ik snap er niks meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door krissy85, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    verzorgende in verpleeghuis
    alkmaar
    Hoi meiden, ik snap er niks meer van! Gister middag had ik een zo goed als positieve ovulatie test ( doe de foto er nog wel even bij ) nu had ik vanmiddag weer getest en deze is een heeeeel stuk lichter. Nu heb ik een cyclus van 28 dagen dus volgens de berekeningen zou ik zaterdag op dag 14 zitten. Kan het zo zijn dat ik op dag 10 al mijn LH piek heb gehad?:( En als we gister avond hebben geklust zijn we dan wel optijd geweest? :$. Het eerste staafje is dus van maandag en de tweede van dinsdag. De test die ik net heb gedaan krijg ik niet op de comp, maar hij is net zo licht als die van maandag! Hopelijk weet iemand raad ;).

Bijgevoegde bestanden:

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik vind die van gisteren er wel posi uitzien idd. en het klussen gisteren is nog op tijd geweest hoor, want je eitje springt tussen de 24 en 48 uur na je piek. misschien deze maand een kortere cyclus? ik zou voor de zekerheid wel even doortesten;)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Die van gisteren vind ik niet positief!
    Moet even donker en dik zijn als de C streep.

Daarbij moet je niet kijken naar de dagen ervoor.
    Bij mij was er bv helemaal geen "opbouw" van de streepjes.
    Altijd wit en knal positief op dag 13!
    Dacht ook eerst dat mijn cyclus ineens langer zou zijn.

Gewoon door testen dus.

4. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    alkmaar
    Dus het kan zo zijn dat ie ineens een dag lichter is? Ik heb vannacht ( had nachtdienst dus heb dit goed gemerkt) wel steken in mijn buik rechts onder gehad wat ik meestal heb als ik mijn eisprong denk te hebben. Maar ik zal inderdaad gewoon nog even door testen.

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik heb exact hetzelfde probleem! Dus ik ga morgen maar weer testen. Ik temp ook dus kom er iig wel achter of ik uberhaupt een eisprong heb gehad...

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Die test van gister is denk ik nog niet positief. Gewoon nog ff een paar daagjes doortesten. Bij mij schommelde het de vorige cyclus ook heel erg.
    Ik had hele donkere streepjes, dan dacht ik dat ie de dag erna zou knallen, maar toen werden ze weer lichter. Gewoon doorgetest en toen kreeg ik uiteindelijk toch nog een echte positieve!

7. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    alkmaar
    Dank jullie wel voor jullie antwoord! Ik ga gewoon door met testen en inderdaad hopen dat ie dik positief wordt.
    @ Susanne grappig dat we hetzelfde hebben, ik ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat! Laat je het nog even horen?

Deel Deze Pagina