ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen. ben afgelopen zondag begonnen met ovu testen, dat was dag 11. de test was nog heel licht, dus elke dag tot vandaag door gaan testen. echter de streepjes worden totaal niet donkerder van kleur, heb ook de CB test, en die is vanaf dinsdag ook nog geen smiley. ik zit nu al op dag 15 en nog steeds geen mooie test. kan het zijn dat mijn eisprong al voor dag 11 is geweest? is dat niet een beetje vroeg? heb overigens sinds gister slijm, dus zou je zeggen dat het toch nog moet komen, want slijm produceer je toch voor je eisprong? ik ben echt even in de war nu hoor.
Hoi, Ik heb ook een cyclus van gemiddeld 26 dagen en meestal pas een ei op dag 16, soms een dag eerder soms een dag later. Zou als ik jou was nog even blijven door testen. Succes
oke we gaan nog even doortesten, en leuk klussen. had ook niet het idee dat hij al zo vroeg zou zijn, want de pijn in mijn onderbuik heb ik ook nog niet gehad. We gaan zondag met vakantie, wie weet komen we wel met zijn 4-tjes terug, hi hi.