Beste Imensa, Er wordt wel degelijk gereageerd op privé berichten aan Beheer. Voor wat wij terug kunnen vinden heb je een privé bericht gestuurd aan één van de moderators betreffende een probleem met een ander lid. De betreffende moderator heeft hiervan keurig een bericht aangemaakt in het beheerders gedeelte van Zwangerschapspagina.nl. Op basis daarvan hebben wij contact opgenomen met betrokkene. Jij hebt toen je account laten verwijderen en vrijwel direct daarna heb je een nieuw account aangemaakt. Vanaf het moment dat jij een nieuw account hebt aangemaakt is het, als het goed is, rustig tussen jullie en hebben wij dus verder geen actie ondernomen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Beste Beatissimam, We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als privé berichten niet beantwoord worden. Maar het laatste privé bericht van jou hebben wij ontvangen op 11 juni 2014. Waarschijnlijk is het versturen van het bericht, waar jij op doelt in je reactie, aan ons niet helemaal gelukt. Zou je hem nogmaals willen proberen te versturen? Wij zullen je vraag dan beantwoorden. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik heb op 26 oktober, vervolgens op 30 oktober een pb gestuurd naar 1 van de mods. Op 1 november een bericht naar het beheer gestuurd en tot op heden niets op terug gehad. Ze staan gewoon netjes in mijn uitbox dus zijn verzonden
Klopt. Wij hebben op basis van jouw PB contact opgenomen betrokkene. Met als resultaat dat het tot nu toe rustig is. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Oke! Nja.. dat word zeker op prijs gesteld! Maar ik verwachtte misschien min of meer een berichtje terug over de genomen acties. Zeker als ik Later nog een bericht stuur waarin ik benieuwd ben naar de genomen acties maar daarop ook wederom geen bericht op terug krijg.. Kleine moeite toch
Klopt, we hadden je kunnen laten weten dat we reeds contact hadden opgenomen met betrokkene. Waarschijnlijk is dat er bij in geschoten omdat het zich afspeelde in het beheerdersgedeelte van Zwangerschapspagina.nl en het via meerdere personen is gelopen. Maar dat is geen excuus, in het vervolg krijg je netjes een berichtje van ons. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl