.... Tepels enorm enorm gevoelig maar dit komt bij mij hoogstwaarschijnlijk van de utro....

13. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee bloedprikken hoef ik niet moet gewoon zelf testen en dan ziekenhuis bellen ik denk wel dat ze uiteindelijk bloed zullen prikken mocht de test negatief zijn en ik raak niet ongesteld.

Ik neem verder niks nee ;) geen idee hoe wat of waarom haha maar heb het nog nooit gehoeven.

Erg spannend dus ook voor nou phoe hoop dat de dagen snel voorbij gaan.

14. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve allemaal ik heb goed nieuws ik ben zwanger :) nog heel pril natuurlijk maar ben zoooooo blij echt ongelofelijk is het nog maar wauw.

Ik blijf keihard duimen voor jullie en jullie op de hoogte houden natuurlijk.

15. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd meis!

16. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    DIkke proficiat.... ZO wordt mijn hoop dat het bij mij eindelijk ook is mag lukken alleen nog maar groter :( :)

17. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank jullie wel kan het nog steeds niet geloven haha. Maar ja ti's echt ;)
    De spannende weken nu over 3 weken eerste echo erg spannend.

18. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Paperdoll... Hoe zit het met de zwangerschapssymptomen?
    Nepthys jij mag starten met hormoonpompje? Zelf nog niet van gehoord...

19. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou ongelofelijk pijnlijk borsten jeetje wat kan dat zeer doen zeg haha. En krampen in m'n baarmoeder zoals menstruatiekrampen die komen soms ineens en soms zijn ze weer zo weg vooral is ik teveel doe komen ze ;)

Marijnemijn had jij inmiddels al nieuws? Ik ben de draad een beetje kwijt ;)

20. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben maandag gestart met het hormoonpompje; doodeng! Heb er een topic over gemaakt; dagboek van een hormoonpompje :)

Deel Deze Pagina