Hoi Even mn verhaal kwijt en hopelijk wat reacties van meiden die dit herkennen..... Ik heb over het algemeen een late eisprong. Tussen dag 19 en 21. Daarop een korte lf van gemiddeld 10 dagen. Nu wordt ik meestal ong op dag 29 of 30. Mijn laatste es was op dag 21. Nu is het dag 32 en nog geen ong. Ik heb een test gedaan van... CB digital. Antwoord was NIET ZWANGER. Maar toen ik de stick eruit haalde...zag ik wel naast het controlestreepje een heeeeel licht 2e streepje...... Ik weet t...digitaal is digitaal..maar je weet hoe het gaat als je in alle teleurstelling toch nog iets ziet. Hebben jullie hier ervaringen mee? Want ik zit dan zelf te denken aan allerlei theorieën zoals een late es of....ja wat nog meer. Maak mezelf een beetje gek zo terwijl mijn advies aan anderen altijd is: let it go. Hoe dubbel!? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Je zit nog maar 11 dagen na je ei, het kan best zijn dat je test daarom nog niet positief is. Ik testte 12 dagen na ei ook nog negatief en een dag later licht positief
je kan beter een test van het kruidvat gebruiken... (die van 5 euro voor 2 tests) deze hebben minder hcg nodig om aan te tonen dat je zwanger bent... een clear blue test heeft al wat hcg nodig om te kunnen zeggen zwanger... en open doen mag normaal niet dus die tweede streep zou ik niet al als zwanger aanzien...
Welke CB heb je gebruikt? Die zonder indicator is niet zo gevoelig en zal voor NOD vaak niet zwanger aangeven.
Ik denk dat je misschien toch zwanger bent, de testen werken op zich hetzelfde, dus als je een tweede streepje ziet... Ik zou inderdaad nog maar even een nieuwe test doen! De CB digitaal heeft minder hcg hormoon nodig (die test die 1-2, of 2-3 weken zegt zeg maar, die moet je hebben dan dus)
Ik had zelfs met de clearblue met indicator "niet zwanger" terwijl Kruidvat 2v5 al een duidelijk streepje gaf
Op de clearblue mag je nooit naar de streepjes kijken, die zeggen helaas niks... Ik zou dus ook altijd met de KVK 2 voor 5 testen en mocht je daar een licht streepje zien een clearblue doen.
Dit is dus echt onzin,en iemand valse hoop geven! Digitale testen werken niet hetzelfde,dat staat ook heel duidelijk in de bijsluiter. Ik had eigenlijk altijd wel strepen op de digitale,terwijl hij niet zwanger aangaf.Dat is normaal,je mag ze niet aan de streepjes aflezen.punt.
Dan mag je mij en anderen even uitleggen waarom Clearblue duidelijk in haar gebruiksaanwijzing bij hun digitale testen vermeld dat de streepjes niet aan de hand van de strip af te lezen zijn! Deze test werkt helaas NIET hetzelfde als gewone streepjestesten! Ik had destijds ook twee zelfs duidelijke strepen op de stick van deze digitale test en guess what? Ik was 100% niet zwanger. Ik zat toen namelijk al in de MMM. TS, geen bloed geeft moed. Het kan zijn dat je inderdaad een latere eisprong hebt. Test over een paar dagen even weer als je ongi uitblijft.
Bedankt voor de reacties. Altijd fijn om even te ventileren en een objectieve mening te krijgen. Ik moet er maar gewoon van uitgaan dat het niet zo is dan Kruidvat 2v5 is negatief.... Wachten op mn ong dan maar!!
Dames! Ik heb dezelfde digitale cb test gedaan op nu dag 34. Hij zegt ZWANGER! MAAR.....de weken indicator test van cb zegt NIET ZWANGER! De predictor express test heeft een heeeeel licht 2e streepje. Ik zal proberen een foto toe te voegen.... Wat denken jullie??
Ga naar plaats reactie, dan klik je op het paperclipje. Er opent zich een venster waar je foto's kunt uploaden Succes
was die met wekenindicator met dezelfde urine of met andere urine. Als je die met latere urine hebt gedaan zou het kunnen dat het misschien niet geconcentreerd genoeg was. Het is namelijk best gek dat de gewone digitale positief geeft en de wekenindicator negatief want de gewone heeft veel meer HCG nodig