Ik heb 4 foto´s; 2 wat onduidelijke uit het ziekenhuis waarbij de baby 12+2 gemeten is (ik was 11+6) en 2 wat duidelijkere waarop de baby gemeten is als 10+6 terwijl ik 10+3 was. Kunnen de experts hier chocola (of liever nog een jongen of meisje ) van maken? Onderstaand de foto's van rond 12 weken
Hier staat hij in meisjes stand, maar dat is normaal voor de termijn. Echo moet echt tussen de 12-14 weken zijn, dan pas gaat de NUB omhoog staan of blijft gelijk Maar die van 12 weken is wel duidelijk een nub op te zien, en ik vind hem omhoog staan
Jeetje wat ben je snel Daantje Duzzz een jongen, dan moet mama shoppen Ik heb over 2,5 week al een gelsachstbepaling maar wilde niet wachten Ik heb effe nog 2 fot's gemaakt uit de zelfde echo serie van 12 weken, misschien dat die duidelijk zijn?
nee, de foto's zijn van de nekplooiemeting. veel foto's maar geen DVD Maar ik vind het spannend..als het idd een jongen is dan maar eens op zoek naar een jongens mama die een meisje krijgt, kunnen we ruilen
Benieuwd waarom je een meisje denkt Op foto 2 vind ik hem echt best ver omhoog staan ten aanzien van de ruggengraat. Vind dit best een duidelijke jongensnub
Je laatste opmerking schiet bij mij ff flink verkeerd!!! Als het een jongen dan maar ruilen voor een meisje?? Wees blij dat je een gezond/levend kindje op de wereld mag zetten! Ongeacht van welk geslacht!!!!!! Ps ook lollig bedoeld vind ik het absoluut geen gepaste opmerking en kan ik me er zelfs kwaad om maken.
Ik denk dat Stefanie bedoelt qua kleertjes en spulletjes Omdat ze van haar 1e dochter nog meidenspul heeft en dat dan wil ruilen tegen jongensspullen? Of ik lees het verkeerd Dat ze als ze een jongen krijgt haar meisjesspullen die ze nog van de 1e heeft wil ruilen met een jongensmama die nu een meisje krijgt
Nou echt wel dat ik dat bedoelde...het feit dat jullie gelijk iets negatiefs denken daar schrik ik dan weer van..natuurlijik bedoel ik de spullen....duh. 4 jaar MMM, echt het kan me geen biet schelen wat het wordt. Dus graag weer ontopic J of M...en laat duidelijk zijn ik leg een jongetje niet aan de straat hoor
Ja uh kun je wel zeggen duhh, maar wij maken dat niet op uit je post, lees zelf dan eens terug. Je had er ook neer kunnen zetten, dan ga ik maar eens op zoek naar een meisjesmama, kunnen we kleding ruilen.
Nou ja zeg, tuurlijk bedoelt ze spullen en kleding ruilen! jeetje dames toch, anders had ze toch niet op zoek gegaan naar een jongens mama die een meisje krijgt??? Ik lees hier echt niet dat ze haar kindje (het zij voor de grap) wilde ruilen! ik snapte direct de intentie. Maar weer even on topic. ik denk ook een jongen. ben zeer benieuwd. laat je het hier nog even weten?
Misschien de volgende keer beter formuleren, dan krijg je ook geen misverstanden. Je zegt nu dat als het een jongen is je een jongensmama zoekt die nu een meisje krijgt om te ruilen. Je spreekt over het geslacht van je kind en niet over de spulletjes..... mijn interpretatie (en dus die van andere) is dat je het geslacht wilt ruilen.
Mag ik even een moment inbreken..... Ben niet zo bekend met de NUB theorie, maar toevallig uit mijn echo ook iets te halen???? Thanks.