Ik ga eens even bijlezen over het hormoonpompje! Ben net bij m'n vriendin geweest die is bevallen op de dag dat ik m'n positieve test deed 1 november. Erg bijzonder is dat. En heerlijk dat kleintje vast houden.
Ongelofelijk nieuws!!!!!!! IK kan er niet van over - maar ook ik ben zwanger!!! gisteren bloed laten trekken - hcg waarde 95!!! Zaterdag opnieuw bloed laten nemen... Lijkt zo ongeloofwaardig maar zo enorm blij!!!!!!!!
Meid wat leukkkkkk!!!!! GEFELICITEERD!!!! Wauw we lopen bijna gelijk nu hihi jij een weekje later als ik. Ik begrijp je gevoel helemaal dat onwerkelijke dat had ik vorige week ook. In het begin voelde ik ook nog weinig op die krampen in mn baarmoeder na ik ben nu morgen precies een week verder en mijn borsten wow die doen zeer.. ik ze haast niet eens aanraken met wassen onder de douche zeg maar haha.
NU duimen duimen duimen dat alles goed mag verlopen... ZIjn zo gelukkig!!! IK heb die krampjes zelfs niet... Echt raar dat je dat zo niet voelt he
Ik duim heel hard voor je die eerste weken zijn zooo spannend... ik heb 22 nov eerste echo, dus ik heb wel zenuwen. Wanneer krijg jij een echo? Ja gek is dat ja haha ik denk ook wel eens van zou ik nu niet van alles moeten voelen haha je gaat jezelf soms gek maken
Ik moet nu zaterdag terug bloed laten trekken bij FA.. ZE doet dit altijd om de stijging van HCG waarde te kunnen opvolgen - om zeker te zijn dat het geen buitenbaarmoederlijke of dergerlijke is.. Ik ga dan ook direct eens vragen wanneer eerste echo is... ZO spannend!! Stuur een fotootje door he na je eerste echo
Ah zo ik snap em ja Ik heb geen idee of ze een gewone echo maken of een inwendige eigenlijk Ik moet bij mijn fertiliteitsarts zelf komen dus geen idee weet ook niet of er al iets te zien is als ze het uitwendig doen? ik ben dan 7 weken.
Ik vroeg me dit ook al af of het nog een inwendige is? IK denkt het eigenlijk niet... Een vriendin van me wou onlangs na 5 weken reeds een echo en dan konden ze een klein bolletje zien
Ah oke ik ben benieuwd ik laat het weten zodra ik het weet Van mij mogen deze weken wel ff sneller gaan wil nu toch wel eens iets weten haha.
Ben eens op zoektocht gegaan op internet en blijkbaar zou het toch een inwendige echo zijn... Ik hoop dat ik het zaterdag al krijg
Bedankt Nepthys... Hoop echt dat het hormoonpompje voor jou de juiste oplossing is... Ik blijf met je meeleven.... Succes!!!!
Hoi meiden, Ja toch inwendig die echo dat denk ik ook. Hoop dat ze bij jou ook snel doen marijnemijn. Ik ga je stukje even lezen nephthys en ondertussen duim ik heel hard voor je.
Net naar FA gebeld.. INwendige echo is nu echt nog te vroeg dus ik moet nog wat wachten spijtitg genoeg.. MAar als hcg goed stijgt moet ik me geen zorgen maken... Nog steeds niets van symptomen.. Zo raar
Ja precies bij mij is het ook week 7 als ik de echo krijg. Gek is dat he ik heb ook nog niet mega veel symptomen haha op m'n borsten na. Maar vaak komt dat vanaf week 6-7 althans dat hoor ik vaak van veel mensen... Vandaag komt mevrouw van moeders voor moeders bij me langs zodat ik 10 weken lang urine op kan vangen zodat hun weer pregnyl kunnen maken
Kenne ze dat bij nou niet? Moeders voor moeders is de organisatie die dus zorgt voor de plasjes van zwangere vrouwen in potjes zodat de medici weer pregnyl kunnen maken. 10 weken lang plas opvangen zoveel mogelijk en eens in de week komen ze de flessen op halen. Door die 10 weken dit doen kunnen er weer 10 pogingen gedaan worden door vrouwen met vrichtbaarheidsproblemen. En omdat ik het dus zelf nodig had doe ik het graag terug voor andere Kreeg ook een kraamkadootje van ze een wikkeldoek voor de baby zoooo leuk!!!
Zo grappig! Ik wilde jou Paperdoll en Marijnemijn net vragen of jullie meedoen aan moeders voor moeders . Goed van je meis; dank je! Zodat wij hier ook een beetje van jullie geluk kunnen profiteren. Marijnemijn; van die urine worden medicijnen als pregnyl gemaakt