Nieuwe flesjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mom86, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Hier wel nieuwe flessen omdat we niet hadden verwacht dat er nog een kindje bij zou komen.

2. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Dit.
    Heeft niks met bezuinigen te maken, maar het is onzin om ze weg te doen, terwijl ze nog prima zijn.

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Heb het eerste half jaar borstvoeding gegeven, daarna flesvoeding. Geen nieuwe flessen gekocht, wel nieuwe spenen.
    Ze gaan na gebruik direct in de vaatwasser dus zijn echt wel schoon. Zien er ook gewoon fris uit, niet verkleurd of zo.

Je eigen bekers vervang je toch ook niet elk jaar?!

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb ook geen nieuwe flessen gekocht. we hebben de difrax flessen dus zowel het ventiel onderin als de spenen vervangen en uitgekookt. van 1 fles was na een tijdje de dop niet helemaal goed meer dus die lekte af en toe dus die hebben we weg gedaan, maar anders was die ook nog gewoon gebruikt. ik vind dat het ook niet zoveel met bezuinigen te maken heeft. als het nog goed is en er nog netjes uit ziet vind ik het zonde om nieuwe te kopen.

5. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieuw. De oude flessen van mijn dochter zien er echt niet meer uit. As ze nog netjes zouden zijn zou ik ze zo weer gebruiken, maar ze zijn verkleurd in de vaatwasser en erg bekrast door het laten vallen (of misschien eerder gooien :)). Kortom, ik haal wel een nieuw setje. Ik ben van plan om weer bv te geven, dus dan hebben we er toch maar een paar nodig.

6. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Wij hebben ook nieuwe gekocht. Terwijl we verder echt heel veel spullen opnieuw hebben gebruikt, en zeker niet zijn van het 'gooi maar weg en koop maar nieuw'.
    Maar ondanks dat we de flessen altijd netjes hebben uitgekookt etc vond ik ze niet meer fris eruit zien, er zat n soort laagje aan de binnenkant wat er niet uit ging ;)

7. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik gebruik gewoon de oude flesjes.
    Waarom in vredesnaam nieuwe flessen kopen? Zonde van het geld.
    En ik vind 12 euro voor 2 flessen best een hoop. (avent)

Speentjes vervang ik wel.

Deel Deze Pagina