baal dag

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hebben julli dat nou ook wel eens...
    zon baal dag een dag dat je gewoon niet weet wat je moet gaan doen verveel me echt dood niet normaal!
    onze dochter kijgt zo eten en dan gaat ze slapen dus dan is het helemaal rustig!
    ik ben niet iemand met hobbies ik vind alles leuk heb ook paint shop pro gedaan maar na een paar weken nachtenlang doorwerken was ik het weer zat!
    ahahahahha zijn er meerdere met dit probleem?
    misschien suggesties?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Nee dat heb ik niet.

Maar ik vind het heerlijk om te leren.

Misschien kun je een leuke cursus via LOI of opleiding gaan doen thuis.

3. djellybelly

jah nou daar heb ik wel eens over na zitten denken idd jah maar ik ben altijd zo bang dat het niet klopt allemaal je hoord wel eens van die rare verhalen dat het niet geldig is ofzo heb je erzelf ervaring mee?

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hehe, ik verveel me meestal op mn vrije dag, schandalig eigenlijk he ?! En dan heb ik toch de drang om me nuttig te maken, omdat ik anders net zo goed geld kon gaan verdienen.
    Dus meestal ga ik dan aan de schoonmaak (evt. ramen lappen), op visite bij familie of winkelen.
    Wellicht heb je nog wat foto's liggen die ingeplakt kunnen worden, administratie die je kan doen, een kaartje schrijven naar vrienden of hier opt forum rondhangen ;)
    zomaar wat ideetjes :)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    LOI is gewoon geldig hoor. Erkend!

Zo heeft mijn vriend zijn dilpoma MTS via de LOI gedaan toen hij bij de marine zat.

Hij kon de tentamens zelfs aan boord van het schip doen.

Een cursus zal wel alleen een certificaat opleveren.

6. djellybelly

ok super bedankt ik ben altijd zo schijterig van die dingen via het internet ahhahahh
    maar waar zou je dan examen moeten doen?

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Volgens mij is dat in Leiden.

Je kunt ze ook gewoon bellen. Dan kunnen ze je van alles uitleggen.

Maar eerst kun je lekker kijken online of je ook iets leuks ziet dat je kunt doen. :p

8. djellybelly

heey thanx ben idd ff aan het kijken op internet ik heb ooit eens een test gedaan voor wat voor opleiding ik moets gaan doen en dat was administratief dus heb een proef les aangevraagd ga gewoon is ff kijken ik durf niet zo goed verder te leren omdat ik mijn mavo niet heb afgemaakt dus ben echt een schijterd hahahah maar jah ach!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Maakt niet uit hoor.

Misschien wel heel goed om eens te kijken wat je leuk vindt.

Je kunt vaak meer dan je denkt.....

Succes, :p

Deel Deze Pagina