Oke, in Nederland valt het dus onder de inboedel. Ik ben benieuwd hoe dat bij ons is. Ik kan hier mijn mail niet controleren maar ik hoop vanavond bericht te hebben van de verzekering.
Het valt niet onder de verzekering De verzekeringsadviseur gaf me als tip om iemand te zoeken die zichzelf aansprakelijk wilde stellen om zo toch terug te krijgen. Ze zijn hier met dat soort dingen wel heel makkelijk. Het mocht dan best van dezelfde verzekeraar zijn zei hij Ik heb trouwens ook info terug van de zaak waar ik hem heb gekocht en blijkbaar valt het laten vallen ook niet eens onder een extra verzekering als ik die af had gesloten.
Oh meid wat balen. Maar ik was er al bang voor (zie mijn eerdere post), vandaar dat wij dus die speciale kostbaarheden verzekering hebben afgesloten destijds. Kennen jullie iemand die bereid is zich aansprakelijk te stellen en goed z'n mond kan houden verder?
Balen dat het niet vergoed word zeg! Maar wat slecht van die extra verzekering zeg, hier valt gewoon alles eronder, dat heb ik nog helemaal uitgezocht. En dan 49 euro voor 3 jaar, nou als ik dan toevallig dubbel verzekerd ben ga ik daar niet wakker van liggen. Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekie!
Mijn moeder gaat de schuld waarschijnlijk op zich nemen. Ze was er die dag ook bij dus op zich had het wel gekund.