Wat voor thee drink je en waaruit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik vind groene thee met cranberry erg lekker en drink het elke avond, ik gebruik een isoleerkan. Maar vroeg me af of iedereen die gebruikt of gebruiken jullie een porseleinen theepot?,
    Die heb ik af en toe gebruikt maar de thee smaakt anders vind ik dan.

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

turkish apple van pickwick. heerlijk. maar ook kaneel of citroen of sinaasappel vind ik lekker. eigenlijk alles wel behalve groene thee, pepermunt of van die vage kruidenthee. ik drink het gewoon uit een glas. waterkoker aanzetten en klaar

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook ik ben helemaal verknocht aan mijn bakkie groene thee met cranberry :)
    Zet het gewoon per glazen mok.. Vanuit thermofles of porseleine theepot vind ik niet lekker..
    Wel uit een glazen theepot! Misschien nog een idee?

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik drink rooibosthee maar ga binnenkort de brandnetelthee weer drinken denk ik ( weet iemand of die mag tijdens zwangerschap?) ik drink het dus meer voor de "gezondheid", het lekkere is een bijkomstigheid (ben meer een koffiemens)

Ik deed het meestal per kop of per glazen kan, maar heb sinds gisteren de quick and hot van tefal en drink het nu dus het meest per kop (waterkoker vergat ik altijd en vond het irritant om dat ding aan te zetten voor een kopje thee)

5. Angelina

Angelina Niet meer actief

Groene thee met vanille.

Ik doe de thee in een glazen theepot met zo'n waxinelichtje eronder, van
    Douwe Egberts

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Zoethout, sterrenmix, muntthee of Air van pickwick. Ik drink uit een gewone mok, of in de auto uit mn reisbeker.

7. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik drink rooibos thee, gewoon uit een glas. water in de waterkoker

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

9. Within

Within Niet meer actief

Ik drink veel thee en veel soorten thee :p

Bij mn clienten vaak gewoon engelse thee, hier thuis allerlei smaakjes. Gewoon uit een glas, vaak per pot :p En heb een hele leuke mok:

10. Maia

Maia Niet meer actief

ik drink alleen geen sterremunt (en dingen als kauwgomballenthee enz).

ik zet meestal gewoon water op en theezakje in een glas. Geen hele potten.

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik drink verschillende soorten thee: kruidenthee, aardbeien, bosvruchten, citroen, sinaasappel, zoethout en nog veel meer ;). Vind die groene thee met cranberry echt niet lekker blegh, vind het zo'n bittertje hebben.
    Drinkt het gewoon uit een theeglas of soms uit een mok en uit de waterkoker, moet altijd zo plassen van de thee :D.
    Moet wel toegeven dat ik de thee van de pickwick echt het lekkerst vind, die van de lidl vind ik echt niet te drinken. c1000 merk vind ik ook nog wel gaan...

12. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik drink rooibos(honing), citroen, aardbei, zuidvruchten, groene thee ehmmm en nog meerdere soorten en ik drink het altijd uit een grote mok.

13. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Rooibos mango,vruchtenthee, of die welnessvarianten van Pickwick, en hier staat dan de hele Blond collectie op tafel voor de gezelligheid haha

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sterrenmunt :D
    Het liefste uit een groot dik theeglas.

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Groene thee met cranberry of bosvruchten. Eigenlijk alle thee, maar deze heb ik zeker in huis. Zo vanuit de Quooker in een mok, of gezellig in een theepot.

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik drink graag losse thee, bijvoorbeeld earl grey of lady grey, darjeeling of melange's hiervan. Qua zakjes drink ik zelf heel graag pickwick herfststorm, gold tea of rooibos vanille. Ook chai ( Losse thee ) vind ik erg lekker. Ik drink het of uit een mok, of uit een dubbelwandige glazen theepot en dan uit een kommetje of een glas.

17. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Brandnetelthee, gewoon in theeglas met gekookt water uit de waterkoker.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    De soorten thee die ik het liefste drink:
    - South African honeybush
    - Minty Marokko
    - Kers
    - Herfst en winter thee

Ik drink het altijd uit een glas en ik zet het per kopje.

19. MissT

MissT Niet meer actief

Ik drink momenteel herfst thee, mmmmm heerlijk! Gewoon uit een lekkere grote thee mok!

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik drink voornamelijk groene thee, rooibos en earl grey heb ik ook altijd in huis. Zo uit waterkoker in glas.
    En 's avonds een hele grote (1/2ltr) mok zwarte thee met melk en suiker, jammie!

Deel Deze Pagina