Flikken Antwerpen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jel, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Wie kijkt hier ook graag naar?

Naast Flikken Maastricht en Flikken Gent vind ik de Flikken in deze stad het leukste tot nu toe.

Wie gaat er vanavond weer kijken?

2. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Ik!!! Ik vind het geweldig!
    Voorheen heette het Zone Stad; heb je dat ook gevolgd? Dan ken je de personages al lekker goed, a la Flikken Maastricht. Voor 't geval je het niet kent; volgens mij kan je dat terugzien op uitzendinggemist!

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ok! Zone stad ken ik niet. Ik zal me er binnenkort eens in verdiepen. Wel leuk om terug te kijken voor wat extra kijkplezier.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ben helemaal verslaafd aan Flikken Maastricht....Kan me er niet toe brengen om naar andere Flikken te kijken haha..
    Ms moet ik dat toch es gaan doen dan ;))

5. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    Ja ik kijk ook!
    Begonnen met Flikken Maastricht en nu dan Flikken antwerpen... ze zijn echt zo spannend!

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb alle seizoenen van Zonestad al gekeken, dus helaas niets nieuws meer! Het nieuwe seizoen wordt dit jaar volgens mij in Belgie uitgezonden, maar dat kan je in NL niet zien, dus wordt weer wachten op de DVDbox! Dit is seizoen 5 wat nu uitgezonden wordt als Flikken Antwerpen. Ik ben echt helemaal weg van Tom en Ruige Ronnie ( in real life de man van Angela Schijf).

7. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Flikken Antwerpen toch echt leuk. Dacht dat ik na Flikken Maastricht hier niet aan zou kunnen wennen, maar het zijn goede verhalen. Van Zonestad had ik nog nooit gehoord, dus die ga ik ook maar eens bekijken. Leuk!

Deel Deze Pagina