Nieuwe en dure camera gevallen, verzekering (B)?

Discussie in 'De lounge' gestart door 40plusmama, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oke, in Nederland valt het dus onder de inboedel. Ik ben benieuwd hoe dat bij ons is. Ik kan hier mijn mail niet controleren maar ik hoop vanavond bericht te hebben van de verzekering.

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hoop voor jou dat het daar in belgië ook zo is. succes

3. 40plusmama

Het valt niet onder de verzekering :(

De verzekeringsadviseur gaf me als tip om iemand te zoeken die zichzelf aansprakelijk wilde stellen om zo toch terug te krijgen. Ze zijn hier met dat soort dingen wel heel makkelijk. Het mocht dan best van dezelfde verzekeraar zijn zei hij :D

Ik heb trouwens ook info terug van de zaak waar ik hem heb gekocht en blijkbaar valt het laten vallen ook niet eens onder een extra verzekering als ik die af had gesloten.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh meid wat balen. Maar ik was er al bang voor (zie mijn eerdere post), vandaar dat wij dus die speciale kostbaarheden verzekering hebben afgesloten destijds. Kennen jullie iemand die bereid is zich aansprakelijk te stellen en goed z'n mond kan houden verder?

5. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente

Balen dat het niet vergoed word zeg!
    Maar wat slecht van die extra verzekering zeg, hier valt gewoon alles eronder, dat heb ik nog helemaal uitgezocht. En dan 49 euro voor 3 jaar, nou als ik dan toevallig dubbel verzekerd ben ga ik daar niet wakker van liggen. Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekie!

6. 40plusmama

Mijn moeder gaat de schuld waarschijnlijk op zich nemen. Ze was er die dag ook bij dus op zich had het wel gekund.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Groot gelijk hoor, succes!!!

Deel Deze Pagina