Spijt van 2019

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 19 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nu we toch in de trots, opscheppend, goede voornemens sfeer zitten lijkt deze me ook wel leuk.

Van welke dingen die je in 2019 hebt gedaan heb je spijt? of wat had je achteraf liever anders aangepakt? en heb je er voor het nieuwe jaar en voor de toekomst wel wat van geleerd?

2. Baloei

Baloei Niet meer actief

Oe...ts trapt af??

RachelleNM vindt dit leuk.
  3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Van een flinke ruzie met mijn moeder in de efteling. Het ging om niks. Na een lang weekend samen ( hardstikke leuk hoor) was de spanning blijkbaar te groot. Mijn moeder en ik botsen vaker maar dit was gewoon ruzie zo hadden we het nog nooit gehad. Ik baal er zo van dat het is gebeurd en vooral in de efteling, was een leuke afsluiting van ons weekendje weg. We hebben er later om kunnen lachen gelukkig maar soms word ik er nog sip van.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

Ik ben nog aan het nadenken :roflmao:

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Misschien had ik het toch wel gedaan hoor, de hoofdpijn was ook niet meer te harden, maar soms wou ik dat ik de operatie aan mijn nek nóóóoiittt had gedaan :oops:
    Moet je nou eens zien (nou ja; zien :rolleyes:, maar jullie weten wat ik bedoel) wat een gedonder het is geweest achteraf. En het einde is nog niet in zicht helaas :(
    Als ik dit van tevoren had geweten dan weet ik niet wat ik had gedaan. Het ziet er nu redelijk uit (zie bijlage) maar echt. Wat is het verschrikkelijk (geweest) :cry:

Bijgevoegde bestanden:

6. GossipGirlxoxo

Ik snap je ergens wel. Het is gewoon te veel ellende geweest en de schoonheidsprijs krijgt dit litteken niet. Zet me wel weer met 2 voeten op de grond. Ik heb van de galblaasverwijdering 4 littekens op mijn buik waarvan 2 lelijk (maar die zijn maar 2cm breed. Ik overweeg steeds of ik ze overnieuw laat hechten zodat het mooie streepjes worden maar als ik dit zie denk ik meteen hup jij niet zo zeuren!

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Snap ik wel maar ik vind dus wel als jij daar last van hebt en het mooier wil laten maken dat je het moet laten doen. Dat had ik met m’n oog, weet je nog.
    Ik heb zelf van 50 kilo afvallen een enorm lelijke buik met veel vel. Als ik me goed kleed met accenten ergens anders zou je het niet zeggen maar ik ga het ooit wel weg laten halen. Voor mezelf; ook omdat ik het jammer vind dat ik sommige dingen niet kan dragen. Maar voorlopig geen operaties meer voor mij :|

8. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ik heb spijt dat ik na mijn bevalling eind 2018 niet mijn best heb gedaan om af te vallen in 2019... Integendeel zelfs: ik ben nu zwaarder dan exact een jaar geleden (toen moest ik 2 dagen later bevallen en was ik meer dan 40 weken zwanger o_O:rolleyes:)

9. GossipGirlxoxo

Ik wacht even af hoe het er over een maand of 3 uitziet. Nu zijn de inwendige hechtingen ook nog niet helemaal opgelost (steken nog wat draadjes uit). Ik vind het zo zonde die bubbeltjes, juist omdat ik me uit de naad heb gewerkt voor een strakke buik met licht zichtbare abbs dan is dit zo een smetvlekje erop.

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Dat we te makkelijk eten bestelden of afhaalden, met als diepte punt op vakantie te makkelijk ijsje halen,dagelijks broodjes etc De verbouwing viel duurder uit (duh), kamer zoon was ook niet goedkoop en we dachten alles voor de baby al te hebben: nope. Dus spaargeld is op 200 euro na opgedroogd. Huishoudboekje gemaakt, gekeken naar alle uitgaven van afgelopen jaar om te kijken en erg geschrokken wat er extra uitging aan ff patatje halen, ff eten bij de mac, ff daar lunchen etc. Hadden we de vloer van kunnen betalen.... makkelijk zelfs.
    Daar heb ik dus spijt van.

