hoe doen jullie het, speelgoed kleine onderdelen en kleine broer/zus

Discussie in 'De lounge' gestart door Peppa, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppa

Peppa Actief lid

14 aug 2015
    155
    0
    16
    Even een praktisch vraagje.
    Mijn zoontje wordt 4 en het speelgoed wordt kleiner en kleiner 😊
    Nu met een 1,5 jarige en straks baby in huis vraag ik me toch af hoe jullie het doen.
    Ik merk dat hij nu al wat speelgoed heeft dat veel in de kast blijft liggen omdat dat met kleine onderdelen is.. Maar jaren buiten de deur houden is ook zowat he?!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier werd daar boven mee gespeeld of als de 'kleintjes' sliepen. Hier was het trouwens echt maar een korte fase en met 1,5 werd er dus ook zelf met bijv playmobil gespeeld.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier ligt het kleine spul boven en speelt ze er dus boven mee of beneden aan tafel als de jongste slaapt.

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dit

5. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Hier hebben we op zolder een speelkamer. Waar ook de lego staat.
    Kleinste van bijna 2 is ook wel ooit mee op zolder als ik op de zolder in mijn werkhoekje sta te strijken en dan speelt ze ook gewoon mee met de lego.

6. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Mijn oudste speelt dan op haar kamer of aan de keukentafel.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Werd bij ons aan tafel mee gespeeld. We hebben een hele grote eettafel. En nu nog wel eens als er oppaskindjes zijn, maar dochter gaat ook graag naar boven dan.

8. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier wordt boven of aan tafel met de Lego gespeeld. Gaat prima.

9. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Wij hebben kinderen van de leeftijd 4 maanden tot 7 jaar hier en hebben de regel dat als er met dingen gespeeld gaat worden wat niet voor alle leeftijden is (lego, stiften, loom bandjes etc) dat ze dan aan de grote tafel in de keuken moeten spelen. De open keuken is bij ons afgezet met een traphekje van Park a Kid dus kleinere kinderen kunnen niet de keuken in en dit werkt prima. Kan alles nog steeds in de gaten houden en niemand hoeft iets te laten.

10. veense

veense Niet meer actief

Dochter (9) heeft nu alles in haar eigen kamer en na de verhuizing heeft ze de beschikking over een volledige verdieping, dus daar blijft alle Lego, Playmobil en knutselspul.
    Zoon (10 maanden) krijgt zijn eigen speelruimte van 35 m2, en daar komt alleen uiteraard speelgoed in dat bij zijn leeftijd past.

11. Peppa

Peppa Actief lid

14 aug 2015
    155
    0
    16
    Goed om te horen. Bedankt!
    Onze zoon speelt eigenlijk nooit boven maar zal die dan vast wel gaan doen lijkt me?
    Mijn jongste bemoeid zich graag met grote broer dus vrij huiverig voor aan tafel spelen, maar zal misschien ook wel meevallen..

Deel Deze Pagina