hoi, ik was benieuwd of jullie ook ervaring hebben met de nieuwe flesjes van nuby, die eruit zien als die van tommee tippee. ik weet van mijn vorige kinderen dat het een zoektocht was naar goede flesjes wat resulteerde in een eigen babyzaak aan flesjes en verschillende speentjes op zolder. dat willen we niet weer meemaken.. deze flesjes spraken mij eigenlijk meteen toen ze op de markt kwamen aan... maar voor ik over ga tot aankoop graag jullie ervaringen.. ik ben benieuwd naar de reacties,
Ik had er een foldertje van en daarin stond dat ze voornamelijk ontworpen waren voor kindjes die hulp nodig hadden met drinken omdat ze niet genoeg zuigkracht hadden. Je kunt dan iets in de fles knijpen om ze erbij te helpen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de dr Brown en tot nu toe doet ze het daar prima mee, met Kylian hadden wij ook inderdaad een hele arsenaal aan spenen e.d. Om tenslotte tot de ontdekking te komen dat hij het beste dronk uit de difrax fles met de nuby speen Groetjes anita
Waarom zou je iets nieuws kopen als je toch al een hele collectie hebt? Ik zou eerst kijken of je op zolder nog iets hebt dat werkt. Voor 'gewone' kinderen zijn flesjes waar je in kunt knijpen overigens af te raden.
ik heb ook gelijk voor dr. brown flessen gekozen en daar drinkt ze vanaf het eerste moment gelijk goed uit, en omdat er ook zo'n luchtventielsysteem in zit, gelijk goed tegen overtollig lucht inslikken... Ik heb wel de fopspeentjes van nuby, die vind ik erg fijn trouwens ik denk dat je een fles moet kopen waar je het meest positieve dingen over leest, een nieuwe fles die net op de markt is, zou ik niet zo snel kiezen omdat je dan misschien met dat probleem komt te zitten dat je straks weer alles uitgeprobeerd hebt... van dr.brown flessen heb ik bijna geen negatieve dingen gelezen.
ik heb geen collectie meer boven liggen, heb heel veel weggegeven en de rest weggegooid. er staat trouwens nergens op de site dat het niet voor "gewone kinderen" bedoelt is... @ lyn, dokter brown en bfree zijn inderdaad goede flessen. heb jij die flexfopspeentjes? ik zag laatst ook dat ze combispeentjes hadden, flex ofzo heette dat
DrogistDrogist.nl | Nuby fopspeen natural flex 0-6 maanden | Verzorging ik heb deze, het fijne van de speen is dat het mondstukje ook nog van flexibel silicone materiaal is en de speen een stukje 'van de mond af' staat, daardoor krijg je bijna geen opgehoopt speeksel rond het mondje. Met andere spenen had Danique dat heel veel (speeksel rond de mond) en dat ging irriteren.
Ik vond ze echt heel erg waardeloos. Of het liep er te snel uit of de fles lekte. We zijn heel snel overgestapt naar een andere fles.
Ik heb er ook een omdat ze mij wel handig leken ook met pap, omdat je er een lepel op kan zetten. Maar voor mijn zoontje werkte hij niet, hij is veel te gulzig. Ik zou eerst de andere proberen die je al hebt en er echt niets bijzit iets anders proberen. Na de nuby hebben we difrax gekocht, werkte goed. Alleen deze lekten vaak, vonden we niet handig. Na ook de dr brown en ideaal... Hoor er ook goede verhalen over.