Dit. Heeft niks met bezuinigen te maken, maar het is onzin om ze weg te doen, terwijl ze nog prima zijn.
Heb het eerste half jaar borstvoeding gegeven, daarna flesvoeding. Geen nieuwe flessen gekocht, wel nieuwe spenen. Ze gaan na gebruik direct in de vaatwasser dus zijn echt wel schoon. Zien er ook gewoon fris uit, niet verkleurd of zo. Je eigen bekers vervang je toch ook niet elk jaar?!
ik heb ook geen nieuwe flessen gekocht. we hebben de difrax flessen dus zowel het ventiel onderin als de spenen vervangen en uitgekookt. van 1 fles was na een tijdje de dop niet helemaal goed meer dus die lekte af en toe dus die hebben we weg gedaan, maar anders was die ook nog gewoon gebruikt. ik vind dat het ook niet zoveel met bezuinigen te maken heeft. als het nog goed is en er nog netjes uit ziet vind ik het zonde om nieuwe te kopen.
Nieuw. De oude flessen van mijn dochter zien er echt niet meer uit. As ze nog netjes zouden zijn zou ik ze zo weer gebruiken, maar ze zijn verkleurd in de vaatwasser en erg bekrast door het laten vallen (of misschien eerder gooien ). Kortom, ik haal wel een nieuw setje. Ik ben van plan om weer bv te geven, dus dan hebben we er toch maar een paar nodig.
Wij hebben ook nieuwe gekocht. Terwijl we verder echt heel veel spullen opnieuw hebben gebruikt, en zeker niet zijn van het 'gooi maar weg en koop maar nieuw'. Maar ondanks dat we de flessen altijd netjes hebben uitgekookt etc vond ik ze niet meer fris eruit zien, er zat n soort laagje aan de binnenkant wat er niet uit ging
Ik gebruik gewoon de oude flesjes. Waarom in vredesnaam nieuwe flessen kopen? Zonde van het geld. En ik vind 12 euro voor 2 flessen best een hoop. (avent) Speentjes vervang ik wel.