Hoe vaak in bad?

Discussie in 'Verzorging' gestart door sam2007, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam2007

sam2007 Lid

31 okt 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe vaak doen jullie de kids in bad en hoe vaak was je het haar????

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Wij doen onze man elke dag in bad (hij eet zelf en produceert behoorlijk volle vieze luiers, dus is vies aan het eind vd dag...), krijgt er gelukkig geen last van met zijn huidje en vindt het heerlijk.
    Haar wassen doen we ongeveer 1x per week of het moet echt smerig zijn door het eten wat ie erin smeert ;), maar dat is meestal met water goed weg te spoelen.

In principe is eens per 2-3 dagen ook voldoende hoor! Hangt af van wat jij en je kindje handig/prettig vinden en of het huidje van je kleine bestand is tegen vaak badderen!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    onze dochter gaat om de dag in bad en ik was haar iedere ochtend met een washandje. Haar haartjes was ik één of twee keer per week, soms wil ze nog weleens spugen en aangezien ze nog veel ligt, loopt dat dan haar haartjes in..

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Toen hij nog heel klein was ging hij maar weinig in bad, iets van 2 keer per week ofzo. Vaker vonden we toen niet echt nodig, want waar wordt zo'n kleintje nou vies van...
    Sinds hij kan zitten gaat hij echter elke dag 's avonds douchen met papa. Hij heeft een huid die het kan hebben en hij slaapt er zoveel lekkerder door... :)

Haren wassen is een beetje hoe het uitkomt, maar gemiddeld volgens mij 1 of 2 keer per week (vooral als er iets doorheen gesmeerd zit)

5. Maia

Maia Niet meer actief

wisselt. Over het algemeen om de 1-2 dagen, laatste week elke dag omdat ze enorme vastgeplakte ogen had door ontstoken ogen en dan hoef ik er niet aan te zitten maar wordt het vanzelf losser en spoelt het weg. Maar nu dat weer minder aan het worden is gaat ze weer om de dag hoor, tenzij ze erg vies is.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Baby 2 keer per week, ook haartjes wassen
    Dreumes 3 keer per week waarvan 2x haartjes wassen
    Peuter om de dag/elke dag omdat hij vaak nog een ongelukje heeft en 2x per week haartjes wassen

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Toen ik nog thuis was ging Ayla elke dag in bad. Nu ik weer werk gaat ze in bad op woensdag, vrijdag en zondag. Soms ook nog op zaterdag, net hoe het uitkomt. Op de andere dagen wordt sowieso haar gezichtje en vagina en billen gewassen. De billen met zeep en de rest met alleen water. Haren wassen meestal 1x per week, of ze moet erg gespuugd hebben dan doe ik het tussendoor ook nog een keer.

8. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hij gaat hier normaal om de dag in bad/onder de douche.
    Alleen laatste paar dagen elke ochtend of avond onder de douche omdat ie zo vol zit met snot en onder de douche komt alles lekker los. + daarna slaapt ie lekker lang;)

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier elke dag. Haren worden ook elke dag gewassen.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oudste dochterlief om de dag en dan wassen we ook haar haren, jongste dochter om de 2 dagen ivm extreem droog huidje dat nu langzaam verbetert.

11. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    de 1ste 2 maanden om de dag! nu iedere avond

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Om de twee dagen in bad en dan gelijk ook haren wassen, gaat in 1 moeite mee door

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kim gaat elke dag, en was ook elke dag haar haartjes.
    Ze is nogal spugerig, vind dat gewoon frisser.
    Ze heeft geen droge huid of iets ervan

14. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Om de dag in bad en dan ook gelijk haren wassen.

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Eerste tijd bijna elke dag gedaan, toen haar huidje wat droger werd, om de dag.
    Net weer een tijd elke dag, we hebben een lekkere smeerpoets, maar haar huidje wordt weer wat droger, dus we doen het nu weer om de dag.
    Haartjes heeft ze hier nog amper. Zeep gebruik ik niet altijd, maar als ik het gebruik, neem ik gelijk haar hoofdje mee.
    Ik heb van de schuim van Zwitsal voor huid&haar.

16. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    In het begin iedere dag. Toen kreeg hij er een droge huid van, dus nu om de 1 a 2 dagen..

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

De oudste gaat elke dag, ook zijn haartjes wassen we dan.
    De jongste gaat om de dag.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Hier gaan ze om de dag in dag.. tenzij ze natuurlijk super vies zijn geworden van dan gaan ze extra

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Om de 2 dagen, ze heeft een erg droge huid en last van eczeem.

20. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    In het begin maximaal 3 keer per week. Zeker niet elke avond. Hij bleef toen redelijk schoon. Inmiddels is hij vaak best vies 's avonds, en vooral, hij vindt het zo ongelooflijk leuk! Als ik hem na het eten uit de stoel haal, gaat hij bijna altijd meteen naar he traphekje om naar boven te gaan. Tegenwoordig zegt hij ook boven als hij naar de trap loopt. Heel soms wil hij alleen maar spelen boven, maar over het algemeen loopt hij meteen door naar de badkamer. Samen met mama of papa is het helemaal feest. We krijgen hem er meestal met moeite uit.

Deel Deze Pagina