nieuwe en bezig met menopur/pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Paperdoll, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooohh seg zo leuk jij ziet binnen een weekje al je grote droom!!! Wanneer was dit juist?

Inderdaad als ik jou zo hoor spreken mag ik echt gelukkig zijn dat ik geen klachten heb!! Maar ergens wil je je toch wel wat zwanger 'voelen' :)... Gelukkig heb ik alle weken de opvolging want anders zou ik het nog steeds niet geloven :)

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    @Marijnemijn en @Paperdoll;
    Hadden jullie de laatste keer maar ook de keren dat het niet lukte ook wel eens voor de eisprong GEEN vruchtbaarheidsslijm (dat doorzichtige draderige) maar WEL een eisprong?

De paar keer dat ik dichtbij de eisprong zat, (maar 1 keer met een goede eicel; de rest waren lege blaasjes) had ik dat slijm maar nu niet dus ik maak me zorgen en ik weet niet of het dan wel kan lukken deze ronde.

3. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    @marijnemijn, vrijdag om half 4 de echo heeeel spannend dus.
    Ja van de ene kant ben k blij met de zwangerschapssymptomen maar van de andere kant kan ik dit als kiespijn missen. Ik ben al jaren dag in dag uit misselijk maar dit is niet meer funny zeker als je nauwelijks eet of drinkt... Zeker dat drinken staat me nie aan. Hopelijk gaat het snel weet erg.

@ nephthys, ik heb dat nooit gehad alle leren niet helemaal niks geen andere afscheiding of wat dan ook. Dus niet teveel zorgen om maken denk ik. Het zijn tekenen maar is niet bij iedereen hetzelfde. Ik heb echt nooit zoiets gehad van te voren tijdens en na niet. Pas nu af en toe iets zeg maar.

4. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Weekendje weg geweest vandaar dit late antwoord...
    Nepthys ik zou mij daar inderdaad niet te veel zorgen in maken. Bij mij was dit (de twee keren dat ik een eitje had...) ook heel miniem... Jij zit nu in de wachtweken he... Spannend he!

Bij mij beginnen de klachten sinds 3 dagen ook wat op te komen... Nog niet echt moeten overgeven maar een héél zware maag, in niets zin van eten... Vandaag ook veel last gehad van men bloeddruk... Ik heb erom gevraagd dus nu krijg ik de kwaaltjes ;)

Overmorgen zie jij je klein wondertje voor het eerst paperdoll... Laat ons weten hoe het ging he...

5. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Herkenbaar marijnemijn dat heb ik ook heel erg gewoon totaal geen eetlust... En alles ruikt vies en smaakt heel anders (vaak ook vies).
    Ja kwaaltjes ze horen erbij zeggen ze wel eens he haha.

Ik heb ook enorme zere borsten pfftt niet normaal haha.

Ja morgen eindelijk!!!!!!!!! Kan niet wachten vind het heel spannend er gaat zoveel door m'n hoofd van wat als en wat als en is alles wel goed en doe ik het wel goed omdat ik nauwelijks eten binnen krijg etc. Je mkan jezelf helemaal gek maken d'r mee he haha.

6. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die pijnlijke borsten heb ik ook!!! Ik word er 's nachts zelfs van wakker als ik op men buik draai... Men man knuffelen doet al pijn aan men borsten :)

Blijf jij werken met die misselijkheid? Ik ben zelfstandige dus heb niet echt een keus.. ergste van al is dat ik voortdurend over eten moet praten op men werk...

7. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja erg is dat he herken het helemaal op mn buik liggen doet indd zeer ja.

Ja werken ik zal wel moeten ze kunnen niet zonder me ;)
    Het is bijna niet te doen want ik heb ook 0 energie door het bijna niet eten....
    Ow dat lijkt me best lastig al je de hele dag over eten moet praten...

8. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helpt die medicatie van je dokter dan een beetje dat je hebt gekregen voor misselijkheid?
    Vriendin van me is door haar misselijkheid opgenomen in ziekenhuis omdat ze totaal ondervoed en gedehydrateerd werd...

9. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Helpt een heel klein beetje haalt de piek eraf zeg maar maar heb nog steeds geen eetlust zeker avond eten lukt niet. Overdag eet ik een cracker/beschuit en dat soort dingen..
    Ja ik ben daar ook altijd erg bang voor zeker omdat ik al een te laag gewicht heb vind ik het allemaal beetje eng vaak.

10. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk zal het bij jou niet zo ver moeten komen en kan je binnekort hopelijk al terug wat eten...

Ik heb ook veel hogere hartslag.... Heb jij hier ook last van? Ik sport veel maar als ik nu een trap op moet ben ik al aan het hijgen. Heel raar allemaal :)

11. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat hoop ik ook ;)

Ja dat herken ik helemaal heb ik ook helemaal kapot na traplopen enzo ja. En soms echt even zwart voor mn ogen als ik me teveel ingespannen heb.

12. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Maak je geen zorgen. Eeen oud-collega van me was dan wel van maand 1 tot en met maand 7 kotsmisselijk, uitgedroogd en uitgehongerd, niet meer in staat te werken, vaak opname in het ziekenhuis; er kwam een gezond kindje :)
    De baby neemt wat het nodig heeft. Gaat met de misselijkheid ten koste van jouw lijf en energie, maar het kindje gaat voor dus die blijft gezond :)

Alvast een hele fijne echo morgen meid!

13. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ah dat steld me wel gerust ja :) hoop dat het snel weg gaat maar zolang het kindje het goed zal doen neem ik de ellende voor lief ;)

Nou de echo mijn arts belde me vanmiddag dat ze niet om half 4 kan dus moest verzet worden naar eerder Op de dag maar dan kan het dus weer zijn dat wederhelft niet mee kan... Dus even kijken van de ene kant wil ik niet weer uitstel tot weet ik wanneer haha van de andere kant als ik alleen ga is ook zo alleen....

14. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zou bijna zeggen; ik ga wel mee ;) Maar met je vent is het toch een stuk fijner lijkt me.

15. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Hahaha lol ja zon eerste keer zeker nu zo spannend ja dan zou ik het wel
    Erg jammer vinden als hij er niet bij kan zijn. De volgende is toch weer een tijd wachten denk ik zo...

16. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    De echo was goed en het hartje klopte al dinsdag weer terug ik blijf zoizo onder begeleiding van het ziekenhuis en krijg ook een diëtiste erbij :) we zijn helemaal happy!!!! Was zoooooo moooooi!!!!

17. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    :D meis wat fijn!
    Wat een mooi moment moet dat zijn geweest!
    Hopelijk krijg je genoeg advies van de dietiste en gaat het lukken om wat eten binnen te houden.
    Ben heel blij voor je.

18. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad fantastisch nieuws!! Heb je geen foto dat je kan uploaden? :)
    Ik krijg men echo woensdagochtend.
    Bloeduitslag gisteren was 43500 - super goed - zelfs boven de curve...
    Super blij voor jou hoor!

19. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja wij zijn ook mega blij gelukkig krijg ik goed begeleiding dus dat stelt me wel gerust zeg maar.

Uhhhh ik moet even zoeken hoe ik een foto van uploaden hahaha

20. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd hoe je kleintje eruit ziet op 7 weken.... Leuke geruststelling he nu voor jou... Blijkbaar is de kans dat er nog iets misgaat nadat je het hartje hebt zien kloppen wel vrij klein hé!

Hoe is het met je misselijkheid?
    Bij mij sinds gisteren weer pakken beter... Dan begin ik me direct weer zorgen te maken :) Typisch zeker? :)

Deel Deze Pagina