Want2beAmom, Zoe123, KleineLai en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.513
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb er spijt van dat ik in 2019 de grip op mijn eetpatroon ben kwijtgeraakt. Ben 5 jaar geleden 25 kilo afgevallen en heb er weer 10 kilo aangevreten. Voel me er ook echt niet lekker bij omdat ik direct weer last van mijn hielspoor krijg, kan soms wel janken als ik ‘ smorgens uit bed kom , man man wat doet het een pijn. Ben nu sinds een maand weer aan het opletten en de eerste drie kilo is weg, nu nog 7 kilo eraf en dan ben ik weer happy met mezelf maar ik moet stoppen met overeten en meer afleiding zoeken als ik weer eens in de verleiding kom

citroenrasp vindt dit leuk.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.812
    113
    Ik probeer niet aan spijt te doen. Heb ook zelden ergens spijt van (kan nu in elk geval niks bedenken). Ik doe wat op dat moment goed voelt en als later blijkt dat het anders had gekund, dan is dat een mooi leermoment voor de volgende keer.

Poppy1987, Aszz, citroenrasp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

Spijt van dat ik zoveel moest van mezelf en mezelf daardoor wel eens voorbij loop. Ik sta altijd voor iedereen klaar, de kinderen staan met alles op nummer 1, hun roepen spring en ik vraag hoe hoog (bij wijze van spreken) waardoor ik haast nooit tijd heb om eens helemaal alleen te ontspannen. En als ik die tijd heb zit mijn hoofd zo vol of is mijn lichaam zo gespannen dat ik niet kan ontspannen. Ik heb dus een beetje spijt dat ik me dit jaar (weer) heb laten leven. Ik ga dus proberen dit echt anders te doen. Eerst me time inplannen en daarom heen alles om anderen te helpen voor de kinderen alles te doen en alles wat moet. En lukt dat dan niet omdat er tijd te kort is, dan is het dikke pech!

Lamode vindt dit leuk.
  14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Spijt is een groot woord.

maar vind dat ik veel te snel boos en kortaf reageer naar de kinderen, omdat IK zo weinig kan hebben van ze.

Daar wil ik echt verandering in brengen en moet ik zelf aan gaan werken. Zal het een stuk gezelliger van worden.

Evanesco, Ansel en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.936
    113
    Littekens moet je echt een paar jaar de tijd geven voor het uiteindelijke resultaat. Het kan echt nog beter worden.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.936
    113
    Ik heb spijt van alle tijd die ik heb verspilt op ZP :rolleyes::cool:

Champetter, Shay25, Oilell en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Dat het weer niet gelukt is om af te vallen. at is echt zo'n neverending story.

In januari ga ik het weer proberen.

18. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Dat ik in mei dit jaar het huis heb afgeslagen dat ik kreeg aangeboden. Nu zit ik in een tijdelijke woning en heb ik nog maar twee maanden om iets te vinden, wat praktisch onmogelijk is met het grote woningentekort.

En dat ik nog steeds niet sterk genoeg ben om een duidelijk standpunt aan te nemen naar m'n moeder

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Bij mij zijn ze alle 4 lelijk... 2 dikke strepen en 2 vette kruizen... maar ik ben zo blij dat ik het heb laten doen! Ik kan weer alles eten... die littekens horen er bij... en ja nu ik ouder ben geneest het niet meer zo goed, litteken van mijn KS is na 9 jaar bijna niet zichtbaar... in het begin wou ik het ook opnieuw doen... maar nu maakt het mij niets uit

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Dat ik de grip op afvallen afgelopen januari ben kwijtgeraakt waardoor ik nog steeds veel gewicht moet afvallen. :rolleyes:

& dat ik soms heel weinig kan hebben van mijn vriend en/of de kinderen en dus heel geïrriteerd en boos kan reageren. Dat is niet leuk en dat wil ik gaan veranderen.

Deel Deze Pagina